تجزیه و تحلیل فروشگاه اینترنتی خود

تجزیه و تحلیل فروشگاه اینترنتی خود

درودی دیگر به شما عزیزان مبحث امروزمون در مورد تجزیه و تحلیل فروشگاه اینترنتی خود اگر فرد فعال نکته سنجی هستید و مشکلات سایت خود برایتان مهم است پس باید به تجزیه و تحلیل آن بپردازید و متوجه باشید که آمار سایت شما چه تغییراتی می کند و چه مشکلاتی دارد و آن را حل کنید. برای تجزیه و تحلیل سایت ها یکی از بهترین گزینه ها را گوگل آنالیز دارد که با ورود به وب سایت آن می توانید تمامی جنبه های سایت خود را بررسی کنید. آمار های کلی، آمارهای جزئی، مشکلات موجود درون برگه ها و صفحات و همچنین مهم تر از همه مشخص کردن نرخ خروج سایت را می توان از روی آن مشاهده کرد و برای کم کردن آن مشکلات را برطرف کرد.
عزیزان در ووکامرس هم افزونه ای قرار دارد که با ساخت اکانت در گوگل آنالیز می توانید به آن متصل شده و تمامی نمودارها و تجزیه و تحلیل ها را در پیشخوان وردپرس همراه خود نگه دارید و از روی آن به تجزیه و تحلیل آن بپردازید.

افزونه WooCommerce Google Analytics Integration

تجزیه و تحلیل فروشگاه اینترنتی خود
همراهان عزیز یادتان باشد قبل از نصب این افزونه شما باید حتما برای وب سایت فروشگاهی خود اکانتی در سایت گوگل آنالیز ایجاد نمایید. زیرا نیاز به کدهایی جهت فعال سازی دارید.

مثل همیشه در درجه اول به پیشخوان وردپرس میرویم و سپس افزونه را در مسیر افزونه ها نصب و فعال نمایید. حال از منوی ووکامرس گزینه ی پیکربندی را انتخاب کنید. گزینه با عنوان “ادغام” رامیتوانید ببینید .این گزینه مربوط به افزونه ی گوگل آنالیز و تنظیمات آن است.

Google Analytics

تجزیه و تحلیل فروشگاه اینترنتی خود
Google Analytics ID: کدی است که پس از ایجاد اکانت در گوگل آنالیز می توانید از سایت دریافت کرده و برای فعال کردن این افزونه در اینجا وارد کنید.
Set Domain Name: نام دامنه ی سایت خود را وارد کنید.
Tracking Options: تعیین گزینه هایی جهت ردیابی. چندین گزینه است که می توانید بنا به تمایل خود علامت بزنید.
Enhanced eCommerce: تجارت پیشرفته. یعنی با فعال کردن این گزینه می توانید امکانات پیشرفته تری را دریافت کنید. مثلا اتفاقات حذف از سبد خرید، محصولات مهم در لیست برگه ها و…

دوستان عزیز تنظیمات مورد نظر خود را میتوانید ذخیره نمایید.

احتمال اینکه بعضی از عزیزان در یافتن Google Analytics ID دچار مشکل شوند، به همین علت تقاضا دارم توجه کنید که از کدام قسمت در سایت گوگل آنالیز باید این آی دی را بیابید…

تجزیه و تحلیل فروشگاه اینترنتی خود
در گوگل آنالیز گزینه admin بر روی گزینه ای که در تصویر بالا نشان داده شده کلیک کنید تا کد را دریافت نمایید.

دوست داران همیشگی وردپرس سیتی این هم از افزونه تجزیه و تحلیل فروشگاه اینترنتی خود امیدوارم بهره کامل رو ازش برده باشید پس برای اینکه فروشگاه اینترنتی خود را مورد بررسی قرار دهید و بتوانید وضعیت را بهبود ببخشید می توانید از افزونه ی گوگل آنالیز مخصوص ووکامرس استفاده کنید.

تا درودی دیگر بدرود

[button color=”red” link=”https://wordpress.org/plugins/woocommerce-google-analytics-integration/” size=”big” align=”center” target=”_blank” radius=”۳″ icon=”momizat-icon-download”]دانلود افزونه[/button]

مطالب مشابه

قوانین ارسال دیدگاه در وردپرس سیتی

  • ارسال دیدگاه نامرتبط با هر پست مجاز نیست.
  • هرگونه فعالیت تبلیغاتی در بخش دیدگاه‌ها ممنوع است.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.
  • هرگونه بی‌احترامی به کاربران، مدیران یا اشخصا حقیقی و حقوقی دیگر ممنوع است.
  • زبان اصلی وردپرس سیتی فارسی است؛ لطفا در هنگام ارسال مطالب از زبان فارسی استفاده کنید.
  • چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لینک کوتاه:
0