ارسال ایمیل دلخواه بعد از ثبت نام کاربر

ارسال ایمیل دلخواه بعد از ثبت نام کاربر

درود به شما همه عزیزان افزونه ارسال ایمیل دلخواه بعد از ثبت نام کاربر در خدمتتون هستیم من همیشه میخواستم وقتی کسی در فروشگاهم ثبت نام می کنه یک ایمیل خاص مخصوص خوش آمد گویی با متن استثنایی که خودم نوشته ام به صورت خودکار برای کاربر تازه وارد ارسال شود . هدف این کار این است که کاربری که تازه ثبت نام کرده در سایت شما احساس غریبگی و نا آشنایی بهش دست ندهد پس برای اینکه حس راحت آشنایی رو براش به همراه بیاوریم یک ایمیل خوش آمدگویی همراه مطالب توضیح سایت برای کاربر ارسال کنیم .

عزیزان این افزونه تنها برای ارسال ایمیل دلخواه بعد از ثبت نام کاربر نیست بلکه می توانید از بخش تنظیمات > SB-Welcome-Email تنظیمات و محتوای ایمیل های اعلان به مدیر و همینطور ایمیل فراموشی رمز عبور را هم تغییر بدهید.

افزونه SB Welcome Email Editor

دوستان مثل همیشه پس از دانلود و نصب افزونه مذکور به بخش تنظیمات > SB Welcome Editor بروید و در آنجا تنظیمات و نوشته ای بلند بالا را در صفحه مربوطه میبینید که توضیح خواهم داد.

عزیزان در ابتدا تنظیمات اصلی را مثل نام و ایمیل ارسال کننده و … را باید پر کنید.

ارسال ایمیل دلخواه بعد از ثبت نام کاربر
نکته: همراهان عزیزمیتوانید ببینید که در فیلد From Email Address تگ [admin_email] قرار دارد  که این به معنای درج ایمیل مدیریت به صورت خودکار است. چند تگ دیگر هم مانند این هستش که شما می توانید از آن ها در عنوان، متن پیام و هر فیلد دیگری استفاده نمایید. همراه هم به تعدادی از این تگ ها میپردازیم .

[site_url]: درج آدرس اصلی سایت
[login_url]: درج آدرس ورود به سایت
[user_email]: درج ایمیل کاربری که ثبت نام کرده است
[user_login]: درج نام کاربری
[plaintext_password]: درج رمز عبور
[blog_name]: درج نام سایت شما
[user_id]: درج شماره یا آی دی کاربر
[custom_fields]: نمایش فیلدهایی که با پلاگین های دیگر به بخش ثبت نام اضافه کرده اید.
[first_name] ، [last_name] ، [date] ، [time]: به ترتیب درج زمان، تاریخ، نام خانوادگی و نام

ارسال ایمیل دلخواه بعد از ثبت نام کاربر
با کمی اسکرول به پایین صفحه به بخش تنظیمات ایمیل خوش آمدگویی می رسید و می توانید موضوع و متن پیام را در آنجا ویرایش و همینطور از تگ هایی که خدمتتون گفتیم استفاده کنید .
دوستان این افزونه از سه بخش ایمیل خوش آمدگویی، فراموشی رمز عبور و همینطور ایمیل اعلان ادمین پشتیبانی می کند؛ اما بخش خوش آمدگویی سه فیلد اضافه تر دارد به عناوین زیر :

Attachment URL: در این فیلد می توانید آدرس فایلی که آپلود کردید را قرار دهید تا فایلتان همراه ایمیل ارسال شود.

Reply To Email Address: در اینجا می توانید ایمیلی را بنویسید که کاربران در صورتی که خواستند پاسخی برایتان ارسال کنند، ایمیلشان به این آدرس ارسال شود.

ارسال ایمیل دلخواه بعد از ثبت نام کاربر
در نهایت بعد از انجام تغییرات و تنظیمات دلخواه بر روی دکمه Update Settings نمایید.
برای تست ایمیل می توانید دکمه زیرین آن Test Emails (Save first,will send to current user) را کلیک نمایید.

خطایابی ارسال ایمیل

دوستان عزیز در صورتی که ایمیل تست برای شما ارسال نشد، ابتدا پوشه اسپم ایمیلتان را نگاه کنید ؛ در صورتی که ایمیلتان در این قسمت بود، باید با شرکت هاستینگتان تماس بگیرید و موضوع را به آن ها بگویید تا سرورتان را عوض کند و از حالت اسپم خارج شود.
در صورتی که ایمیلتان را در پوشه اسپم ایمیل هم نیافتید؛ با هاستینگ تماس بگیرید. به احتمال زیاد باید سرور ارسال ایمیلتان تعویض شود.

همراهان همیشگی وردپرس سیتی امیدوارم  افزونه ارسال ایمیل دلخواه بعد از ثبت نام کاربر مورد پسنده شما واقع شده باشد پس عزیزان با یک ایمیل با یک پیام خاص برای کاربران خود اعتماد و حس آشنایی را به ارمغان بیاورید .

تا درودی دیگر بدرود .

[button color=”red” link=”https://wordpress.org/plugins/welcome-email-editor/” size=”big” align=”center” target=”_blank” radius=”۳″ icon=”momizat-icon-box-add”]دانلود افزونه[/button]

مطالب مشابه

قوانین ارسال دیدگاه در وردپرس سیتی

  • ارسال دیدگاه نامرتبط با هر پست مجاز نیست.
  • هرگونه فعالیت تبلیغاتی در بخش دیدگاه‌ها ممنوع است.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.
  • هرگونه بی‌احترامی به کاربران، مدیران یا اشخصا حقیقی و حقوقی دیگر ممنوع است.
  • زبان اصلی وردپرس سیتی فارسی است؛ لطفا در هنگام ارسال مطالب از زبان فارسی استفاده کنید.
  • چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.

  1. وحید گفته؛
    ۱۴:۲۸ ۱۳۹۷/۰۸/۱۲

    باسلام و احترام
    یک سوال از شما داشتم برخی از سایت ها بعد اینکه کاربر یک دیدگاه میگذارد قبل از تایید و یا پاسخ دادن به آن یک ایمیل یک ایمیل تشکر برای کاربر ارسال می شود می خواستم بدانم اطلاع دارید که چطوری یا احیانا با چه افرونه ای این کار را می کنند
    با تشکر

    • سید وحید جاویدان گفته؛
      ۱۸:۰۸ ۱۳۹۷/۰۸/۱۲

      با سلام
      اگر از cms وردپرس استفاده می کنید میتوانید از قسمت تنظیمات گفت و گو تغییرات مد نظر را اعمال کرده یا جهت ارسال پیام سفارشی از افزونه های مثل Comment Approved استفاده نمایید و چنانچه وب سایت شما به زبان های دیگه کد نویسی شده باید این ایتم در کد ها پیش بینی شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لینک کوتاه:
0