بهترین هاست وردپرس؛ ۴ ارائه دهنده برتر هاست وردپرس در ایران

آیا قصد دارید وب سایت یا وبلاگ وردپرس خود را راه اندازی کنید؟ قبل از اینکه این کار را انجام دهید، بسیار مهم است که بدانید چرا ورود به یکی از بهترین تنظیمات میزبانی وردپرس بسیار مهم است و می‌تواند به معنای موفقیت یا شکست سایت شما باشد و سپس اینکه بدانید بهترین هاست وردپرس کدام است.

این قیاس را در نظر بگیرید: در یک مسابقه ورزشی، تفاوت بین یک بازیکن متوسط و یک بازیکن ستاره واضح و تاثیرگذار است. به طور مشابه، تصمیم در مورد مکان میزبانی یا پارک وب سایت خود در اینترنت، می‌تواند به طور قابل توجهی حضور آنلاین شما را شکل دهد. انتخاب بهترین هاست وردپرس می‌تواند بلیط شما برای برجسته شدن در بین لیگ های بزرگ در زمینه کاری شما باشد.

بهترین هاست وردپرس

هاست وردپرس چیست؟

وردپرس یک پلت فرم ایجاد وب سایت رایگان و منبع باز است. در سطح فنی تر، وردپرس یک سیستم مدیریت محتوا (CMS) است که به زبان PHP نوشته شده و از پایگاه داده MySQL استفاده می‌کند. در زبان غیر گیک، وردپرس ساده ترین و قدرتمندترین وبلاگ نویس و سازنده وب سایت است که امروزه وجود دارد.

وردپرس یک ابزار محبوب برای افرادی است که هیچ تجربه کدنویسی ندارند و می‌خواهند وب سایت و وبلاگ بسازند. نرم افزار هیچ هزینه ای ندارد هر کسی می‌تواند آن را به صورت رایگان نصب، استفاده و اصلاح کند.

وردپرس یک پلت فرم وب سایت عالی برای انواع وب سایت ها است. از وبلاگ نویسی گرفته تا تجارت الکترونیک گرفته تا وب سایت های تجاری و نمونه کارها، وردپرس یک CMS همه کاره است. وردپرس با در نظر گرفتن قابلیت استفاده و انعطاف پذیری، راه حلی عالی برای وب سایت های بزرگ و کوچک است.

در ابتدا، وردپرس عمدتاً برای ایجاد وبلاگ استفاده می‌شد. به سرعت به امروز، نرم افزار بهبود یافته است، و شما می‌توانید هر نوع وب سایتی را که می‌خواهید ایجاد کنید. می‌توانید وبلاگ های سرگرمی‌یا سبک زندگی، نمونه کارها حرفه ای، وب سایت های تجاری، فروشگاه های تجارت الکترونیک، برنامه های کاربردی تلفن همراه و سایت های عضویت بسازید.

هاست وردپرس میزبانی است که برای پاسخگویی بهتر به عملکرد و نیازهای امنیتی وردپرس بهینه شده است. همچنین معمولاً شامل نصب وردپرس با یک کلیک است تا شروع کار با وردپرس را آسان کند. و برخی از هاست های وردپرس حتی به صورت خودکار نرم افزار وردپرس شما را به روز می‌کنند.

خدمات میزبانی وب استاندارد، فضای سرور و منابع مورد نیاز برای ارائه محتوا به صورت آنلاین را در اختیار وب سایت‌ها قرار می‌دهد. چهار نوع اصلی میزبانی وجود دارد: اشتراکی، اختصاصی، VPS و ابری.

با این حال، از آنجایی که وردپرس محبوب ترین سیستم مدیریت محتوا در جهان است، یک دسته بندی کامل (و صنعت) از خدمات میزبانی وردپرس (نظیر هاست دانلود) به صراحت برای این CMS طراحی شده است.

برنامه های میزبانی وردپرس باید با تمام نرم افزارهای اصلی وردپرس و سایر ابزارهای ضروری مانند پلاگین‌ها و تم‌ها یکپارچه کار کنند. به عنوان مثال، یک میزبان وردپرس ممکن است نصب یکپارچه CMS را از طریق یک فرآیند نصب با یک کلیک ارائه دهد. همچنین ممکن است شما را از طریق یک ویزارد راه اندازی خاص وردپرس راهنمایی کند و افزونه‌ها و ابزارهای خاصی را نصب کند.

علاوه بر این، با این نوع میزبانی، سرورها معمولا برای حداکثر عملکرد وردپرس بهینه می‌شوند. تیم پشتیبانی نیز باید در مورد این CMS اطلاعات ویژه ای داشته باشد.

ارائه دهندگان برتر هاست وردپرس

وب‌رمز

۱- وب‌رمز

به عنوان یکی از معدود سرویس‌های میزبانی عالی و بهترین انتخاب برای هر کسی که یک وب‌سایت وردپرس راه‌اندازی می‌کند وب رمز بهترین گزینه است.

