نمایش آی دی ها در وردپرس

نمایش آی دی ها در وردپرس

سلام عزیزان و همراهان وردپرس سیتی توی این دنیا ممکن است با موارد زیادی برخورد کنیم که درخواست هایی را از ما در جهت انجام کاری بخواهد مثلا همین نمایش آی دی ها در وردپرس ما میخواهیم موردی را وارد کنیم پس باید از این آی دی ها استفاده کنیم حالا مساله اینجاست که این آیدی ها ما عزیزان از کجا پیداشون کنیم.

تصور کنید که در بعضی از شورت کدها احتیاج داریم که آی دی مطلب مورد نظرمون وارد کنیم اما مساله اینجاست عزیزان که ما این آیدی مورد نظر را برای نوشته ی خود نداریم! پس حالا باید چه کنیم؟؟؟

میتوان گفت در بعضی مواقع در وردپرس فقط بعضی موارد آی دی هایی دارند، که امکان کاملی به ما در همه قسمت ها نمیدهند مثلا در بخش ویرایشگر برگه ها شما می توانید برای برگه ی خود آی دی دلخواهی تعریف کنید ولی اینجور موارد رضایت همه عزیزان را جلب نمیکند.
به همین دلیل  به دنبال افزونه ای گشتیم تا برای تمامی قسمت هامون در وردپرس از جمله از نوشته ها، برگه ها، برچسب ها، دسته ها و الا آخر ، آی دی یا همان شناسه ی مشخصی که ما احتیاجش داریم در اختیار ما قرار میدهد .

امروز ما بر آن شدیم که با افزونه ی بسیار راحت اما کاربردی آشنا شویم که فعالیت های ذکر شده را برای ما انجام دهد.

افزونه Show IDs by 99 Robots

نمایش آی دی ها در وردپرس

در مرحله اول ما به پیشخوان ورپرس می رویم و افزونه را نصب و سپس آن را فعال می کنیم. پس از فعال سازی افزونه ما نیازی به هیچ گونه تنظیماتی نداریم و به راحتی می توانیم آی دی هر بخش مورد نظرمون را که می خواهیم ببینیم و از آن با خیال راحت استفاده کنیم.
برای درک بهتر من به بخش نوشته ها رفتم تا به شما عزیزان نشان دهم که  آی دی در چه مکانی خود را به نمایش گذاشته است.

نمایش آی دی ها و وردپرس

 

عزیزان در تصویر بالا مشاهده می کنید قسمتی برای نمایش آی دی های در وردپرس  ایجاد شده و در برابر هر نوشته آی دی مخصوص به آن مشاهده می شود. حالا شما عزیزان می توانید با کمک همین شناسه ها شورت کد یا قطعه کد php خود را کامل کنید و در آن نوشته مورد نظر خود را نمایش دهد.

عزیزان همراهان وردپرسی امیدوارم نمایش آیدی ها در وردپرس مورد پسندتون قرار گرفته باشد.

تا نوشته ای دیگر بدرود.

[button width=”full” color=”red” link=”https://wordpress.org/plugins/wpsite-show-ids/” size=”big” align=”center” target=”_blank” radius=”۳″ icon=”momizat-icon-download”]دانلود صفحه افزونه[/button]

مطالب مشابه

قوانین ارسال دیدگاه در وردپرس سیتی

  • ارسال دیدگاه نامرتبط با هر پست مجاز نیست.
  • هرگونه فعالیت تبلیغاتی در بخش دیدگاه‌ها ممنوع است.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.
  • هرگونه بی‌احترامی به کاربران، مدیران یا اشخصا حقیقی و حقوقی دیگر ممنوع است.
  • زبان اصلی وردپرس سیتی فارسی است؛ لطفا در هنگام ارسال مطالب از زبان فارسی استفاده کنید.
  • چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لینک کوتاه:
0