معرفی کاستوم روم در بازی کالاف دیوتی موبایل

کاستوم روم در بازی کالاف دیوتی موبایل یک قابلیت است که به بازیکنان اجازه می دهد با دوستان خود یا بازیکنان دیگر بازی کنند. در این حالت، شما می توانید تنظیمات مختلفی را برای بازی اعمال کنید و از حضور ربات ها در بازی جلوگیری کنید. شما می توانید کاستوم روم را برای هر دو حالت چند نفره و بتل رویال ایجاد کنید. کاستوم روم به دلیل تنظیمات شخصی ای که دارد، بسیار محبوب تر از روم معمولی است و شما می توانید در کاستوم روم های مختلفی شرکت داشته باشید. شیوه ساخت کاستوم روم، پیوستن به کاستوم روم ها و همپنین در آخر سایتی را برای تهیه سی پی کالاف ارزان موبایل را در بخش های بعدی شرح می دهیم.

کاستوم روم در بازی کالاف دیوتی موبایل

بازی کالاف دیوتی موبایل

کالاف دیوتی موبایل یک بازی ویدئویی شوتر اول شخص رایگان است که توسط تیم استودیو گروپ توسعه یافته است و توسط اکتیویژن برای سیستم عامل های اندروید و آی او اس منتشر شده است. این بازی در ۱ اکتبر ۲۰۱۹ منتشر شد و یکی از بزرگترین عرضه های بازی موبایل در تاریخ بود، که بیش از ۴۸۰ میلیون دلار درآمد داشت و ۲۷۰ میلیون بار در طول یک سال دانلود شد.

این بازی در اوایل شروع فعالیت، تصویری شبیه سازی شده از جنگ جهانی دوم بود، اما به مرور زمان، بازی هایی با موضوع های مختلف از جمله جنگ سرد، دنیای امروزی و … روی کار آمدند. این بازی ها در ابتدا توسط استودیو اینفینیتی توسعه یافتند، سپس توسط ترارک و سلج همر گیمز نیز حمایت شدند.

بعد ها چند بازی شبیه به آن نیز توسط سازندگان ابداع شدند. کالاف دیوتی برای اولین بار در سال ۲۰۰۳ منتشر شد و پیشرفت های زیادی را در زمینه ژانر اکشن اول شخص پدید آورد، که باعث شد بسیاری از جایزه های بازی سال را در سال های ۲۰۰۳ و ۲۰۰۴ کسب کند. این بازی بر اساس موتور id Tech 3 ساخته شده بود و جنگ پیاده نظام و نبرد های جنگ جهانی دوم را شبیه سازی می کرد. کالاف دیوتی ۴ یا جنگ مدرن، آنقدر محبوب بود که در سال ۲۰۱۶ نسخه بازسازی شده آن منتشر شد. دو عنوان دیگر، جنگ مدرن ۲ (۲۰۰۹) و جنگ مدرن ۳ (۲۰۱۱) نیز ساخته شدند.

نحوه ساخت کاستوم روم

برای ساخت کاستوم روم در کالاف دیوتی موبایل، شما باید مراحل زیر را طی کنید:

  • مرحله ۱: باز کردن بازی و انتخاب حالت چند نفره یا بتل رویال
  • مرحله ۲: زدن دکمه منو در گوشه بالا سمت راست صفحه
  • مرحله ۳: انتخاب گزینه Private و ورود به یک اتاق خصوصی
  • مرحله ۴: تغییر تنظیمات بازی مانند نام، پسورد، نقشه، تعداد بازیکنان و … .
  • مرحله ۵: دعوت دوستان یا بازیکنان دیگر به اتاق خصوصی که با زدن علامت بعلاوه سمت راست صورت می گیرد.

آموزش پیوستن به کاستوم روم

اگر می خواهید به کاستوم رومی وارد شوید، مراحل زیر را انجام دهید.

  • ابتدا به بازی کاستوم روم وارد شوید و صبر کنید تا بازی اجرا شود.
  • شما این امکان را دارید که در قسمت راست صفحه،Match ، Multiplayer را مشاهده کنید.
  • وقتی که به بتل رویال وارد شوید، بر روی گزینه های خاص بزنید و ادامه مراحل را طی کنید.
  • اکنون روی گزینه پرایوت کلیک کنید.
  • رومی برایتان ایجاد می شود. آیدی کاستوم رومتان را تایپ کنید و گزینه جستجو را بزنید.
  • سپس پسوردتان را تایپ کنید. البته برخی کاستوم روم ها وارد کردن پسورد را اجباری نکرده اند.
  • اکنون تصویری را مشاهده خواهید کرد که بعد از این که بازیکنان به بازی پیوستند؛ باید گزینه ready را بزنید تا شروع شود.