وب رمز یک خانه عالی برای وب سایت های وردپرسی در هر شکل و اندازه ای فراهم می‌کند، و حتی با ارائه ابزارهای ساده برای راه اندازی سایت خود، زندگی شما را آسان تر می‌کند. در واقع، وب رمز شما را با یک نصب جدید وردپرس برای شما شروع می‌کند.

وقتی صحبت از خدمات مشتری به میان می‌آید، وب رمز نیز به مرحله اصلی رسیده است. آن‌ها نظرات تحسین‌آمیز کاربران را در همه جا دریافت کرده‌اند و در تمام ساعات شبانه‌روز به شما کمک می‌کنند، چه از طریق چت زنده یا تلفن.

وب رمز همچنین همیشه در بخش عملکرد و آپ تایم قوی بوده است و اطمینان حاصل می‌کند که سایت شما در دسترس باقی می‌ماند و سریع بارگذاری می‌شود.

بیشتر بخوانید: Canonical چیست

۲- ایران هاست

میزبان دیگری که برای وردپرس آماده است ایران هاست میباشد که انتخاب خوبی برای اکثر کاربران است.

اخیراً ایران هاست پنل کاربری اصلاح شده خود را معرفی کرده است که کار با تنظیمات هاست شما را آسان تر می‌کند، به خصوص اگر می‌خواهید سایت خود را با استفاده از وردپرس راه اندازی کنید که ایران هاست برای شما نصب می‌کند.

۳- سرور پارس

وقتی صحبت از بهترین خدمات میزبانی وردپرس به میان می‌آید، سرور پارس مطمئناً در بخش بهترین طیف قرار دارد. اما این شرکت یک مزیت بزرگ دارد – این محبوب ترین هاست فقط وردپرس در بازار است.

سال‌هاست که سرورپارس بر فضای وردپرس تسلط دارد تا بفهمد یک سرور باید چه نوع پارامترهایی داشته باشد تا عملکرد خوبی به سایت‌های وردپرس ارائه دهد و همچنین مطمئن شود که کارها بدون مشکل اجرا می‌شوند.

۴- هاست ایران

آنها به یک کهنه کار معتبر در صنعت میزبانی وب تبدیل شده اند. امروزه آنها شاهد آمدن و رفتن روندها بوده‌اند و می‌دانند که نیازهای مصرف‌کنندگان چیست، به نحوی که بسیاری از شرکت‌های میزبانی وب دیگر نمی‌دانند.

آنها طیف وسیعی از گزینه های میزبانی مختلف، از جمله میزبانی وردپرس را ارائه می‌دهند.

هاست ایران همچنین می‌تواند به سایر عناصر سفر ایجاد وب سایت شما کمک کند. شما می‌توانید از طریق آنها نام دامنه و گواهی SSL را ایمن کنید، به علاوه آنها سازندگان وب سایت را برای وبلاگ ها، وب سایت های معمولی و همچنین فروشگاه های تجارت الکترونیک ارائه می‌دهند.

نتیجه گیری

همانطور که محبوبیت وردپرس نشان می‌دهد، وردپرس برای همه کاربران طراحی شده است، از توسعه دهندگان ماهر گرفته تا کسانی که تجربه کمی‌یا بدون تجربه دارند. تقریباً در هر محیط میزبانی قابل نصب است، و برای بسیاری از سایت‌ها، به ویژه سایت‌های کوچک‌تر و کم ترافیک، ویژگی‌های اساسی آن مانند افزونه‌ها و یک کنترل پنل آسان را می‌توان در تمام آن مدل‌های میزبانی عمومی‌مدیریت کرد. برای کاربران وردپرس که می‌خواهند از پتانسیل کامل وردپرس استفاده کنند، بسته های میزبانی اختصاص داده شده به این پلتفرم می‌تواند به این سایت‌ها کمک کند تا کارآمدتر و زیباتر اجرا شوند.

از آنجایی که هاست وردپرس می‌تواند انعطاف‌پذیری بیشتری را برای سفارشی‌سازی و گسترش ویژگی‌های وردپرس فراهم کند، این نوع میزبانی در تمام اشکال آن می‌تواند برای کاربرانی که تجربه توسعه‌دهنده وردپرس دارند نیز جذاب باشد. با این حال، با میزبانی مدیریت شده وردپرس، حتی کاربران بدون آن نوع تخصص می‌توانند عملکرد کامل وردپرس را در یک محیط امن و انعطاف پذیر دریافت کنند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر میتوانید با کارشناسان و متخصصین وب رمز تماس حاصل نمایید.

مطالب مشابه

قوانین ارسال دیدگاه در وردپرس سیتی

  • ارسال دیدگاه نامرتبط با هر پست مجاز نیست.
  • هرگونه فعالیت تبلیغاتی در بخش دیدگاه‌ها ممنوع است.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.
  • هرگونه بی‌احترامی به کاربران، مدیران یا اشخصا حقیقی و حقوقی دیگر ممنوع است.
  • زبان اصلی وردپرس سیتی فارسی است؛ لطفا در هنگام ارسال مطالب از زبان فارسی استفاده کنید.
  • چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لینک کوتاه:
0