آپدیت وردپرس از طریق FTP

آپدیت وردپرس از طریق FTP

با سلام به همه وردپرس سیتی های عزیز، امروز میخوایم آپدیت وردپرس از طریق FTP یاد بگیریم امیدوارم برای اونایی که مورد استفادشون قرار میگیره مفید واقع بشه

وردپرس برای به‌روزرسانی نه‌چندان مهم و با تغییرات کم خودکار به‌روزرسانی می‌شود؛ برای به‌روزرسانی‌های مهم و با تغییرات بسیار و امنیتی شما یک اخطار در محیط مدیریت برای به‌روزرسانی مشاهده می‌کنید که به سادگی یک کلیک وردپرس به صورت خودکار بسته‌ی به‌روز رسانی را دریافت و پرونده‌ها را جایگذاری می‌کند ! اما گاهی مثلا به علت تنظیمات سرویس‌دهنده به‌روز رسانی به این سبک امکان‌پذیر نیست و شما مجبور به به‌روز رسانی دستی و از طریق FTP هستید !

برای شروع اعمال هرگونه تغییرات نخست از پایگاه‌داده و مطالب سایت یک پشتیبان بگیرید !

دریافت آخرین نگارش وردپرس

به سایت وردپرس بروید و آخرین نگارش وردپرس را دریافت کنید .

بریم سراغ آموزش آپدیت وردپرس از طریق FTP

برای آپدیت وردپرس از طریق FTP می توانید از FileZilla استفاده کنید . بعد از وارد کردن اطلاعات FTP و وارد شدن به درگاه FTP سایت خود به بخش اصلی ( روت ) سایت‌تون برید ! تمامی پرونده‌ها و پوشه‌ها وردپرس را گزینش و کلیک راست کنید و بر روی Upload کلیک کنید !

نرم‌افزار FTP شما پرونده‌ها و پوشه‌های وردپرس را از رایانه‌ی شما به هاست شما منتقل می‌کنند.

آپدیت وردپرس از طریق FTP

آپدیت وردپرس از طریق FTP

در حین انجام این نقل و انتقال از شما سوال می‌شود که  filename already exists in the target directory, please choose an action. ( پرونده‌ای با نام مشابه در پوشه مقصد وجود دارد٬ لطفا یک عمل را انتخاب کنید )Overwrite ( بازنویسی ) را انتخاب کنید؛
بعد از ان تیک always use this action ( همیشه از این عمل استفاده کن ) را و بعد تیک Apply to current queue only ( اعمال برای صف‌پرونده‌های ارسالی کنونی ) را بزنید !
دیتابیس وردپرس را به‌روزآوری کنید

هر نگارش تازه‌ای از وردپرس ممکن است تغییراتی را در دیتابیس وردپرس اعمال کنید که این عمل نیازمند به‌روزآوری اطلاعات دیتابیس است !

آپدیت وردپرس از طریق FTP

آپدیت وردپرس از طریق FTP

بعد از ارسال همه‌ی پرونده‌ها و پوشه‌ها زمانی که به محیط مدیریت وردپرس می‌روید برگه به‌روزرسانی دیتابیس نمایان می‌شود یامی‌توانید به
/wp-admin/upgrade.php بروید ! با کلیک بر روی به‌روز رسانی دیتایس وردپرس ٬ به راحتی دیتابیس وردپرس شما نیز به‌روز می‌شود و در پایان وردپرس به شما یک پیام موفقیت در به‌روز رسانی دیتابیس نشان می‌دهد .

تموم شد. 🙂

مطالب مشابه

قوانین ارسال دیدگاه در وردپرس سیتی

  • ارسال دیدگاه نامرتبط با هر پست مجاز نیست.
  • هرگونه فعالیت تبلیغاتی در بخش دیدگاه‌ها ممنوع است.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.
  • هرگونه بی‌احترامی به کاربران، مدیران یا اشخصا حقیقی و حقوقی دیگر ممنوع است.
  • زبان اصلی وردپرس سیتی فارسی است؛ لطفا در هنگام ارسال مطالب از زبان فارسی استفاده کنید.
  • چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لینک کوتاه:
0