کارت هدیه به مشتریان در ووکامرس محبوب

کارت هدیه به مشتریان در ووکامرس محبوب

با سلامی دیگر به همراهان و عزیزان وردپرس سیتی مبحث امروزمون در مورد کارت هدیه به مشتریان در ووکامرس محبوب هدیه دادن و هدیه گرفتن یک امر دلچسب شیرینی محسوب میشه و کسی را پیدا نمیکنی که از هدیه گرفتن ناراحت بشه انواع اقسام هدیه ها رایج در دنیا اما امروز ما با یک روش هدیه دادن آشنا میشویم که بصورت کارت هدیه به مشتریان در ووکامرس محبوب که بصورت مجازی صورت میگیرد که برای مشتریان فروشگاه اینترنتی محسوب می شود. میتوانید برای قدردانی از مشتریان باوفا و ثابت فروشگاه اینترنتی خود یا دوستانی که از شما بارها خرید کرده اند هدیه به رسم یادبود تقدیم کنید .حتما بارها مواجه شده اید با گیفت کارت ها یا همون کارت های هدیه خودمون یا اطلاعاتی در مورد آن دریافت کرده باشید. این نوع کارت های هدیه امروزه خیلی مرسوم شدند در این دهکده جهانی ، خیلی هم از این امر خرسند راضی هستند.حالا ما میخواهیم برای مشتریان ویژه و دوست داشتنی خود در فروشگاه ووکامرسی کارت هدیه هایی تهیه کنیم و ارسال نماییم. آیا به نظرتون ایده جالب و هیجان انگیزی هست؟

افزونه Gift Cards for woocommerce

کارت هدیه به مشتریان در ووکامرس محبوب

با کمک این افزونه می توانیم کارت های هدیه ای ایجاد کنیم و آن ها را به مشتریان خاص و دوست داشتنی خود اختصاص دهیم که همان کارت هدیه به مشتریان در ووکامرس محبوب ماست . البته لازم به ذکر که برای مناسب ها فوق العاده شگفت انگیز است.به پیشخوان وردپرس می رویم و سپس افزونه را در مسیر مشخصی که تعیین کرده ایم نصب میکنیم و آن را فعال میکنیم . پس از فعال سازی از منوی ووکامرس عبارتی با عنوان کارت های هدیه مشاهده میکنید که مربوط به افرونه ی ماست :

کارت هدیه به مشتریان در ووکامرس محبوب

اگر شما عزیزان بر روی این گزینه کلیک کنید به بخش افزودن کارت های هدیه منتقل خواهید شد. اما  قبل از رفتن به این بخش به قسمت پیکربندی می رویم تا تنظیمات افزونه را مشاهده کنیم .

کارت هدیه به مشتریان در ووکامرس محبوب

در قسمت پیکربندی ووکامرس گزینه ای با عنوان کارت های هدیه وجود دارد که دارای دو بخش رایگان و پرمیوم است . توضیحات و عناوین کاملا مشخص است و تنظیمات پیش فرض را نیز انجام دادیم. می توانید شما عزیزان با توجه به تصویر عملیات خود را انجام دهید. حالا در مرحله بعد به بخش کارت های هدیه در ووکامرس می رویم تا کارت هدیه ی خود را اضافه کنیم .

کارت هدیه به مشتریان در ووکامرس محبوب

در این صفحه تمامی کارت های هدیه ای که ساختید را می توانید مشاهده کنید و به علاوه اطلاعات تکمیلی آن نیزمشخص است . حالا با کلیک بر روی گزینه ی افزودن کارت هدیه می توانیم کارت هدیه ای بسازیم .

کارت هدیه به مشتریان در ووکامرس محبوب

شما عزیزان می توانید در اینجا با کلیک بر روی گزینه ی ایجاد شماره کارت به صورت دستی شماره ای برای کارت هدیه ی خود مشخص کنید. اگر این کار را انجام ندهید به صورت پیش فرض انتخاب می شود. فیلدی که در ایجا خیلی مهم و با اهمیت است قسمت وارد کردن ایمیل فرستنده و ایمیل گیرنده است . یعنی کارت هدیه از سمت شما برای چه کسی ارسال شود. همچنین می توانید اعتبار کارت هدیه را خودتان مشخص کنید به طور مثال ۱۰۰۰۰ تومان

می توانید برای کارت های هدیه خود تاریخ انقضا هم درج کنید تا پس از مدتی کارت هدیه مورد نظر قابل اشتفاده نباشد. سپس دکمه ی انتشار را بزنید تا کارت هدیه شما ایجاد شود.کارت هدیه ای که ایجاد کردید حال به قسمت محصولات رفته و گزینه ی کارت هدیه را برای محصول خود تیک بزنید . به همین راحتی که دارید می بینید فیلدهایی در صفحه ی محصولات ایجاد می شود که اشخاص دارای کد کارت هدیه می توانند از تخفیف آن محصول بهرمنده شوند .

کارت هدیه به مشتریان در ووکامرس محبوب

دوستان عزیز وردپرسی سیتی حالا شما عزیزان با نحوه کارت هدیه به مشتریان در ووکامرس محبوب آشنا شدید شما می توانید به راحتی در زمان های خاص یا مناسبت هایی برای مشتریان ویژه خود کارت هایی هدیه ای ایجاد کنید تا با وارد کردن کد مخصوص به خود بتوانید از محصولات تخفیف ویژه ای بگیرید . یعنی افرادی که ایمیل و اطلاعات آن ها در لیست گیفت کارت ها قرار بگیرد در هنگام خرید از تخفیف برخوردار خواهند شد.

[button color=”orange2″ link=”https://wordpress.org/plugins/gift-cards-for-woocommerce/” size=”big” align=”center” target=”_blank” radius=”۳″ icon=”momizat-icon-download2″]دانلود افزونه [/button]

مطالب مشابه

قوانین ارسال دیدگاه در وردپرس سیتی

  • ارسال دیدگاه نامرتبط با هر پست مجاز نیست.
  • هرگونه فعالیت تبلیغاتی در بخش دیدگاه‌ها ممنوع است.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.
  • هرگونه بی‌احترامی به کاربران، مدیران یا اشخصا حقیقی و حقوقی دیگر ممنوع است.
  • زبان اصلی وردپرس سیتی فارسی است؛ لطفا در هنگام ارسال مطالب از زبان فارسی استفاده کنید.
  • چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لینک کوتاه:
0