پشتیبانی آنلاین در وردپرس

پشتیبانی آنلاین در وردپرس

سلام دوستای گل وردپرسی ، امروزه افراد برای شرکت های خودشون و همچنین فروشگاه های اینترنتی، سایت های دانلود،سایت های آموزشی و این چنین وبسایت ها، اضافه بر بخش دیدگاه ها و پرسش و پاسخ یا ارسال ایمیل و صفحه ی ارتباط با ما، احتیاج به محیطی برای برقراری ارتباطی آنلاین با کاربران خودشون دارن تا از خدمات خودشون به هر شکلی که هستش، پشتیبانی کنن. یکی از بهترین سرویس ها، “سرویس چت آنلاین Zopim ” هست که تو وبسایت خودتون این امکان رو به کاربر ها می ده که با هم گفتگویی آنلاین داشته باشن اما شاید بپرسین این موضوع چه ربطی به وبسایت وردپرسی ما داره؟ باید بگم که این سرویس (پشتیبانی آنلاین در وردپرس) افزونه ای به وردپرس اضافه میکنه تا شما بتونین گفتگوی آنلاین تو سایتتون داشته باشین و بتونین راحت با کاربرانتون ارتباط برقرار کنین و خواسته هاشون رو بشنوین و به اونها پشتیبانی بدین و یا از محصول خاص خودتون پشتیبانی کنین. تو ادامه ی مقاله افزونه پشتیبانی آنلاین در وردپرس با Zopim Live Chat رو بهتون معرفی میکنیم پس با ما تا انتها همراه باشین…

افزونه ی Zopim Live Chat

پشتیبانی آنلاین در وردپرس1

پشتیبانی آنلاین در وردپرس۱

اول افزونه ی پشتیبانی آنلاین در وردپرس “Zopim live chat” رو نصب و فعال می کنیم . بعد همونطور که میبینید تو پیشخوان وردپرسی شما با عنوان “Zopim Chat” ظاهر میشه . با کلیک روی اون با صفحه ای مثل زیر رو به رو میشیم:

پشتیبانی آنلاین در وردپرس2

پشتیبانی آنلاین در وردپرس۲

با دیدن این صفحه، متوجه می شیم که باید تو وبسایت Zopim اکانت داشته باشیم تا با وارد کردن نام کاربری و پسورد خودمون تو اون سایت به وردپرس خودمون، بتونیم متصل شیم.
پس به وبسایت Zopim میریم و روی گزینه ی Sign up برای ساخت اکانت کلیک می کنیم.

پشتیبانی آنلاین در وردپرس3

پشتیبانی آنلاین در وردپرس۳

تو صفحه ای که باز میشه ، اطلاعاتی از قبیل نام و ایمیل رو از شما میخواد.

 

پشتیبانی آنلاین در وردپرس4

پشتیبانی آنلاین در وردپرس۴

توجه!!!

توجه کنین که برای ثبت نام تو این سایت، آی پی ایران دچار مشکل هستش و از شما زمان وارد کرد اطلاعات، ایراد میگیره . پس برای ثبت نام از نرم افزارها و پروکسی هایی که آی پی شما رو تغییر می دن استفاده کنین .
بعد از ثبت نام ایمیلی برای تایید برای شما ارسال میشه، اون رو تایید کنین. بعد از تایید ایمیل، صفحه ای تو Zopim برای شما برای تکمیل اطلاعات باز میشه که باید اطلاعات درخواستی رو وارد کنین.

پشتیبانی آنلاین در وردپرس5

پشتیبانی آنلاین در وردپرس۵

فیلدهای ضروری تو این فرم عبارتنداز :

انتخاب پسورد، تایید پسورد، نام شرکت (نام سایت)، تعداد کارمندان.
فیلد مربوط به شماره ی تلفن اهمیتی نداره و اون رو خالی بذارین.
بعد از اون وارد محیط پیشخوان زوپیم میشین و با پنجره ی پاپ آپی رو به رو می شین که باید اطلاعات کاربری خودتون رو تکمیل کنین و روی گزینه ی next کلیک کنین، به شما اسکریپتی می ده که می تونید اون رو تو قالب خودتون، برای نمایش جایگذاری کنین.

پشتیبانی آنلاین در وردپرس6

پشتیبانی آنلاین در وردپرس۶

پشتیبانی آنلاین در وردپرس7

پشتیبانی آنلاین در وردپرس۷

محیط پیشخوان سیستم زوپیم هم امکانات خوبی داره که می تونید ببینین. شما تو این محیط می تونین چت آنلاین، خارج از محیط وردپرس هم داشته باشین.
به بخش تنظیمات این افزونه تو پیشخوان وردپرس می ریم. ایمیل و پسورد زوپیم رو تو اون وارد کنین تا کد فانکشن افزونه نشون داده بشه.
حالا تو این محیط بین دو پرانتز، اسکریپتی که زوپیم تو سایت خودش به شما داده بود رو وارد کنین و تنظیمات رو بروز کنین.

حالا وبسایت خودتون رو رفرش کنین. می بینید که پنجره ی پشتیبانی تو پایین صفحه، سمت راست ایجاد میشه .

پشتیبانی آنلاین در وردپرس8

پشتیبانی آنلاین در وردپرس۸

سخن پایانی !

تقریبا ۸۳ درصد از کاربران و مشتری های شما پشتیبانی لازم دارن و این رو هم حتما می دونین که پشتیبانی آنلاین باعث رضایت اونها از کار شما میشه؟ با استفاده از سیستم پشتیبانی آنلاین در وردپرس زوپیم می تونید پشتیبانی عالی به مشتریان و کاربران خودتون ارائه بدین و رضایت اونها و راحتی خودتون رو فراهم کنین .

ایام به کامتون 🙂

دانلود افزونه ی Zopim live chat

[junkie-button url=”https://wordpress.org/plugins/zopim-live-chat/” style=”grey” size=”small” type=”round” target=”_self”] دانلود از صحفه افزونه [/junkie-button]

مطالب مشابه

قوانین ارسال دیدگاه در وردپرس سیتی

  • ارسال دیدگاه نامرتبط با هر پست مجاز نیست.
  • هرگونه فعالیت تبلیغاتی در بخش دیدگاه‌ها ممنوع است.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.
  • هرگونه بی‌احترامی به کاربران، مدیران یا اشخصا حقیقی و حقوقی دیگر ممنوع است.
  • زبان اصلی وردپرس سیتی فارسی است؛ لطفا در هنگام ارسال مطالب از زبان فارسی استفاده کنید.
  • چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لینک کوتاه:
0