فروش فوق العاده کریسمس قالب های ویژه وردپرس 

 

سلام به دوستان و هواداران عزیز وردپرس به خصوص وردپرس سیتی 🙂 

 

امروز قصد داریم برای همه دوستان عزیز و وب مستران و دوستانی که همکار ما هستند و دوست دارند با یک تخفیف فوق العاده ای کریسمس از قالب های ما استفاده کنند و کسب و کار خودشان را رونق بدند سوپرایز ویژه ای داشته باشیم . امروز میخوام یک تخفیف استثنایی فقط به مدت یک هفته ( درنظر داشته باشید اصلا این تخفیف تکرار نخواهد شد و فقط یک هفته تا تاریخ ۱۶ دی ۱۳۹۴ ) پس از فرصت بدست آمده استفاده کنید .

 

دلیل این تخفیف بزرگ چیه ؟ یهویی چرا به فکر این تخفیف افتادیم ؟ 

 

قبل از این که به فکر این تخفیف باشم دوتا از دوستان وب مستر در خوزستان و دوست دیگه ای از سمنان طی یک ماه اخیر این درخواست را داشتند که برای این دو دوست عزیز با همین شرایط فروش داشتیم  و به فکر این افتادیم بقیه دوستان شاید بخواهند از این تخفیف بزرگ و بی سابقه استفاده کنند .

خب دیگه توضیح در مورد تخفیف بسته بریم سراغ تخفیف ببینیم اصلا این تخفیف چیه که ما بهش این همه تاکید کردیم این همه اطلاع رسانی کردیم 🙂 

فروش ۵۵ قالب وردپرس + ۱۵ افزونه وردپرس

 

تخفیف ۴۵ درصدی قالب های ویژه وردپرس سیتی موجود در سایت که ارزش بالای ۳ میلیون تومان را دارند + هدیه ویژه دیگر ۱۵ افزونه وردپرس حرفه ای موجود در سایت وردپرس سیتی که تخفیف ویژه ما را تکمیل کرده ولی طی هماهنگی و صحبت هایی که باهمکاران شد راضی نشدیم و دوباره خواستیم یک تخفیف دیگه برای خریدارن اضافه کنیم به جز تخفیف ۴۵ درصدی و ۱۵ افزونه وردپرس حرفه ای تخفیف دیگه ما :

 

۲ هاست ۱ گیگ ( یکی در سرور های ایران VIP و یکی در سرور های ویژه آمریکا به مدت یکسال ) 

برای مشاهده پنل و امکانات هاست میتوانید از روی هاست وردپرس سیتی کلیک کنید .

 

خب پس تا اینجا کامل تمامی تخفیف های خودمان را توضیح دادیم و پکیچی که خریداری میکنید ارزش بالای ۳/۵ میلیون تومان را دارد که فقط فقط با پرداخت ۲ میلیون تومان نزدیک ۵۰ درصد میتوانید تمامی قالب + افزونه و ۲ هاست ۱ گیگ بایتی داشته باشید .

krismas

و اما سوالات و پاسخ های مهمی که برای شما شاید اتفاق بیوفته را توضیح بدیم : 

۱. آیا قالب ها و افزونه ها آپدیت بشه برای ما ارسال میشود ؟ 

جواب : بله ، به ایمیلی که از شما هنگام خرید از شما گرفته میشود ارسال میشود میتوانید آپدیت های بعدی  را رایگان داشته باشید .

۲. هاست که به ما میدهید آیا دامین هم شامل میشود ؟ 

جواب : خیر ، دامین را میتوانید از سایت خودمان هاست وردپرس سیتی تهیه کنید یا اینکه از سایت های دیگه تهیه و DNS های که داده میشود ست کنید .

۳. آیا میتوانیم به جای ۲ تا هاست ۱ گیگ بایتی ۴ هاست ۵۰۰ مگابایتی داشته باشیم ؟ 

جواب : بله ، مشکلی نیست در صورت نیاز تیکت ارسال کنید تا بچه های فنی در قسمت هاست برای شما این کار را عملی سازند .

۴. آیا نصب اول قالب ها و افزونه ها رایگان میباشد ؟ 

جواب : بله ، هیچ فرقی نکرده همیشه ما رایگان نصب کردیم برای مشتریان و هر قالب یک بار به درخواست شما در صورت نیاز نصب و تحویل خواهد گرفت .

۵. نحوه تحویل این همه قالب و افزونه چطوری هست ؟ 

جواب :  به درخواست شما میتوانیم لینک دانلود را همان لحظه برای شما بدیم و دانلود کنید یا اینکه آدرس پستی ارائه بدید برای شما اگر در تهران باشید خرید تا ساعت ۱۶ خریدای کرده باشید در عرض ۲ ساعت با پیک ارسال میشود و اگر در شهرستان باشید با پست پیشتاز ۴۸ ساعته به دست شما برسانیم . ( درنظر داشته باشیم آپدیت های بعدی لینک برای شما ارسال خواهد شد ) – همچنین هزینه ارسال به عهده تیم وردپرس سیتی میباشد .

در صورت برای اطلاعات بیشتر میتوانید با شماره تلفن های شرکت تماس ۴۴۲۹۶۴۱۷-۰۲۱ حاصل فرمایید.

برای سفارش آنلاین از لینک زیر استفاده کنید 

تعداد سفارش داده شده فعلی : ۸

[purchase_link id=”19264″ text=”سفارش آنلاین و تحویل فوری  ” style=”button” color=”blue”]

 

0