اهدای کمک مالی در ووکامرس

اهدای کمک مالی در ووکامرس

سلام دوستان و همراهان عزیز وردپرس سیتی ، تو خیلی از فروشگاه ها دیده می شه که لینکی برای کمک مالی یا عبارت “Donation” قرار می دن تا کاربران اگر مایل بودن اون محصول رو حمایت مالی کنن. البته این موضوع رو شاید بیشتر برای محصولات رایگانی می بینین که برای حمایت مالی از اون ها از کمک مالی استفاده می شه. یعنی با اینکار کاربران می تونن از سازنده ی محصول یا فروشنده ی اون حمایت کنن و مبلغی رو بنا به درخواست و تمایل خودشون واریز کنن. این موضوع تو کشور ما یه کمی کمرنگه اما تو بقیه کشورها توجه بیشتری به اون می شه! (اهدای کمک مالی در ووکامرس)
برای مثال می تونیم افزونه های رایگانی رو در نظر بگیریم که تو مخزن وردپرس موجودند. ما به راحتی می تونیم اون ها رو نصب کرده و از آن ها بهره مند بشیم حالا اگه بخش پرمیوم داشته باشه یا نه! تو صفحه ی این افزونه ها معمولا بخشی وجود داره که گفته می شه برای حمایت از سازنده می تونید کلیک کنید یا عبارت Donation رو به شما نمایش می ده.

ما هم تو ووکامرس می تونیم چنین امکانی را فراهم کنیم تا آن دسته کاربرانی که می خواهند همچین امکانی رو به فروشگاه خود اضافه کنن به راحتی بتونن از اون بهره مند بشن.
در آموزش ووکامرس امروز به آموزش یکی از افزونه های yith می پردازیم که ایجاد کمک های مالی رو امکان پذیر می کنه.

افزونه ی YITH Donations for WooCommerce

اهدای کمک مالی در ووکامرس

به پیشخوان وردپرس میریم و افزونه ی YITH Donations for WooCommerce رو نصب و بعد فعال می کنیم. بعد از فعال سازی افزونه طبق روال همیشه باید تو منوی yith plugins به دنبال آن بگردیم! گزینه ی Donations رو مشاهده می کنین.

Settings

اهدای کمک مالی در ووکامرس

Donation Label: برچسب مربوط به نوشته ی مورد نظر رو می تونین تو اینجا وارد کنین. به عنوان مثال کمک مالی.
Select a product: محصولی رو که می خواید کمک مالی برای اون در نظر گرفته بشه می تونید تو این قسمت مشخص کنین. (ما در اینجا به صورت کاملا نمونه اینکار را انجام دادیم زیرا محصولات ما شامل حال کمک مالی نمیشن.)

نکته!!! تو نسخه ی رایگان این افزونه فقط میتونیم یه محصول رو برای کمک مالی معرفی کنین.

حالا به صفحه ی محصول مورد نظر میریم و نتیجه رو مشاهده می کنیم…

اهدای کمک مالی در ووکامرس

سخن پایانی!

برای بعضی محصولات تو فروشگاه اینترنتی میشه بخشی برای کمک های مالی به سازنده قرار داد تا کاربران اگر تمایل داشتن در هر حد رضایت خود کمک مالی رو شامل حال افزونه (اهدای کمک مالی در ووکامرس) قرار بدن.

ایام به کامتان 🙂

[button color=”orange” link=”https://wordpress.org/plugins/yith-donations-for-woocommerce/” size=”big” align=”center” target=”_blank” radius=”۳″ icon=”momizat-icon-download”]دانلود افزونه[/button]

مطالب مشابه

قوانین ارسال دیدگاه در وردپرس سیتی

  • ارسال دیدگاه نامرتبط با هر پست مجاز نیست.
  • هرگونه فعالیت تبلیغاتی در بخش دیدگاه‌ها ممنوع است.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.
  • هرگونه بی‌احترامی به کاربران، مدیران یا اشخصا حقیقی و حقوقی دیگر ممنوع است.
  • زبان اصلی وردپرس سیتی فارسی است؛ لطفا در هنگام ارسال مطالب از زبان فارسی استفاده کنید.
  • چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لینک کوتاه:
0