نحوه ظاهر شدن در جعبه های پاسخ گوگل

دسته بندی :آموزش های کاربردی وردپرس 10 آبان 1397 شریف 1057

نحوه ظاهر شدن در جعبه های پاسخ گوگل

آیا می خواهید مقالات را در جعبه های پاسخ گوگل نمایش داده شود؟ جعبه پاسخ گوگل برای پاسخ به سوالات به طور مستقیم در صفحه نتایج جستجو است. در این مقاله، ما توضیح خواهیم داد که چگونه مقاله شما در جعبه های پاسخ گوگل برای کاربران وردپرس ظاهر شود.

جعبه پاسخ گوگل چیست؟

جعبه پاسخ گوگل بخشی از نمودار دانش گوگل است. این یک الگوریتم است که سعی دارد سوالات کاربر را به صورت صحیح در صفحه جستجو پاسخ دهد.

جعبه های پاسخ گوگل

جعبه های پاسخ گوگل

گوگل از کروسل ها، جعبه های جانبی، لیست ها، جداول و جعبه های پاسخ برای نمایش مناسب ترین اطلاعات در بالا استفاده می کند. این اطلاعات از منابع مختلف جمع آوری شده و الگوریتم گوگل تصمیم می گیرد که کدام نتایج باید درون جعبه پاسخ گوگل نمایش داده شود.

بر اساس تحقیق انجام شده توسط رتبه بندی پیشرفته وب، جعبه پاسخ گوگل تقریبا ۳۲.۳٪ CTR است. این باعث می شود تا آنها برای استراتژی سئوی وردپرس شما بسیار مهم باشند.

چگونه گوگل اطلاعات را در جعبه پاسخ نمایش می دهد؟

هدف از جعبه پاسخ گوگل ارائه جواب فوری برای کاربران است. این کار به ویژه هنگامی که کاربران به دنبال اطلاعات واقعی مانند چهره های عمومی، فاصله، نرخ تبدیل، نمرات و اطلاعات مشابه هستند، به طور خاص کار می کند.

جعبه های پاسخ گوگل

جعبه های پاسخ گوگل

در چنین مواردی، اگر کاربران اطلاعات دقیق مورد نیاز خود را دریافت کنند، سپس آنها می توانند از آن رد شوند و چیز دیگری را جستجو کنند. برای بسیاری از پرس و جوها، گوگل از جعبه کناری که منابع قابل اطمینان تری مانند ویکی پدیا را نمایش می دهد استفاده می کند.

به طریقی، ممکن است به نظر برسد که گوگل در تلاش است تا تمام ترافیک را برای خود حفظ کند. با این وجود، تمام کاربران به دنبال اطلاعاتی نیستند که نمودار دانش گوگل میتواند با دقت پاسخ دهد.

اگر کلمات کلیدی کاربر نیاز به نظرات یا بر اساس تحقیقات پاسخ داشته باشد، گوگل به منابع دیگر وب متکی می شود.

جعبه های پاسخ گوگل

جعبه های پاسخ گوگل

اگر به دنبال ۱۰ نتیجه برتر برای یک کلمه کلیدی هستید، پس برای اینکه در جعبه پاسخ گوگل نمایش داده شوید نزدیک تر شده اید.

چگونه صفحات شما در جعبه پاسخ گوگل ظاهر می شوند؟

نتایج جعبه پاسخ گوگل اغلب تغییر می کند و شما به راحتی می توانید به سادگی با بهبود محتوای خود به عنوان بهترین پاسخ ظاهر شوید. بیایید تعدادی از مراحل بهینه سازی محتوا را که می توانید در جعبه پاسخ نمایش داده شود، کشف کنید.

پاسخ کوتاه و مفید را در محتوای خود اضافه کنید

هدف جعبه پاسخ دادن پاسخ سریع است. اطمینان حاصل کنید که مقاله شما به همان اندازه که ممکن است در همان ابتدای مقاله مطرح شود. همچنین باید پاسخ خود را کوتاه، مختصر و آسان برای درک بیشتر ایجاد کنید.

جعبه های پاسخ گوگل

این ویژگی همچنین کمک می کند که کلمات کلیدی خود را به صورت یک سوال به دنبال پاسخ کوتاه وارد کنید.

پس از آن، احساس راحتی کنید تا به همان اندازه که میخواهید به جزئیات پاسخ دهید. اضافه کردن اطلاعات بیشتر به شما اجازه می دهد تا از کلمه کلیدی در تمام مقاله استفاده کنید و حتی می توانید از همان مقاله برای پاسخ به سوالات دیگر که ممکن است کاربران در مورد یک موضوع داشته باشند استفاده کنید.

جعبه های پاسخ گوگل

جعبه های پاسخ گوگل

بهینه سازی توضیحات متای صفحه

توضیح متا، توضیح مختصری است که توضیح می دهد که صفحه شما در مورد چه چیزی است. این ویژگی در بخش <head> از HTML سایت اضافه می شود.

می توانید توضیحات متای خود را با استفاده از افزونه سئو وردپرس مانند Yoast SEO یا All in One SEO به مطالب خود اضافه کنید.

جعبه های پاسخ گوگل

جعبه های پاسخ گوگل

اطمینان حاصل کنید که توضیحات متا شامل کلمه کلیدی مورد نظر شما می شود. همچنین باید توضیح دهد که کدام سوالات یا موضوعات این صفحه خاص پاسخ داده می شود.

به عنوان مثال، مقاله ما در مورد افزونه ها و ابزارهای سئو وردپرس از این شرح متا استفاده می کند:

آیا شما به دنبال بهترین افزونه و ابزار سئو وردپرس برای افزایش سئو خود هستید؟ ۹ تا از بهترین افزونه ها و ابزارهای سئو وردپرس را بررسی کنید.

