نباید بک لینک بخریم!

بخش سوم از آموزش بک لینک !

با سلام به وردپرس سیتی های عزیز،با مفهوم بک لینک آشنا شدیم و امروز میخوام مطالبی درمورد اینکه چرا نباید بک لینک بخریم و نتایج خرید بک لینک در نظر گوگل رو باهم ببینیم.امیدوارم که از این مقاله ( نباید بک لینک بخریم ) استفاده کنید.

خرید بک لینک

بک لینک

خرید بک لینک از نظر گوگل

امروزه تقریبا تمامی وبمستران در حال حاضر از تاثیر منفی خرید بک لینک بر سئو و کسب لینک های زیاد و نامناسب مطلع هستند.

یکی از سوالات رایج که مطرح می شود این است که ، خرید بک لینک از سایت های با پیج رنک بالا چه تاثیری دارد؟ و گوگل چگونه متوجه پولی بودن آن می شود؟

پاسخ سوال ساده و راحت است، خرید بک لینک کار درستی نیست!اگر بدنبال کسب جایگاه مناسب در نتایج گوگل هستید و برنامه ریزی دراز مدتی برای کار خود دارید،خرید بک لینک روش مناسبی نیست؛زیرا ممکن است شمارا با مشکلات جدی در آینده رو برو کند.

به زبان ساده تر ،گوگل بک لینک را بعنوان یک رای مثبت از طرف کاربران به صفحه یا سایت شما می شناسد.با کسب رای بیشتر شما شانس پیروزی در انتخابات گوگل را خواهید داشت.گوگل صراحتا اعلام کرده که خرید بک لینک برخلاف سیاست های این سایت بوده و تخلف بشمار می رسد.مشکل از جایی آغاز می شود که کاربران فکر میکنند با خرید رای می توانند موتور جست و جو را فریب داده و در این انتخابات پیروز شوند، ولی نظارت گوگل بر خرید بک لینک بسیار پیچیده و قدرتمند است.

خرید بک لینک

چرا نباید بک لینک بخریم

نحوه تاثیر بک لینک بر نتایج گوگل

اگر بک لینک شما از یک سایت معتبر وبا پیج رنک بالا باشد مسلما تاثیر بیشتری بر سئو سایت شما می گذارد.همین امر موجب خرید بک لینک از سایت های قدرتمند با قیمت بالادر چندسال گذشته شده است.گوگل با توجه به کلماتی که در اطراف بک لینک قرار دارند موضوع سایت را تشخیص می دهند. بطور مثال: سایت های زیادی در صفحات خود به سایت آمازون ارجاع می دهند که معمولا در جملات آنها کلمه “books” به چشم می خورد به همین دلیل شما با جست و جوی این کلمه در گوگل سایت آمازون رادر رتبه اول و قبل از کتابخانه گوگل مشاهده خواهید کرد ولی برای سایت آمازون به این وسعت و قدرت ، کلمه “cars” بعنوان یک کلمه کلیدی شناخته نمی شود؛زیرا هیچ لینک ورودی مناسبی برای آن ندارد.

در نتیجه خرید بک لینک تنها زمانی برای سایت شماموثر خواهد بود که از سایت های معتبر و مرتبط با زمینه کاری شماباشد.همچنین باید به کلمه و عبارت لینک شده وکلماتی که در اطراف آن حضور دارندتوجه ویژه ای داشته باشید.زیرا بک لینک شمابرآن کلمه کلیدی در نتایج گوگل موثر خواهد بود و نه تمام کلماتی که بعنوان هدف خود انتخاب کردید.

چرا بعضی از شرکت های سئو می گویند بک لینک بخرید؟

مشکل اینجاست که هیچکس از پول بدش نمی آید! مخصوصا زمانی که از مشتری هایت پول بگیری تا برای آنها بک لینک بخری و خودت چندین سایت داشته باشی و پول خرج نکنی. امیدوارم منظورمو متوجه شده باشید که چرا نباید بک لینک بخریم.

امیدوارم که بااین توضیحات متوجه شده باشید که چرا نباید بک لینک بخریم و این آموزش یا توضیحاتی که درمورد نباید بک لینک بخریم مفید واقع بشه براتون.

مطالب مشابه

قوانین ارسال دیدگاه در وردپرس سیتی

  • ارسال دیدگاه نامرتبط با هر پست مجاز نیست.
  • هرگونه فعالیت تبلیغاتی در بخش دیدگاه‌ها ممنوع است.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.
  • هرگونه بی‌احترامی به کاربران، مدیران یا اشخصا حقیقی و حقوقی دیگر ممنوع است.
  • زبان اصلی وردپرس سیتی فارسی است؛ لطفا در هنگام ارسال مطالب از زبان فارسی استفاده کنید.
  • چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.

  1. برندینگ گفته؛
    ۱۴:۴۰ ۱۳۹۵/۰۱/۰۷

    بسیار مطلب مفید بود. از اشتراک آن بسیار سپاسگذاریم.

  2. اسپیلت گفته؛
    ۱۷:۱۵ ۱۳۹۴/۰۶/۰۱

    سلام سایت زیبایی دارید ممنون میشم از سایت ما دیدن کنید

    • حامد شادمان گفته؛
      ۲۳:۲۱ ۱۳۹۴/۰۶/۰۱

      سلام
      ممنون از نظر شما، حتما سر میزنیم
      تشکر

  3. afshin گفته؛
    ۰۷:۱۹ ۱۳۹۴/۰۲/۱۵

    آقا من سایت هایی رو میشناسم که یکسره دارن بک لینک میخرن و چندین ساله دارن کار میکنن وتو گوگل بهترین جایگا ه رو دارن !!! بدون هیچ اثر منفی خرید بک لینک !!!

  4. حامد گفته؛
    ۱۰:۱۳ ۱۳۹۴/۰۲/۱۰

    سلام بسیار متشکرم بابت این آموزش عالی تون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لینک کوتاه:
0