بهترین کلید واژه کانونی را برای سئو

بهترین کلید واژه کانونی را برای سئو

با سلامی خدمت شما عزیزان امروز با افزونه ای به نام بهترین کلید واژه کانونی را برای سئو درج بهترین متن برای سایتتان با رعایت قوانین پایه از بهترین روش­ های سئو است. گوگل با مشاهده فعالیت­ های سایتتان اطلاعات جدید درج شده در سایت را ثبت می­ کند و همینطور شما همیشه در تلاش برای افزایش ارزش متون مندرج در سایتتان هستید.

اگر استراتژی انتخاب کلمه هدف درست انتخاب کرده باشید و متن­ مورد نظرتون هم برای آن کلید­واژه­ ها به خوبی بهینه­ سازی شده باشد، قرار دادن متن های خود در واقع تولید محتوای شما باعث می­ شود سایتتان به راحتی در نتایج جست­جو قرار بگیرد. حالا عزیزان به نظر شما چگونه باید کلمه درست را برای این امر انتخاب کرد ؟به ویژه زمانی که شما عزیزان در حال نوشتن مطلبی هستید و دنباله ی کلیدواژه­ هایتان زیاد می­ شود؛ انتخاب بهترین کلمه هدف برایتان سخت­ تر می­ شود.

بهترین کلید واژه کانونی را برای سئو

در این مبحث “کلمه هدف” و “کلید واژه کانونی” هر دو یک مفهوم دارند و برای جا افتادن این موضوع برای شما عزیزان در متن از هر دو لفظ استفاده کرده ام. شما عزیزان کلیدواژه ای که برای جستجو استفاده می­ شود را انتخاب کنید. زمانی که پلاگین yoast seo برای اولین بار عرضه شد، این امکان داشت که با وارد کردن عنوان مطلب مورد نظرتون ، لیستی برای شما به نمایش میگذاشت که همان کلمات هدف پیشنهادی بود که از نتایج سرچ گوگل در اختیار شما میگذارد .

اما متاسفانه گوگل بعد از مدتی این دسترسی را بست و این قابلیت از این پلاگین خود حذف گردید. حالا عزیزان برای انجام این ­کار خودتان باید وارد عمل شوید و کلمه هدف مورد نظرتان را سرچ کنید و نتایج جستجو مردم را در گوگل ببینید. با این کار می­ توانید از سلیقه مردم در انتخاب کلمات برای جستجو آگاه شوید و تصمیمات کاربردی تری برای انتخاب کلمه هدف بگیرید.

بهترین کلید واژه کانونی را برای سئوحال به جمع آوری اطلاعات درباره ارزش نتایج جستجو شده بپردازید

بهترین کلید واژه کانونی را برای سئو

زمانی که با فورانی از کلمات هدف برخورد میکنید ، باید با صبر و حوصله تک تک آن ها را بررسی کنید تا بتوانید کاربردی ترین کلمه هدف را انتخاب نمایید. برای راحت­ تر شدن این ­کار از ۲ روش همیشگی می­ توانید استفاده کنید:

  • روش اول در مورد بهترین کلید واژه کانونی را برای سئو با استفاده از سرویس تبلیغاتی گوگل ( Google Adwords ) کمپینی راه­ اندازی کنید و در آن کلمات هدف مورد نظر خود را قرار دهید و بعد از گذشت یک دوره زمانی مشخص نتایج را بررسی کنید و ارزش هریک از کلیدواژه­ هایتان را با اعداد و ارقامی که گوگل اعلام می­ کند، مشاهده کنید. البته در این روش یک چند دلاری خرح برپایی کمپین مورد نظر خود کنید .
  • اما راه حل دوم در مورد بهترین کلید واژه کانونی را برای سئو  رایگان می باشد که باز هم از سمت گوگل ارائه شده و اسم آن Google Trends است. با استفاده از این سرویس شما می­توانید ارزش کلمات مدنظرتان را با هم در طی زمان از گذشته تا به امروز را مشاهده نمایید.

