محدودیت دسترسی به محصولات در ووکامرس

محدودیت دسترسی به محصولات در ووکامرس

سلام به همراهان عزیز ما مبحث امروزمون در مورد محدودیت دسترسی به محصولات در ووکامرس  دوستان برخی از مدیران سایت ها بعضی از پست ها و محتواهای خود را از دسترسی بقیه محدود میکنند . یا به طوری می توان این گونه عنوان کرد که بعضی از پست ها ویژه هستند و فقط کاربران ویژه اون سایت حق دسترسی به آن را دارند . اگر میخواهید کاربر ویژه آن شوید باید حق اشتراک ویژه آن را دریافت کنید یا کسانی که در آن سایت فعال هستند و پست های زیادی در آن جا قرار داده اند. هر کاربری بنا به درجه ای که دارد می تواند از محتواهای ویژه ی آن وبسایت برداشت داشته باشد.

حالا عزیزان در یک فروشگاه اینترنتی خود میخواهید بخشی از محصولات یا محتوای سایت خود را فقط به برخی کاربران یا مشتریان اختصاص دهیم. مثلا مشتریانی که مشتری دائمی فروشگاه شما هستند و همیشه از شما خرید میکنند . این کار دقیقا مانند روش عضویت ویژه در وردپرس است اما کمی متفاوت تر و با تنظیمات متفاوت تر!

افزونه YITH WooCommerce Membership

محدودیت دسترسی به محصولات در ووکامرس
عزیزان همانطور که در تصویر می بینید نوشته ی premium به چشم می خورد. زمانی که عضویت فردی به صورت ویژه در می آید می توان گفت عضویتی پرمیوم و خاص دارد.

دوستان مثل همیشه به پیشخوان وردپرس رفته و افزونه را نصب و سپس فعال می کنیم. طبق روال همیشگی که افزونه های yith در زیر منوی yith plugins نمایان می شوند به آنجا رفته و بر روی گزینه ی “Membership” کلیک می کنیم تا به بخش تنظیمات افزونه برویم

settings

محدودیت دسترسی به محصولات در ووکامرس
Membership Name: در این باکس می توانید نامی برای عضویت ویژه در نظر بگیرید که من به طور پیش فرض همان عضویت ویژه را وارد کردم.
Select Product: انتخاب محصول! می توانید از این قسمت با وارد کردن سه کاراکتر اول نام محصول، محصولی را که می خواهید شامل حال عضویت ویژه شود انتخاب کنید.

محدودیت دسترسی به محصولات در ووکامرس

عزیزان می توانید به صفحه ی محصول بروید و مشخص کنید که آیا می خواهید تمامی افراد این صفحه را ببینند یا فقط اعضای فروشگاه این امکان را دارند. با این کار می توانید سطح دسترسی هر محصولی را که می خواهید تعیین کنید.
پس دوستان عزیز وردپرس سیتی امیدوارم از افزونه محدودیت دسترسی به محصولات در ووکامرس استفاده مفید را برده باشید چنانچه تصمیم دارید برخی محصولات خود را از چشم بازدیدکنندگان سایت پنهان کنید و سطح دسترسی را برای آن ها محدود کنید می توانید به کمک یکی از افزونه های مخصوص به وردپرس این کار را به راحتی انجام دهید.

تا درودی دیگر بدرود

[button color=”red” link=”https://wordpress.org/plugins/yith-woocommerce-membership/” size=”big” align=”center” target=”_blank” radius=”۳″ icon=”momizat-icon-box-add”]دانلود افزونه[/button]

مطالب مشابه

قوانین ارسال دیدگاه در وردپرس سیتی

  • ارسال دیدگاه نامرتبط با هر پست مجاز نیست.
  • هرگونه فعالیت تبلیغاتی در بخش دیدگاه‌ها ممنوع است.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.
  • هرگونه بی‌احترامی به کاربران، مدیران یا اشخصا حقیقی و حقوقی دیگر ممنوع است.
  • زبان اصلی وردپرس سیتی فارسی است؛ لطفا در هنگام ارسال مطالب از زبان فارسی استفاده کنید.
  • چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لینک کوتاه:
0