چگونه در جعبه های پاسخ گوگل نمایش داده می شوند.

جعبه های پاسخ گوگل

جعبه پاسخ گوگل

استفاده از لیست ها، جداول و جدول محتوا

کاربران محتوای درست شده را فرمت می کنند زیرا به آنها کمک می کند تا به سرعت اطلاعات مورد نیاز خود را دریافت کنند. به همین دلیل وب سایت هایی مانند list25 بسیار محبوب هستند. آنها مطالب آموزنده را در فرمت عنصر به صورت ویروس مانند منتشر می کنند که برای مصرف و به اشتراک گذاری آسان تر است.

گوگل این را درک می کند و تمایل دارد که وب سایت هایی را که از قالب بندی استفاده می کنند، برجسته کند تا مصرف محتوا برای کاربران آسان تر شود.

جعبه پاسخ گوگل

جعبه پاسخ گوگل

این شامل:

  • صفحاتی که از جداول برای لیست کردن استفاده می کنند.
  • چگونگی استفاده از مقاله هایی که از گام به گام دستورالعمل استفاده می کنند.
  • لیست های برتر که به سادگی تنها موارد لیست دارند.
  • مقالات طولانی که از جدول محتوا استفاده می کنند.

این بدان معنا نیست که همیشه باید از یکی از این فرمت ها برای نوشتن مقالات خود استفاده کنید. با این حال، استفاده از قالب بندی می تواند به کاربران کمک کند تا سریعا به اطلاعات دسترسی پیدا کنند، پس از آن استفاده کنید.

جعبه پاسخ گوگل

جعبه پاسخ گوگل

بهینه سازی محتوا با تصمیمات اطلاعات رانده شده

داده ها مهم ترین چیزی است که شما برای یک استراتژی محتوای موثر نیاز دارید. این جاست که گوگل آنالیز وارد می شود. این به شما کمک می کند مخاطبان خود را درک کنید و برنامه ریزی کنید.

شما به MonsterInsights نیاز دارید تا به درستی ارتباط با کاربر در وردپرس را دنبال کنید. این بهترین افزونه گوگل آنالیز در بازار است و به شما کمک خواهد کرد تا یاد بگیرید که کاربران شما از کجا می آیند و چه کاری در سایت شما انجام می دهند.

این آمار یک تصویر واضح از آنچه که در وب سایت شما در حال کار است، ارائه می دهد. پس از آن می توانید آن را گسترش دهید و تصمیم گیری آگاهانه برای سئوی بهتر سایت خود انجام دهید.

دنبال بهترین روش های سئو باشید

به غیر از پاسخ دادن به سوالات کاربر، همچنین باید مطمئن شوید که گوگل می تواند صفحه شما را پیدا کند و فقط به راحتی آن را درک کند.

این به این معنی است که هنوز هم باید پست های خود را برای جستجوگرها بهینه کنید، درست مثل اینکه معمولا انجام می دهید.

  • کلمات کلیدی خود در عنوان سئو، توضیحات و کلمات کلیدی قرار دهید.
  • تمرکز را بر روی کلمه کلیدی خود در محتوا و زیر عنوان ها در مقاله خود اضافه کنید.
  • استفاده مناسب از دسته ها و برچسب ها.
  • اطمینان حاصل کنید که محتوای کافی برای پوشش موضوع وجود دارد.
  • ایجاد لینک داخلی را به خود عادت دهید و به پست ها و صفحات دیگر خود پیوند دهید.
  • برچسب های عنوان و ALT را به تصاویر خود اضافه کنید.

آیا پاسخ جعبه گوگل ارزش تلاش کردن دارد؟

بله کاملا. همانطور که قبلا ذکر شد، میزان کلیک برای نتایج در جعبه پاسخ بسیار بالاتر است. بسته به موضوع و محتوای شما، می تواند تا ۵۱.۲٪ افزایش یابد.

با این حال، ما توصیه نمی کنیم که بیش از حد به آن فکر کنید. هدف جعبه پاسخ کمک به کاربران برای پیدا کردن اطلاعات با سرعت هر چه بیشتر است. اگر بر روی پاسخ دادن به سؤالات از طریق محتوای مفید و آموزنده تمرکز کنید، نتایج جستجو شروع به برداشتن آن خواهند کرد.

ویژگی های جستجوی گوگل همیشه در حال تغییر است و هیچ میانبری وجود ندارد که به شما کمک کند تا همیشه برنده شوید. ساخت یک وب سایت به عنوان یک منبع معتبر / قابل اطمینان از اطلاعات مفید، به شما کمک خواهد کرد تا در دراز مدت برنده شوید.

امیدواریم این مقاله به شما کمک کند تا یاد بگیرید چگونه در جعبه پاسخ گوگل ظاهر شوید.

مطالب مشابه

قوانین ارسال دیدگاه در وردپرس سیتی

  • ارسال دیدگاه نامرتبط با هر پست مجاز نیست.
  • هرگونه فعالیت تبلیغاتی در بخش دیدگاه‌ها ممنوع است.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.
  • هرگونه بی‌احترامی به کاربران، مدیران یا اشخصا حقیقی و حقوقی دیگر ممنوع است.
  • زبان اصلی وردپرس سیتی فارسی است؛ لطفا در هنگام ارسال مطالب از زبان فارسی استفاده کنید.
  • چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.

  1. محسن احمدی گفته؛
    ۰۰:۰۱ ۱۳۹۷/۰۹/۲۷

    سلام مطلب خیلی خوبی بود تشکر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لینک کوتاه:
0