بهترین کلید واژه کانونی را برای سئو

اگر در حال حاضر وب­ سایتی دارید که مطالب آن رتبه و بازدید خوبی دارد، حتما متوجه شدید که کدام نوع از مطالبتان بازدیدکننده بیشتری را به خودش جذب کرده است. با استفاده از سرویس Google Trends می­ توانید کلمات هدف مطالب قدیمی­ تر خود را با کلمه­ ای که در ذهنتان دارید مقایسه کنید. با روش می­ توانید حدس بزنید که کلمه هدفی که در ذهن خودتان است چقدر می ­تواند بازدیدکنندگان را به خودش جذب کند. البته قبل از آن مطمئن باشید که مطلب قبلیتان نود درصد شبیه مطلب در حال حاضرتان باشد .

بهترین کلید واژه کانونی را برای سئو

کلمه کلیدی پیشنهادیتان را در گوگل جستجو کنید!

در آخر برای اینکه حاطر جمع شوید دیگران در مطالبشان از چه کلمات هدفی استفاده کرده­ اند و یا کلمه هدف مورد نظر شما و ایده شما در این بین قرار دارد یا نه .  بهترین راه جستجو کلمه هدف موردنظرتان در گوگل و دیدن حداقل ۲ صفحه از نتایج جستجو می­ باشد.آیا به نظر شما مقالاتی که گوگل در معرض دید می گذارد دارای همان کلمات کلیدی مدنظر شما است؟ آیا وب­سایت شما در بین نتایج قرار دارد؟

  • اگر تصمیم به نوشتن مقاله یا ساخت صفحه­ ای در سایتتان گرفته ­اید، باید بدانید که بهینه سازی مقاله­ یا صفحه­ تان با این کلمه کلیدی باعث می­ شود که سایتتان در میان نتایج جستجو گوگل قرار بگیرد یا خیر؟

بهترین کلید واژه کانونی را برای سئو

حتما عزیزان از محتوای نتایج جستجو شده استفاده نمایید و از آن­ها ایده بگیرید. آیا ایده­ های خوب و ناب در این نتایج پیدا کرده­ اید؟ اما از همه این­ها مهم تر این است که چگونه مطمئن می شوید که مطلبتان برجسته و معتبر خواهد شد؟ به چه طریقی مطلبتان بهتر، جذاب­ تر و معتبرتر از دیگر مقالاتی می­ شود که در حال حاضر در نتایج جستجو گوگل وجود دارد. حتما به راه­ هایی که می­ توانید با استفاده از آن­ها مخاطبانتان را وادار به «کلیک» و «اشتراک­ گذاری» مطلب بکنید، فکر کنید.

دوست داران عزیز امیدوارم از مبحث بهترین کلید واژه کانونی را برای سئو نهایت استفاده رو برده باشید. پس پیدا کردن کلمه هدف از دانش و یا راه علمی ویژه ای پیروی نمی­ کند. شما باید از کلماتی که مخاطبانتان آن­ها را دقیقا جستجو می­ کنند، مطلع باشید.کلمات کلیدی­ ای که دارای ارزش زیاد و مطابق با خواسته­ ها و جستجوهای مخاطبانتان باشد.

تادرودی دیگر بدرود

 

مطالب مشابه

قوانین ارسال دیدگاه در وردپرس سیتی

  • ارسال دیدگاه نامرتبط با هر پست مجاز نیست.
  • هرگونه فعالیت تبلیغاتی در بخش دیدگاه‌ها ممنوع است.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.
  • هرگونه بی‌احترامی به کاربران، مدیران یا اشخصا حقیقی و حقوقی دیگر ممنوع است.
  • زبان اصلی وردپرس سیتی فارسی است؛ لطفا در هنگام ارسال مطالب از زبان فارسی استفاده کنید.
  • چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.

  1. دانلود مداحی گفته؛
    ۰۳:۱۴ ۱۳۹۶/۰۸/۰۷

    سلام.عالی بود .ممنون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لینک کوتاه:
0