آشنایی با بلومبارد پلتفرم وام‌ ارز دیجیتال

در اصل کلمه بلومبارد به معنای گرو ارز دیجیتال در ازای دریافت مبلغی پول است. خوب است بدانید در دنیای رو به رشد رمزارزها و فناوری های بلاک‌ چین، پلتفرم های وام‌ دهی متعددی به وجود آمده اند که با استفاده از ارزهای دیجیتال، مبلغ پول مد نظرتان را به عنوان قرض در اختیارتان قرار می دهند. بلومبارد یکی از این پلتفرم هاست که به تریدرها امکان می‌ دهد از دارایی‌ های دیجیتال خود به عنوان وثیقه استفاده کرده و وام‌ هایی را بدون نیاز به فروش این دارایی ها دریافت کنند. در این مقاله، با این پلتفرم و خدمات ارائه شده توسط آن بیشتر آشنا خواهیم شد.

آشنایی با بلومبارد پلتفرم وام‌ ارز دیجیتال

بلومبارد یا پلتفرم وام ارز دیجیتال چیست؟

همان طور که پیش تر هم بیان نمودیم، بلومبارد یک پلتفرم وام دهی است که با پشتوانه ارز دیجیتال، به تریدرها و سرمایه گذاران امکان می دهد که مبلغ پولی مد نظر خودشان را به عنوان وام دریافت کنند و از آن برای ترید کردن یا استفاده در معاملات مالی بهره بگیرند. در واقع وام ارز دیجیتال بلومبارد کمک می کند سود مالی تریدرها در این بازارها به بیشینه خود نزدیک گردد.

چگونگی عملکرد وام ارز دیجیتال بلومبارد

تا به اینجای امر متوجه شدیم که وام ارز دیجیتال چیست و چه ویژگی هایی دارد. حال کمی بیشتر با چگونگی عملکرد این پلتفرم آشنا می شویم.
ثبت وثیقه: برای دریافت وام، ابتدا، تریدر باید مقدار دارایی ارز دیجیتال مد نظر خود را به عنوان وثیقه در پلتفرم وارد کند.
دریافت وام: خوب است بدانید تا ۹۰٪ ارزش دارایی دیجیتالی را می توان به صورت وام دریافت نمود که به شکل ارز دیجیتال دیگری مانند تتر به حساب تریدر واریز می شود.
تسویه و پرداخت: تریدر می تواند وام را در زمان تعیین شده تسویه نماید و وثیقه خود را پس بگیرد. در صورتی که نتواند وام را در موعد مقرر پرداخت کند، وثیقه به صورت خودکار به فروش می‌ رسد تا بدهی تسویه گردد.

مزایای استفاده از این پلتفرم

استفاده از این امکان پلتفرم، مزایایی را در پی خواهد داشت که در ادامه به گوشه ای از آن ها اشاره می نماییم.
دسترسی به سرمایه فوری: تریدرها می توانند با استفاده از وام های پلتفرم بلومبارد به سرمایه فوری دسترسی پیدا کنند و از فرصت‌ های مالی در بازار رمزارز نهایت بهره را ببرند.
امکان ترید بدون فروش دارایی: با استفاده از وام های این پلتفرم، تریدرها می توانند بدون نیاز به فروش دارایی های خود به معاملات بپردارند و از افزایش نرخ دارایی های خود بهره‌ مند شوند.
شفافیت و امنیت بالا: بلومبارد به عنوان یک پلتفرم معتبر و قابل اعتماد در بازار رمزارزها، شفافیت و امنیت بالایی را برای تریدرها فراهم می کند.

نتیجه‌ گیری:

پلتفرم وام ارز دیجیتال بلومبارد به عنوان یکی از پیشگامان عرصه وام دهی با استفاده از ارزهای دیجیتال، به تریدرها فرصت می دهد که با دریافت وام، از فرصت های جدید در بازار رمزارزها نهایت بهره را ببرند. از طریق این پلتفرم، تریدرها می توانند به سرمایه فوری دسترسی پیدا کرده و از افزایش نرخ دارایی های خود بهره مند شوند بدون اینکه نیاز به فروش دارایی های خود داشته باشند. شما عزیزان می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت https://blombard.com/ مراجعه نمایید و با کارشناسان مجموعه در ارتباط باشید.
برای آموزش جامع پلتفرم بلومبارد Blombard هم می توانید به این لینک مراجعه کنید.

 

مطالب مشابه

قوانین ارسال دیدگاه در وردپرس سیتی

  • ارسال دیدگاه نامرتبط با هر پست مجاز نیست.
  • هرگونه فعالیت تبلیغاتی در بخش دیدگاه‌ها ممنوع است.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.
  • هرگونه بی‌احترامی به کاربران، مدیران یا اشخصا حقیقی و حقوقی دیگر ممنوع است.
  • زبان اصلی وردپرس سیتی فارسی است؛ لطفا در هنگام ارسال مطالب از زبان فارسی استفاده کنید.
  • چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لینک کوتاه:
0