مقابله با ارور ۴۰۴ با ۳۰۱ ۴۰۴to

مقابله با ارور ۴۰۴ با ۳۰۱ ۴۰۴to

با سلام به تمامی دوستان عزیز وردپرسی . طاعات و عباداتتون قبول باشه . دوستان افزونه امروزمون درباره ی مقابله با ارور ۴۰۴ با ۳۰۱ ۴۰۴to هست که از همه بیشتر به درد وبمستران و صاحبان سایت ها میخوره. گاهی اوقات برای وبمستران و صاحبان سایت ها پیش می آید که صفحات سایتشان با خطای ۴۰۴ رو به رو می شود که این عامل دلایل مختلفی دارد. اما باید هر چه سریع تر این مشکل را  برطرف کرد.
این ارور مستقیما بر روی سئوی سایت شما تاثیر می گذارد اما باید گفت که متاسفانه این ارور از ارورهای بسیار شایع می باشد . این عمل باعث نارضایتی و اعتراض بسیاری از کاربران میباشد اما جای نگرانی نیست چون افزونه ی امروز ما دقیقا میپردازه به همین مشکل و به شما کمک میکنه با این مشکل مقابله کنید و مواظب خطاهای ۴۰۴ سایت خودتون باشید.

پس با ما در افزونه ی مقابله با ارور ۴۰۴ با ۳۰۱ ۴۰۴to همراه باشید.

 

افزونه ی کاربردی ۳۰۱ ۴۰۴to

مقابله با ارور ۴۰۴ با ۳۰۱ ۴۰۴to

این افزونه در عین سادگی بسیار افزونه ی جالبی ست زیرا که تمام ارورهای ۴۰۴ را در سایت هدایت و کنترل می کند. در واقع تمامی ارورهای ۴۰۴ را به هر صفحه ای که شما مشخص و تنظیم کردید هدایت میکند. این امر بدان معناست که دیگر شما تعداد زیادی گزارش ارور ۴۰۴ را دریافت نخواهید کرد و در گوگل وب مستر ایمن خواهید بودکه این امر در سئوی شما به نوعی یک برگ برنده به حساب می آید.
طبق روال همیشه ابتدا افزونه را نصب و فعال کنید. اکنون باید در منوی سمت راست سایت وردپرسی شما افزونه نمایان شود که از دو بخش یا زیر منو تشکیل شده است.

 

مقابله با ارور ۴۰۴ با ۳۰۱ ۴۰۴to

Setting 404

در این بخش تنظیمات افزونه را شخصی سازی میکنیم.

در گزینه ی “Redirect type” شما صفحه ای را که دچار ارور ۴۰۴ می شود را به قسمت های دیگر آدرس دهی کنید. در واقع در این بخش باید نوع صفحه ای را که میبایست صفحه به آن ارجاع داده شود را مشخص می کنید.

 

مقابله با ارور ۴۰۴ با ۳۰۱ ۴۰۴to

 

گزینه ی “redirect to” نوع انتقال را مشخص میکند. یعنی این انتقال به کدام صفحه باشد. اینکه کلا منتقل نشود یا از آدرس کاستوم استفاده کند و یا اینکه به سمت صفحات موجود برود ، که این به انتخاب شما بستگی دارد.

 

مقابله با ارور ۴۰۴ با ۳۰۱ ۴۰۴to

 

اگر حالت سفارشی یا کاستوم را انتخاب کنید باید آدرسی که مد نظرتان است را وارد نمایید.

گزینه ی بعدی مربوط به “Log 404 Errors” است که به وسیله آن میتوان لاگ ها را فعال و یا غیر فعال کرد.

 

مقابله با ارور ۴۰۴ با ۳۰۱ ۴۰۴to

 

شما با تیک زدن قسمت بعدی (بخش نوتیفیکیشن) می توانید اعلام کنید که در صورت بوجود آمدن هر گونه ارور برای شما به آدرس ایمیل شما نوتیفیکیشن و پیام ارسال شود.

اکنون هر زمان که ارور لاگی مشاهده شود در بخش “Error log 404” پیامی برای شما نمایش داده میشود و تمام صفحاتی که این ارور در آنها موجود است دیگر نمایش داده نمی شوند.

دوستان عزیز این بود افزونه ی مقابله با ارور ۴۰۴ با ۳۰۱ ۴۰۴to که امیدوارم بتوانید استفاده بهینه را از آن برده باشید.

[button color=”blue” link=”https://wordpress.org/plugins/404-to-301/” size=”big” align=”center” target=”_blank” radius=”۳″ icon=”steady-icon-download”]دانلود افزونه[/button]

مطالب مشابه

قوانین ارسال دیدگاه در وردپرس سیتی

  • ارسال دیدگاه نامرتبط با هر پست مجاز نیست.
  • هرگونه فعالیت تبلیغاتی در بخش دیدگاه‌ها ممنوع است.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.
  • هرگونه بی‌احترامی به کاربران، مدیران یا اشخصا حقیقی و حقوقی دیگر ممنوع است.
  • زبان اصلی وردپرس سیتی فارسی است؛ لطفا در هنگام ارسال مطالب از زبان فارسی استفاده کنید.
  • چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لینک کوتاه:
0