ذخیره محصولات مورد نظر

ذخیره محصولات مورد نظر

سلام دوستان وردپرسی عزیز که امروز مارو در افزونه ذخیره محصولات مورد نظر همراهی میکنند. گاهی بسیاری از مشتریان به فروشگاه می آیند و پس از مشاهده محصولات تعدادی از آنها را انتخاب می کنند اما مراحل خرید را انجام نمیدهند و از فروشگاه خارج می شوند. اما ممکن است بعد از مدتی مجددا به سایت برگردند و بخواهند همان محصولات را انتخاب کنند . خوب این کار سختی خواهد بود چون میبایست مجددا در بین محصولات به دنبال محصول مورد نظر بگردند ؛مخصوصا که شما دائما محصولات خود را بروز رسانی میکنید و امکان دارد در آن بازه زمانی محصولات جدید بسیاری افزوده شده باشد یا تعدادی حذف شده باشند ویا تغییر یافته باشند . درنتیجه اینکار بسیار دشواری خواهد بود.

یکی از وظایف یک فروشگاه اینترنتی فراهم کردن رضایت مشتری است که باعث موفقیت سایت شما خواهد شد.با کمک افزونه ذخیره محصولات مورد نظر به مشتریانمان کمک میکنم تا محصولات مدنظرشان را بدون خرید ذخیره کنند تا بعدا به راحتی آنها را بیابند.

اکنون بهتره بپردازیم به آموزش افزونه ذخیره محصولات مورد نظر

افزونه YITH WooCommerce Save For Later

ذخیره محصولات مورد نظر

طبق معمول همیشه در قسمت پیشخوان افزونه را نصب و فعال کنید تا در این صورت گزینه “Save for later” را در منوی yith plugins مشاهده کنید که با کلیک بر روی آن وارد بخش تنظیمات افزونه ذخیره محصولات مورد نظر میشویم.

Settings

ذخیره محصولات مورد نظر

 

“Save for Later” text: در این بخش می توانید برچسب مورد نظر خود را برای دکمه ی ” ذخیره برای بعد! “ وارد کنید که به صورت پیش فرض Save for later است.
Save for Later page: این بخش درباره ی برگه ی ذخیره برای بعد میباشد ؛ در واقع در این برگه تمامی آیتم هایی که مشتری برای بعد ذخیره می کند ، نمایش داده میشود. این برگه به کمک شورت کد ایجاد شده است.

اکنون برای امتحان افزونه در صفحه محصولات ، تعدادی از آنها را انتخاب میکنیم و سپس ذخیره برای بعد را میزنیم. در واقع ابتدا محصول به سبد خرید اضافه میشود سپس گزینه ی ذخیره برای بعد انتخاب میشود.

 

ذخیره محصولات مورد نظر

در تصویر بالا میتوانید مشاهده کنید که تعدادی محصول به صورت ذخیره برای بعد! سیو شده اند.

با تشکر از همراهی تمامی همراهان عزیز در افزونه ذخیره محصولات مورد نظر

ممنون از توجهتون

ذخیره محصولات مورد نظر , ذخیره محصولات مورد نظر در ووکامرس , ذخیره محصولات , ووکامرس , وردپرس , ذخیره محصولات مورد نظر در ووکامرس با YITH WooCommerce Save For Later , ذخیره محصولات با YITH WooCommerce Save For Later , ذخیره محصولات مورد نظر با YITH WooCommerce Save For Later

[button color=”blue” link=”https://wordpress.org/plugins/yith-woocommerce-save-for-later/” size=”big” align=”center” target=”_blank” radius=”۳″ icon=”momizat-icon-box-add”]دانلود افزونه[/button]

مطالب مشابه

قوانین ارسال دیدگاه در وردپرس سیتی

  • ارسال دیدگاه نامرتبط با هر پست مجاز نیست.
  • هرگونه فعالیت تبلیغاتی در بخش دیدگاه‌ها ممنوع است.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.
  • هرگونه بی‌احترامی به کاربران، مدیران یا اشخصا حقیقی و حقوقی دیگر ممنوع است.
  • زبان اصلی وردپرس سیتی فارسی است؛ لطفا در هنگام ارسال مطالب از زبان فارسی استفاده کنید.
  • چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لینک کوتاه:
0