اشتباهات درمورد بک لینک

بخش دوم از آموزش بک لینک

با سلام خدمت همه وردپرس سیتی های عزیز و گرامی، امروز قصد داریم درباره اشتباهات رایج در مورد بک لینک ها توضیحاتی ارائه بدیم که چرا گاهی مواقع تعاریف غلطی از بک لینک بین مدیران رایج می شود و مفهوم اصلی بک لینک را نمی دانند.

این اشتباهات در مورد بک لینک ها گاهی هم به پایین آمدن رتبه سایت می شود.امیدوارم از مطالب لذت ببرید و این توضیحات باعث بشه که رتبه سایتتون رو بالا ببرید.

بک لینک

Back link

اشتباهات در مورد بک لینک

بک لینک همان تبلیغات متنی است!

متاسفانه چیزی که این روزا بسیار آن را می بینیم، افرادی هستند که فکر می کنند بک لینک در همان تبلیغات متنی که اکثرا در سایت های ایرانی جا افتاده است خلاصه می شودو هرکس اسمی از بک لینک می آورد،یعنی ما ماهیانه چند هزار تومان بدهیم تا سایتی لینک مارا در بخش تبلیغات متنی خود بگذارد! این تعریف کاملا غلط است.

تبلیغات متنی هم یکی از روش های خرید بک لینک به حساب می رود که از طرف گوگل کاملا مردود اعلام شده وباعث افت و پنالایز سایت شما نیز می شود.

بک لینک بد است و نباید بک لینک گرفت!

جمله دیگری هم که بعضی مواقع به گوش می رسد،اشتباه گرفتن مفهوم اصلی بک لینک است.خود بک لینک به خودی خود بخش مهمی از سئو را در دست دارد. بخشی که دیگران شمارا پیشنهاد می کنند و گوگل این پیشنهاد ها را در نتایج جست و جوی خود تاثیر می دهد تا سایت شما رتبه خوبی داشته باشد.حالا چگونه می توان گفت که بک لینک بد است! ضمن اینکه باید در نظر داشت که بک لینک غیر طبیعی بد است،اما همه بک لینک ها که بد نیستند!

هرچه بک لینک بیشتر بهتر!

دیگر زمان آن که به کمیّت فکر کنیم به پایان رسیده است و باید کیفیت بیشتر بک لینک هارا مد نظر خود قرار بدهیم.

هرچه کیفیت یک لینک دریافتی بالا تر برود،تاثیر آن بر روی رتبه سایت شما نیز بالاتر می رود.ممکن است با دریافت چند لینک خوب رتبه ای کسب کنید که دیگر سایت ها با هزاران بک لینک نتوانند آن را بدست بیاورند!

ارتباط بین صفحات مهم نیست!

با توجه به تستی که انجام دادیم، دریافت لینک از صفحات غیر مرتبط می تواند باعث خارج شدن سایت شما از نتایج جست و جوی کلمه کلیدی که برای آن سایت خود را آماده کرده اید شود. در مقابل ، با دریافت فقط چند لینک مرتبط توانستیم رتبه یک سایت را به سرعت افزایش دهیم. درحالتی که برای سایت شماره یک ،شاید صدها لینک با کیفیت اما از سایت های غیر مرتبط گرفته بودیم. { این سایت بخاطر لینک های غیر مرتبط در حال حاضر در ۱۰۰ نتیجه اول وجود ندارد. }

حالا چگونه بک لینک بگیریم؟

پاسخ این سوال رو میتوانید در نوشته های آینده بدست آورید.

افزایش رتبه سایت با بک لینک

افزایش رتبه سایت

نوشته ای که خواندید ، حاصل مطالعه و تست هایی هست که در طی چند سال انجام شده و همچنین بررسی Raw Data های نظر سنجی های بزرگ بوده است. امیدواریم که هرچه سریعتر و زودتر شاهد حذف تعاریف اشتباهی که گاهی بخاطر سود شخصی برخی افراد به وجود آمده اند، باشیم.

مطالب مشابه

قوانین ارسال دیدگاه در وردپرس سیتی

  • ارسال دیدگاه نامرتبط با هر پست مجاز نیست.
  • هرگونه فعالیت تبلیغاتی در بخش دیدگاه‌ها ممنوع است.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.
  • هرگونه بی‌احترامی به کاربران، مدیران یا اشخصا حقیقی و حقوقی دیگر ممنوع است.
  • زبان اصلی وردپرس سیتی فارسی است؛ لطفا در هنگام ارسال مطالب از زبان فارسی استفاده کنید.
  • چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.

  1. hosein گفته؛
    ۰۰:۵۷ ۱۳۹۴/۰۴/۱۴

    بسیار عالی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لینک کوتاه:
0