نحوه رفع خطای ۴۲۹ در وردپرس

دسته بندی :آموزش های کاربردی وردپرس 13 اسفند 1396 شریف 1038

نحوه خطای ۴۲۹ در وردپرس

آیا خطای  ۴۲۹ too many requests error روی سایت وردپرس شما نمایش می دهد؟ و نیاز به رفع خطای ۴۲۹ در وردپرس دارید ؟  این خطا می تواند بسیار خسته کننده باشد زیرا معلوم نیست چه چیزی باعث آن می شود. در این مقاله، ما در مورد رفع این خطا و حل آن می پردازیم.

علت خطای ۴۲۹ too many requests error وردپرس چیست؟

رایج ترین دلیل برای این خطا زمانی است که یک کاربر، ربات یا یک اسکریپت تلاش می کند درخواست های بیش از حد اندازه ای را به سرورها ارسال کند. این اقدام برای جلوگیری از حملات DDOS به وب سایت ها است.

با این حال اگر آن را به درستی پیکربندی نکنید، ممکن است در نهایت جلوگیری از اجرای موتورهای جستجو یا سایر API ها به درستی انجام شود. این باعث رفتار غیرمنتظره در وب سایت شما می شود.

خطای 429 در وردپرس

خطای ۴۲۹ در وردپرس

گاهی اوقات این خطا زمانی رخ می دهد که یک اسکریپت در وب سایت شما درخواست های بیش از حد زیادی به یک وب سایت یا سرویس دیگر با استفاده از یک API ایجاد کند. در آن صورت API با یک کد خطا ۴۲۹ پاسخ خواهد داد.

به این ترتیب، نگاهی به چگونگی برطرف کردن و رفع مشکل نحوه رفع خطای ۴۲۹ وردپرس خواهیم داشت.

نحوه رفع خطای ۴۲۹ وردپرس

این خطا می تواند توسط تعدادی از عوامل ایجاد شود. ما چند راه برای شناسایی و رفع خطای ۴۲۹ too many requests error خواهیم داشت.

افزونه ناسازگار را پیدا کنید و غیرفعال کنید

شایعترین مشکل خطای ۴۲۹ معمولا یک افزونه بد در وب سایت شماست. افزونه ها گاهی می توانند درخواست های بعدی خود را به وب سایت شما ارسال کنند که ممکن است با یک خطای ۴۲۹ با سرور رد شود.

اولین کاری که باید انجام دهید این است که افزونه های وردپرس را در وب سایت خود غیرفعال کنید. می توانید این کار را با مراجعه به صفحه افزونه ها در ناحیه مدیریت وردپرس و انتخاب همه افزونه ها انجام دهید. پس از آن، گزینه “غیرفعال کردن” را انتخاب کنید.

خطای 429 در وردپرس

خطای ۴۲۹ در وردپرس

اکنون دوباره وب سایت خود را چک کنید تا ببینید آیا می توانید خطای۴۲۹ too many requests error را دوباره تولید کنید. اگر نمی توانید این کار را انجام دهید، این به این معنی است که افزونه مورد نظر سبب ایجاد این مشکل شد.

هم اکنون می توانید افزونه های خود را یکی پس از دیگری فعال کنید و پس از فعال کردن هر افزونه، وب سایت خود را بررسی کنید. به این ترتیب قادر خواهید بود افزونه ایجاد خطا را پیدا کنید.

هنگامی که افزونه را که باعث خطا می شود پیدا می کنید، می توانید آن را با یک افزونه جایگزین جایگزین کنید یا سعی کنید به افزونه مربوطه بپردازید تا از خطا مطلع شوید.

تغییر به قالب پیش فرض وردپرس

بیشتر و بیشتر قالب های وردپرس شامل قابلیت هایی هستند که به طور معمول با افزونه ها می آید. چنین قالب هایی نیز ممکن است خطای ۴۲۹ too many requests error در وب سایت شما ایجاد کند.

ساده ترین راه برای پیدا کردن این است که با تغییر به یک قالب پیش فرض وردپرس مانند Twenty Seventeen. اگر این  کار خطای ۴۲۹ را برطرف کند، می توانید یکی دیگر از قالب های وردپرس را پیدا کنید یا مشکلی را برای توسعه دهنده موضوع گزارش کنید و ممکن است بتوانید آن را حل کنید.

از ارائه دهنده خدمات میزبای خود بپرسید

اگر خطا را در کنسول جستجوی گوگل یا هر سرویس شخص ثالث مشاهده می کنید، احتمالا آنها درخواست های زیادی را به وب سایت شما ارسال می کنند. در این مورد، باید از ارائه دهنده سرویس دهنده وردپرس خود بخواهید که این درخواستها را مسدود کند.

ما امیدواریم که این مقاله به شما کمک کرده باشیم تا نحوه رفع خطای ۴۲۹ در وردپرس را حل نمایید.

با عضویت در کانال تلگرام میتوانید از تخفیف های ویژه، آموزش های کاربردی، اخبار روز وردپرس، قالب ویژه با اطلاع باشید. شما همچنین می توانید ما را در اینستاگرام دنبال کنید.

مطالب مشابه

قوانین ارسال دیدگاه در وردپرس سیتی

  • ارسال دیدگاه نامرتبط با هر پست مجاز نیست.
  • هرگونه فعالیت تبلیغاتی در بخش دیدگاه‌ها ممنوع است.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.
  • هرگونه بی‌احترامی به کاربران، مدیران یا اشخصا حقیقی و حقوقی دیگر ممنوع است.
  • زبان اصلی وردپرس سیتی فارسی است؛ لطفا در هنگام ارسال مطالب از زبان فارسی استفاده کنید.
  • چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لینک کوتاه:
0