میزبانی وب چیست؟

میزبانی وب چیست؟

میزبانی وب چیست؟

میزبانی وب چیست؟

سلام عرض میکنم خدمت کاربران عزیز وردپرس سیتی و بازدیدکنندگان محترم.توی این چند روزه به انواع طراحی ها پرداختیم ولی اصلا به میزبانی وب و کلا هاست نپرداختیم.جالبه از آخر میایم اول دیگه وردپرس سیتی همه کاراش برعکسه اول حرفه ای کار میکنه بعدی ساده تر.

خوب دلیل قرار دادن این مقاله درخواست برخی کابران درمورد هاست یا همون میزبانی وب هستش که خیلی ها میپرسند کدوم میزبانی وب خوبه کدوم میزبانی وب خوب نیست.ما در این مقاله به هاست و کلا میزبانی وب چیست میپردازیم در مقالات دیگر هم به بررسی موارد انتخابی میپردازیم.امیدوارم که بتونم کمکی در اننخاب شرکت میزبانی وب و انتخاب خوب شما کرده باشم.این مقاله را از چند تا سایت براتون جمع آوری کردم که یه قسمتیش از وب سایت وبسیما هستش که متنشم توی سایت موجود هستش و میتونین بخونین ولی ما برای سهولت کاربران توی وب سایت خودمون با ذکر منبع قرار دادیم تا همه استفاده کنند.

میزبانی وب چیست؟

منظور از میزبانی وب یا خدمات هاستینگ، سرویسی است که وبسایت شما را در دسترس کاربران قرار میدهد.
هدف این است که وبسایت شما توسط دیگران در اینترنت دیده شود. به منظور تحقق این هدف، شما باید اطمینان حاصل کنید که سایت خود را برروی سروری فعال کرده اید که ۲۴ ساعت روز و ۷ روز هفته پویا میباشد. این سرور همان میزبانی وب است. تمامی فایلها و کدها برروی هاست ذخیره شده و زمانیکه بازدیدکنندگان به سایت شما وارد میشوند اطلاعات را از آنجا دریافت میکنند.

اینترنت چیست؟

اینترنت یک سیستم جهانی به هم پیوسته و شامل شبکه های کامپیوتری ای است که به بیلیون ها کاربر در سرتاسر جهان سرویس میدهند. به عبارت دیگر شامل میلیون ها شبکه از شبکه های خصوصی، عمومی، دانشگاهی، تجاری و دولتی میشود که بوسیله سیم، فیبر نوری یا وایرلس به هم متصل شده اند.

اینترنت به دو بخش کاربران (مرورگرها ) و سرورها دسته بندی میشود.
مرورگر ها نرم افزارهایی (مانند فایرفاکس و گوگل کروم) هستند که شما از آنها برای دسترسی به اینترنت استفاده میکنید و هر زمان شما به یک وبسایت بروید، مرورگر های شما درخواست هایی را برای دریافت اطلاعات به سرورهای میزبانی وب میفرستند.

خنده داره که درمورد اینترنت مقاله بزاریم.ولی شاید خیلی ها درمورد اینترنت ندونن ولی ما چون هدفمون یادگیری همه هستش تمامی مطالب ساده و پیش پا افتاده رم میزاریم که همه بتونن استفاده کنن.توی مقاله بعدی هم به انواع میزبانی وب میپردازیم

مطالب مشابه

قوانین ارسال دیدگاه در وردپرس سیتی

  • ارسال دیدگاه نامرتبط با هر پست مجاز نیست.
  • هرگونه فعالیت تبلیغاتی در بخش دیدگاه‌ها ممنوع است.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.
  • هرگونه بی‌احترامی به کاربران، مدیران یا اشخصا حقیقی و حقوقی دیگر ممنوع است.
  • زبان اصلی وردپرس سیتی فارسی است؛ لطفا در هنگام ارسال مطالب از زبان فارسی استفاده کنید.
  • چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لینک کوتاه:
0