طراحی وب سایت تک صفحه ای

طراحی وب سایت تک صفحه ای

طراحی وب سایت تک صفحه ای

طراحی وب سایت تک صفحه ای

سلام خسته نباشید امروز هم با یک مطلب دیگه درخدمت کاربرای عزیز وردپرسی هستیم.خیلی ها توی وب سایت ما با عبارت وب سایت تک صفحه ای و یا قالب های تک صفحه ای مواجه شده اند.و توی خیلی از سایت های دیگه هم باهاش ممکنه برخورد کرده باشید و شاید برخی سایت های تک صفحه ای را دیده باشد.

بزارید با طراحی وب سایت تک صفحه ای آشناتون کنم

وب سایت تک صفحه ای چیست؟

تعریف این وب سایت ها خیلی واضح است. مفهوم آن دقیقا همان چیزی است که به نظر می رسد، یعنی وب سایتی با یک صفحه تنها بر روی یک آدرس اینترنتی. در اینگونه وب سایت ها، بخش های مختلف تنها با اسکرول کردن، پیمایش به بالا و پایین یا طرفین و بدون نیاز به کلیک کردن قابل دسترسی است.در این وب سایت ها لینک به صفحات دیگه خیلی کم هستش و یا اصلا توی اون وجود نداره و تمامی اطلاعات سایت شما برروی یک صفحه هستش.برای بیشتر سایت هایی که محتوای خیلی زیادی ندارند خیلی مناسب هستش.فرض کنید یه سایت دارید معرفی یک کارخانه هستش که موارد زیادی ندارند و یا یک سایت معرفی معدن که لینکشا به صورت نمونه براتون قرار میدم تا شما هم ببینید به چه صورتی هستش و طراحی سایت تک صفحه ای چگونه صورت میگیره.

www.kajmining.com  نمونه سایتی تک صفحه ای با طراحی فلت و نمونه کار آجاکس و دوزبانه هستش که میتونید به عنوان نمونه مشاهده کنید.این وب سایت با قالب انفولد طراحی شده که میتونید توی سایت وردپرس سیتی خریداری کنیددر این بخش با ۲ دلیل طراحی وب سایت تک صفحه ای آشنا میشیم و به اون ها میپردازیم.

۱- پیمایش سریع و آسان بازدیدکنندگان

پیمایش یکی از عناصر زیربنایی هر وب سایتی است. پیمایش پیچیده و دشوار، زمان زیادی را از کاربران تلف می کند و آنها را از وب سایت فراری می دهد. این موضوع دلیلی است که نشان می دهد چرا کوچک سازی و ساده سازی وب سایت ها و حرکت به سمت وب سایت های تک صفحه ای، امروزه در طراحی وب به شکل گسترده ای محبوبیت پیدا کرده و طرفدار دارد. اگر شما فرد خلاقی باشید، می تواند پیام خود را در قالب یک وب سایت تک صفحه ای و با بکاربردن اسکرول های افقی مختلف که پیمایش کمتری را طلب می کند، منتقل نمایید.و به راحتی به کاربرتون وب سایتتون را معرفی کنید.دیگه نیازی نیست که کاربر دنبال یه چیز توی همه جا بگرده و وقتشا تلف کنه به راحتی توی همون صفحه به جستجو میپردازه.

۲- همه چیز در یک مکان واحد موجود است.

وب سایت تک صفحه ای در مثل مشابه آدم پاکیزه ای می باشد که علاقمند است همه چیز پاکیزه، مرتب و تمیز باشد. وب سایت تک صفحه ای شما را در استفاده از فضا محدود می کند، به نحوی که می بایست محتوای خود را طوری آرایش دهید که تنها اصلی ترین چیزها در معرض دید بازدیدکنندگان قرار بگیرد و عناصر زائد حذف شود. فضای محدود به این معنی نیست که شما می توانید کل سایت را با نوشته و عکس پوشانده و فضای وب سایت را شلوغ کنید. مفهوم فضای خالی نظیر سایر انواع قالب ها در این نوع قالب نیز کاربرد خود را دارد. ترفندهای زیادی برای قرار دادن محتوای بیشتر در فضای کمتر وجود دارد. استفاده از عناصر مختلف نظیر اشکال هندسی، تصاویر، علائم و نشانه ها، اینفوگرافیک و … از جمله ابزارهایی هستند که می توانند شما را در انتقال اطلاعات بیشتر به مخاطبین تان در فضایی کمتر یاری کنند.

در این بخش به طراحی وب سایت تک صفحه ای و ۲ دلیل مهم اون پرداختیم.در نوشت های دیگه به نکاتی برای طراحی موثر وب سایت های تک صفحه ایمی پردازیم که شاید برای برخی از شما جالب و جذاب باشه.در بخش پایین هم دو تا قالب های تک صفحه ای که توسط وردپرس سیتی ارائه شده را براتون میزارم
[box type=”download” ]

  • مشاهده قالب تک صفحه ای جارویز
  • مشاهده قالب تک صفحه ای بروکلین
  • [/box]

    مطالب مشابه

    قوانین ارسال دیدگاه در وردپرس سیتی

    • ارسال دیدگاه نامرتبط با هر پست مجاز نیست.
    • هرگونه فعالیت تبلیغاتی در بخش دیدگاه‌ها ممنوع است.
    • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.
    • هرگونه بی‌احترامی به کاربران، مدیران یا اشخصا حقیقی و حقوقی دیگر ممنوع است.
    • زبان اصلی وردپرس سیتی فارسی است؛ لطفا در هنگام ارسال مطالب از زبان فارسی استفاده کنید.
    • چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.

    1. سارا گفته؛
      ۰۷:۵۶ ۱۳۹۶/۰۸/۲۷

      ببخشید هزینه ساخت سایت تک صفحه ای چقدر هستش؟

      • سید وحید جاویدان گفته؛
        ۰۸:۴۷ ۱۳۹۶/۰۸/۲۷

        با سلام
        اگر شما هاست و دامین داشته باشید ما فقط با هزینه خرید قالب همانند دمو های قالب های تک صحفه ای رو به شما تحویل میدیم
        مانند
        http://demo.wpcity.ir/jarvis/

    2. ستاره گفته؛
      ۱۴:۵۶ ۱۳۹۴/۰۴/۳۰

      سلام ، من می خوام یک سایت تک صفحه ای داشته باشم که کاربر رو ترغیب کنم که آدرس ایمیل خودشو وارد کنه و من آدرس ایمیل اونو توی سایتم ذخیره داشته باشم .
      می تونید به من کمک کنید ؟
      با تشکر و تقدیم احترام

      • حامد شادمان گفته؛
        ۱۷:۳۳ ۱۳۹۴/۰۴/۳۰

        سلام
        باید خبرنامه ایجاد کنید برای خودتون تا مشکلتون حل بشه.
        شاد باشید

    3. رضا گفته؛
      ۰۲:۰۱ ۱۳۹۴/۰۴/۲۱

      سلام من میخوام که یک سایت یک صفحه ای برام راندازی کنید ایا این امکان برای شما وجود دارد البته با درگاه خرید و کارم فروش محصولات میباشد

      • حامد شادمان گفته؛
        ۱۰:۲۳ ۱۳۹۴/۰۴/۲۱

        با سلام
        بله میتوان ساخت. شما از طریق این ایمیل majid0936@gmail.com یا شماره تماس ۰۲۱۴۴۲۹۶۴۱۷ می تونید برای ساخت سایتتون اقدام کنید.
        شاد باشید

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    لینک کوتاه:
    0