انتخاب بهترین شرکت طراحی سایت (بخش آخر)

انتخاب بهترین شرکت طراحی سایت (بخش آخر)

انتخاب بهترین شرکت طراحی سایت (بخش آخر)

انتخاب بهترین شرکت طراحی سایت (بخش آخر)

انتخاب بهترین شرکت طراحی سایت (بخش آخر):در این بخش با آخرین قسمت انتخاب بهترین شرکت طراحی سایت در خدمت شما هستیم که همونطور در مطالب قبلی هم گفتم این مطالب از وب سایت وب سیماکپی برداری شدند.ما هم با رعایت حقوق کپی رایت مطالب این وب سایت را در اختیار شما قرار میدیم تا به راحتی بتونید به اون دسترسی داشته باشید.این بخش که انتخاب بهترین شرکت طراحی سایت (بخش آخر) هستش به دو گام مهم دیگر می پردازیم امیدواریم مورد پسند کاربران قرار بگیره.

گام هفتم:استراتژی خود را بشناسید

در مراحل قبلی هدف گذاری و انتظارات خود را مشخص کردید، در ادامه باید مسیر و برنامه مشخصی برای دست یابی به آنها تهیه کنید. چگونه میتوانید در فضای اینترنت بیشتر دیده شوید؟ بازدیدکنندگان شما از طریق موتورهای جستجو به سایت وارد میشوند و یا تبلیغات هدفمند اینترنتی؟تبلیغات کلیکی میتونه برخیش مفید و سودمند باشه.البته مسئله تبلیغات خیلی مهم هستش که در این موارد میتونید با شرکت های تبلیغاتی مشاوره کنید البته اکثر شرکت های طراحی کار های تبلیغات هم انجام میدند ولی به نظرمن اگه بتونید بیشتر با شرکت های تبلیغاتی به صورت جداگونه هم کار کنید موفق تر هستید چون ممکنه برخی استراتژی های تبلیغاتی را بیشتر از شرکت های طراحی بدونند ولی بهتر هستش که با شرکتی که قرار داد میبندید در باره این مسئله هم ازشون راهنمایی بگیرید و با آن ها به مشورت بپردازید

شرکت طراحی سایت خوب می بایست توضیح مختصری از وب و روش های موفقیت در آن به شما ارائه دهد، یک استراتژی خوب به شما حس قدرت و اعتماد می دهد. وقتی که شما یک نقشه ی مطمئن داشته باشید، امکان برنامه ریزی و موفقیت هم خواهید داشت و بنابراین می توانید تصمیمات درستی بر پایه ی اطلاعات واقعی بگیرید؛ در نتیجه بازدیدکنندگان سایت شما به مشتریان شما تبدیل خواهند شد.یکی از مهمترین اهداف این شرکت ها این باید باشه که مشتریانتون مداوم باشند و تداوم با مشتری داشته باشیند سایتتون طوری باشه که هرکسی بهش مراجعه میکنه فقط ۱ بار در سال نباشه طوری باشه که کاربران حداقل هفته ۱ بار بهش سربزنند و از مطالب و طرح های شما دیدن کنند.کاری که شما باید انجام دهید:از شرکت طراحی سایت خود بخواهید که متد مشخصی را با بیان جزئیات کامل در جهت رسیدن به اهداف از پیش تعیین شده به شما معرفی کنند. مطمئن شوید که استراتژی آنها شما را به هدفی که در مرحله یک برای خود مشخص کرده اید می رساند.

گام هشتم خدمات پس از فروش و پشتیبانی را جدی بگیرید

بعد از راه اندازی سایت جدید، یک شرکت طراحی سایت معتبر، از سلامت سایت شما مراقبت می کند. بسته به اینکه چقدر شما، مشغول نگهداری و انتشار محتوا باشید در گزارشات تحلیلی به شما کمک خواهد کرد و شما را مطمئن می سازد که سایت جدیدتان، شما را به هدفتان می رساند.

اگر نیازمند تغییرات ظاهری و یا افزودن امکانات جدید به سایت هستید باید بتوانید با پرداخت هزینه متناسب سایت خود را ارتقا دهید. حتی دسترسی کامل به مدیریت و کدهای سایت اهمیت بسیار بالایی دارد زیرا وابستگی مطلق شما به آن شرکت را از بین میبرد.اگر شرکت مورد نظر شما از یک هسته و سیستم مدیریت محتوای اختصاصی استفاده میکند همیشه و برای هر تغییر کوچکی به آنها وابسته خواهید بود.

کاری که باید انجام دهید: از شرکت طراحی سایت خود درباره ی خدمات پس از فروش و شرایط پشتیبانی سوال کنید. چطور به مشتریان دیگر کمک می کنند؟ آیا امکان ارتباط مستقیم و رفع مشکلات احتمالی پس از تحویل سایت را به شما می دهند؟این مورد خیلی مهم هستش که آیا اون ها مستندات و یا راهنمایی های لازم را به شما میدهند یا نه؟ طوری نباشه که همیشه بهشون وابسته باشید و یا برای هرتغییری بخوایند زمانی را هدر بدید.در خیلی موارد مشاهده شده که طراحی برخی افراد دچار مشکل شده و شرکت هم نتونسته پشتیبانی های لازم را انجام بده و این میتونه ضعف شرکت باشه.همیشه دنبال این باشید که شرکت طراحی به شما چه امکاناتی را میده.به طور مثال پشتیبانی چند ساعته بهتون میده؟اگه مشکلی پیش بیاد طی جند مدت برطرف میشه؟آیا سیستم اون ها با جدید ترین متد ها به روز هستش.این نکته خیلی مهمی هستش.توی وردپرس قالب ها خیلی بروز هستند ولی شما ببینید شرکت های دیگه هم به همینصورت هستند به طور مثال آیا سایت شما واکنشگرا یا به قول خودمون رسپانسیو هستش؟ آیا قالب ها رتیناردی هستند؟آیا با جدیدترین متد های طراحی هم میتونند سایتتون را طراحی کنند.این ها مواردی هستش که باید بهش بپردازید

سخن پایانی

به جرات می توان گفت که بهترین شرکت طراحی سایت نه در ایران و نه در هیچ کجای جهان نمیتوان یافت زیرا مهمترین عامل در موفقیت شما تعامل مناسب و دسترسی به دیدگاه مشترک با طراح می باشد. ممکن است شرکتی تمامی موارد بالا را بخوبی داشته باشد ولی شما طرز برخورد آنها و نگاهشان به مشتری را نپسندید و یا حتی در زمینه طراحی اجرا بسیار خلاق و توانمند باشد ولی از سلیقه و نیاز شما به دور باشد.در نتیجه همیشه باید چندین گزینه را در ذهن خود داشته و با بررسی تمامی موارد بالا بهترین شرکت طراحی سایت را برای خود برگزینید.

ممنون از اینکه وقتتون را صرف خوندن این مقاله نمودید

 

مطالب مشابه

قوانین ارسال دیدگاه در وردپرس سیتی

  • ارسال دیدگاه نامرتبط با هر پست مجاز نیست.
  • هرگونه فعالیت تبلیغاتی در بخش دیدگاه‌ها ممنوع است.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.
  • هرگونه بی‌احترامی به کاربران، مدیران یا اشخصا حقیقی و حقوقی دیگر ممنوع است.
  • زبان اصلی وردپرس سیتی فارسی است؛ لطفا در هنگام ارسال مطالب از زبان فارسی استفاده کنید.
  • چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.

  1. بازتاب هاانتخاب بهترین شرکت طراحی سایت (بخش آخر) | مطلب یاب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لینک کوتاه:
0