برچسب انرژی برای محصولات در ووکامرس

برچسب انرژی برای محصولات در ووکامرس

سلام به شما همراهان عزیز امروز با یک افزونه جالب خدمتتون رسیدیم افزونه برچسب انرژی برای محصولات در ووکامرس وقتی محصولی مانند یخچال فریزر، ماشین لباس شویی و یا از این قبیل محصولات را میخرید حتماتوجه کرده ایدکه برچسبی را با عنوان برچسب انرژی به آن قرار دارد . دوستان این برچسب یک استاندارد جهانی است که برای محصولات دارای این استاندارد که در کارخانه تمامی آیتم های آن بررسی شده چسبانده می شود و این خود نشانه ی اعتبار محصول و اعتماد مشتری است.
شما عزیزان هم می توانید برای محصولات خود برچسب انرژی تعیین کنید و با توجه به قدرت محصول به آن برچسبی اختصاص دهیم تا مشتریان ما نیز راحت تر تشخیص دهند که محصولی که مورد نظر آنهاست چگونه است و از چه نوع برچسب انرژی برخوردار است.
برای این روش می توانید محصول را به طور دقیق بررسی کرده و اطلاعات کافی در مورد آن کسب کنید و سپس برچسب مورد نظر را به آن بدهید تا اطلاعات شما برحسب حدس و گمان نباشد و واقعی باشد.

افزونه YITH WooCommerce EU Energy Label

برچسب انرژی برای محصولات در ووکامرس

عزیزان اول کار باید افزونه را راه اندازی کنید پس به پیشخوان وردپرس رفته و افزونه را نصب می کنیم. پس از فعال سازی از منوی yith plugins گزینه ی ” EU Energy Label” می توانید ببینید که مربوط به تنظیمات اصلی افزونه است.

General options

برچسب انرژی برای محصولات در ووکامرس

Position in single product page: جایگاه توضیحات برچسب انرژی در کجا قرار بگیرد را مشخص کنید. با استفاده از فهرست کشویی می توانید مکانی را انتخاب کنید.
Show on shop thumbnails: در صورتی که می خواهید برچسب انرژی در صفحه ی فروشگاه روی تصویر محصول نمایان شود، این گزینه را علامت بزنید.

عزیزان تنظیمات را ذخیر کنید و به صفحه ی محصولی بروید و تا تنظیمات انرژی را برای یک محصول مشخص کنید. این روش را می توانید بر روی همه محصولات خود انجام دهید .

برچسب انرژی برای محصولات در ووکامرس

می توانید ببینید که گزینه ای به تب های اطلاعات محصول با عنوان افزونه اضافه شده است. در این تب می توانید برچسبی را انتخاب کرده و به محصول خود اختصاص دهید. پس از آن نتیجه را با هم ملاحظه می کنیم…

برچسب انرژی برای محصولات در ووکامرس

برچسب A++ به محصول مورد نظر شما اضافه شده است . البته برای هر محصولی نمی توانید از این برچسب ها استفاده کنید. مثلا اگر فروشگاه اینترنتی شما مخصوص فروش یخچال، تلویزیون، ضبط و… هست، به راحتی می توانید از این برچسب ها استفاده کنید زیرا تمامی آن ها اگر استاندارد باشند از این استاندارد انرژی نیز استفاده می کنند.

پس همراهان همیشگی ورد پرس افزونه امروز ما که برچسب انرژی برای محصولات در ووکامرس را میتوانید در فروشگاه اینترنتی خود نیز مثل یک فروشگاه واقعی می توانید بر روی محصولات خود برچسب انرژی قرار بدهید و به محصول خود اعتبار ببخشید تا مشتریان راحت تر بتوانند محصول را انتخاب کنند.

تا درودی دیگر بدرود

[button color=”blue” link=”https://wordpress.org/plugins/yith-woocommerce-eu-energy-label/” size=”big” align=”center” target=”_blank” radius=”۳″ icon=”momizat-icon-box-add”]دانلود افزونه[/button]

مطالب مشابه

قوانین ارسال دیدگاه در وردپرس سیتی

  • ارسال دیدگاه نامرتبط با هر پست مجاز نیست.
  • هرگونه فعالیت تبلیغاتی در بخش دیدگاه‌ها ممنوع است.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.
  • هرگونه بی‌احترامی به کاربران، مدیران یا اشخصا حقیقی و حقوقی دیگر ممنوع است.
  • زبان اصلی وردپرس سیتی فارسی است؛ لطفا در هنگام ارسال مطالب از زبان فارسی استفاده کنید.
  • چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.

  1. لیلا 55sk800v گفته؛
    ۱۲:۱۸ ۱۳۹۶/۱۲/۲۳

    مطلب مفیدی بود ممنون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لینک کوتاه:
0