تغییر قالب پنل مدیریت وردپرس

تغییر قالب پنل مدیریت وردپرس

سلام به شما دوستداران وردپرس سیتی افزونه امروزمون در مورد تغییر قالب پنل مدیریت وردپرس  افرادی که دارای سایت هستند باید همیشه حواسشون به قسمت های فنی و ظاهری سایت خودشان باشد که از نظر فنی زمانی دچار مشکل نشوند و از نظر ظاهری هم همیشه بروز باشد تا کاربران شما را مجذوب کند و تنوع بیشتری برای به وجود بیاورید .
عزیزان وقتی حرف از ظاهر یک سایت می شود اولین چیزی که به ذهن طرف مقابل می آید همین طراحی قالب است که همیشه باید جدید و متنوع باشد که کاربران را به سمت خود بکشد و هم با انتخاب یک قالب بهتر امکانات بیشتری برای سایت خود فراهم کنیم.اما آیا به نظر شما بحث ظاهری همیشه می تواند برای دیده شدن کاربران باشد؟
عزیزان مطمئنا می دانید پیشخوان وردپرس نیز تنظیماتی دارد و رنگ بندی تم های آن قابل تغییر هستند و شما می توانید به هر رنگ دلخواه اما از پیش تعریف شده ای که برای آن تعیین شده تغییر دهید. ولی حال اگر بخواهیم کمی متفاوت تر عمل کنیم باید چه کنیم؟!

افزونه Material Admin Theme

تغییر قالب پنل مدیریت وردپرس

با افزونه ی Material Admin Theme شما عزیزان می توانیم فضای جدیدی در پیشخوان وردپرس خود ایجاد کنیم و منوها را به صورت کاملا فلت با آیکون هایی متفاوت و همچنین شکل شیشه ای ببینیم.

خوب عزیزان مثل همیشه افزونه را در مسیر افزونه ها نصب و سپس آن را فعال می کنیم. پس از فعال سازی منتظر نباشید تا به شما بگویم به کدام قسمت برای تنظیمات بروید.

تغییر قالب پنل مدیریت وردپرس

خوب همراهان عزیز وردپرس سیتی  این افزونه تغییر قالب پنل مدیریت وردپرس امیدوارم مفید واقع شده باشد . اگر از آن دسته مدیرانی هستین که به سایت و زیبایی داخلی و خارجی آن بها می دهید میتوانید به راحتی از این افزونه استقبال کنید .

تا درودی دیگر بدرود .

[button color=”red” link=”https://wordpress.org/plugins/material-admin-theme/” size=”big” align=”center” target=”_blank” radius=”۳″ icon=”momizat-icon-download”]دانلود افزونه[/button]

مطالب مشابه

قوانین ارسال دیدگاه در وردپرس سیتی

  • ارسال دیدگاه نامرتبط با هر پست مجاز نیست.
  • هرگونه فعالیت تبلیغاتی در بخش دیدگاه‌ها ممنوع است.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.
  • هرگونه بی‌احترامی به کاربران، مدیران یا اشخصا حقیقی و حقوقی دیگر ممنوع است.
  • زبان اصلی وردپرس سیتی فارسی است؛ لطفا در هنگام ارسال مطالب از زبان فارسی استفاده کنید.
  • چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لینک کوتاه:
0