روم معمولی و کاستوم روم دو نوع اتاق بازی در کالاف دیوتی موبایل هستند که تفاوت هایی با یکدیگر دارند. در روم معمولی، شما به صورت اتوماتیک با بازیکنان دیگر رقابت می کنید و نمی توانید تنظیمات بازی را تغییر دهید. همچنین در این حالت، ممکن است با ربات ها نیز به رقابت بپردازید. در کاستوم روم، شما می توانید یک اتاق خصوصی ایجاد کتید و بازیکنان دلخواه خود را به آن دعوت کنید. علاوه بر آن می توانید تنظیمات آن را به سلیقه خود تغییر دهید و از وارد شدن ربات ها جلوگیری نمایید.

کاستوم روم در بازی کالاف دیوتی موبایل

نکات مهم برای پیروزی در کاستوم روم کالاف دیوتی موبایل

برای پیروزی در کاستوم روم، شما باید چند نکته را به خاطر داشته باشید. این نکات عبارت اند از:

  • انتخاب سلاح مناسب: سلاح شما باید با نقشه، وضعیت و سبک بازی شما هم خوانی داشته باشد. برای مثال، اگر در یک نقشه بزرگ و دارای فضای باز، بازی می کنید، سلاح های دارای برد و دقت بالا مانند تفنگ های برنزی و تک تیرانداز مناسب هستند. اگر در یک نقشه کوچک و پر از مسیرهای تنگ، بازی می کنید، سلاح های دارای قدرت و سرعت بالا مانند تفنگ های خودکار و شات گان مناسب هستند.
  • استفاده از پرک ها و لود آوت: پرک ها و لود آوت شما باید با سلاح و استراتژی شما هماهنگ باشند. پرک ها قابلیت های خاصی را به شما می دهند، مانند افزایش سرعت، کاهش صدای قدم زدن، تشخیص دشمنان و … . لود آوت شامل تجهیزات جانبی مانند: گرناد، فلاش بنگ، سلاح ثانویه و … است. شما باید پرک ها و لود آوت را به گونه ای انتخاب کنید که نقطه قوت شما را افزایش دهند و نقطه ضعف شما را پوشش دهند. با خرید سی پی کالاف موبایل می توانید امکانات زیادی را خریداری نمایید.
  • همکاری با تیم: در وضعیت های تیمی، شما باید با هم تیمی های خود همکاری کنید و نقش خود را به خوبی اجرا کنید. شما باید با تیم خود ارتباط برقرار کنید، اطلاعات مفید را به اشتراک بگذارید، پشت سر یکدیگر را پوشش دهید و با چالش های مشترک روبرو شوید. شما باید به هدف گذاری های تیم خود اهمیت دهید و نباید به صورت فردی عمل کنید.
  • تجزیه و تحلیل حرفه ای: باید چارچوبی که بازی در آن صورت می گیرد را به خوبی بشناسید. باید عواملی مانند: نقشه، منطقه، اجسام، مخفی گاه ها و … را تجزیه تحلیل کنید و نقاط استراتژیک و پیچ و خم های بازی را یاد بگیرید.

جمع بندی

کاستوم روم ها قابلیت های مختلفی را به بازی افزوده اند که هر بازیکنی ترغیب به بازی در آن محیط می شود. پس برای آشنایی با نحوه ساخت کاستوم روم ها، مطالب بالا را مطالعه کنید. همانطور که می دانید، خرید تجهیزات در هیجان انگیز بودن بازی بسیار مؤثر است. پس برای خرید سی پی کالاف موبایل به سایت ویکتورشاپ مراجعه نمایید. همچنین می توانید قیمت جم فری فایر را در سایت ما مشاهده نمایید.

مطالب مشابه

قوانین ارسال دیدگاه در وردپرس سیتی

  • ارسال دیدگاه نامرتبط با هر پست مجاز نیست.
  • هرگونه فعالیت تبلیغاتی در بخش دیدگاه‌ها ممنوع است.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.
  • هرگونه بی‌احترامی به کاربران، مدیران یا اشخصا حقیقی و حقوقی دیگر ممنوع است.
  • زبان اصلی وردپرس سیتی فارسی است؛ لطفا در هنگام ارسال مطالب از زبان فارسی استفاده کنید.
  • چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لینک کوتاه:
0