ایجاد نقشه سایت با Simple Wp Sitemap

ایجاد نقشه سایت با Simple Wp Sitemap

درودی دیگر خدمت شما همراهان عزیز وردپرس سیتی تا حالا براتون پیش اومده دلتون بخواد برای سایت خود یک نقشه اختصاصی داشته باشید از افزونه ایجاد نقشه سایت با Simple Wp Sitemap استفاده کنید . با این افزونه بهترین نحو نقشه ی سایت خوبی را طراحی کنند تا در بحث بهینه سازی سایت نیز موثر باشد!

افزونه ی کاربردی Simple Wp Sitemap

ایجاد نقشه سایت با Simple Wp Sitemap

افزونه ی simple wp sitemap به شما امکان ایجاد یک نقشه ی سایت خوب و کاربردی را می دهد. طبق معمول افزونه ایجاد نقشه سایت با Simple Wp Sitemap را نصب و فعال کنید. به بخش تنظیمات افزونه از گزینه ی تنظیمات>> simple wp sitemap  بروید. در بخش تنظیمات افزونه با دو تب General و Order وجود دارد .

ایجاد نقشه سایت با Simple Wp Sitemapعزیزان در قسمت اول آدرس برگه ها و مواردی را که قرار است در نقشه ی سایت قرار بگیرد را وارد کنید و در قسمت دوم آن دسته از برگه هایی که باید از دید نقشه ی سایت مخفی بمانند را وارد میکند . در قسمت پایینی  آن ها گزینه هایی مشخص شده که می توانید آنها را انتخاب کنید!

ایجاد نقشه سایت با Simple Wp Sitemap

در این مرحله شما نمایش نقشه ی سایت را که در چه بخش هایی به کاربران نمایش داده شود را مشخص می کنید . دسته ها، نام نویسنده و برچسب ها! اگر تمایل به نمایش آنها دارید تیک بزنید.

در قسمت order نوع نمایش داده ها در نقشه ی سایت را می توانید تغییر دهید! به عنوان مثال میتوانید در مرحله ی اول تگ ها را نمایش دهید و سپس دسته ها و …
دوستان عزیز با فلش های بالا و پایین می توانید آنها را جا به جا کنید.

ایجاد نقشه سایت با Simple Wp Sitemap

پس از اینکه تغییرات را انجام دادین در صفحه ی افزونه دو آدرس نقشه ی سایت، یکی به صورت HTML و دیگری XML ارائه می دهد که می توانید طبق نیاز خودتون از یکی از آن ها در سایت خود استفاده کنید . با این روش می توانید یک نقشه برای سایت خود ایجاد کنید .

ایجاد نقشه سایت با Simple Wp Sitemap

همراهان عزیز وردپرس سیتی اگر تمایل دارید که نقشه ی سایت راحت و در عین حال کاربردی را ایجاد کنید از این افزونه ایجاد نقشه سایت با Simple Wp Sitemap با خیال راحت استفاده کنید .

[button color=”red” link=”https://wordpress.org/plugins/simple-wp-sitemap/” size=”big” align=”center” target=”_blank” radius=”۳″ icon=”momizat-icon-box-add”]دانلود افزونه[/button]

مطالب مشابه

قوانین ارسال دیدگاه در وردپرس سیتی

  • ارسال دیدگاه نامرتبط با هر پست مجاز نیست.
  • هرگونه فعالیت تبلیغاتی در بخش دیدگاه‌ها ممنوع است.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.
  • هرگونه بی‌احترامی به کاربران، مدیران یا اشخصا حقیقی و حقوقی دیگر ممنوع است.
  • زبان اصلی وردپرس سیتی فارسی است؛ لطفا در هنگام ارسال مطالب از زبان فارسی استفاده کنید.
  • چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لینک کوتاه:
0