افزونه نظر سنجی(معرفی بهترین افزونه های نظر سنجی در سال ۲۰۱۸)

افزونه نظر سنجی

حتما برای شما پیش امده که به دنبال  افزونه نظر سنجی برای وب سایت وردپرس خود باشید.. نظر سنجی آنلاین کاربردی بوده و در عین جذابیت میتوانید استراتژیک های یک مدیر سایت را در رسیدن به اهداف خود تعیین کند .

وردرپس سیتی در این مقاله ۵ تا از بهترین و محبوب ترین افزونه های نظر سنجی آنلاین رو که در سال ۲۰۱۸ بیشتر رای را به خود اختصاص دادن رو خدمت شما معرفی میکنه.

افزونه نظر سنجی

افزونه نظر سنجی

هدف شما از کاربر افزونه Plugin Poll Plugin ور وب سایت خود چیست؟

علاوه بر کابرد نظر سنجی های آنلاین که در بالا شاراه کردم این نظر سنجی ها  یک راه سرگرم کننده و آسان برای نگه داشتن مخاطبان خود ور وب سایت های وردپرس است. به همین دلیل وب سایت های محبوب و بزرگ از آنها برای ایجاد محتوای مناسب و محبوب کاربر استفاده میکنند .

افزونه نظر سنجی زیادی ورد وردپرس وجود دارد که شما میتوانید در وب سایت خود از آنها استفاده کنید که در این مقاله به ۵ نوع از محبوب و پر کاربرد ترین آنها اشاره میکنیم.

امکانات یک افزونه نظر سنجی

  • کابری آسان داشته باشد تا مدیر یک سایت بتواند یک فرم را در کمترین زمان با بهترین کیفیت ایجاد کند
  • نظر سنجی باید ظاهر خوبی داشته و بتوان در هر نقطه از سایت آن را اضاف کرد
  • پلاگین نظرسنجی باید سریع باشد و نباید سرعت وب سایت یا تجربه کاربر را تحت تاثیر قرار دهد
  • باید بتواند نتایج نظرسنجی را با نمودارها و نمودارها نمایش دهد

۱- افزونه WPForms

افزونه WPForms

افزونه WPForms

WPForms بهترین افزونه فرم تماس با وردپرس است و برنامه حرفه ای آن شامل نظرسنجی قدرتمند و افزونه نظرسنجی می باشد. این به شما این امکان را می دهد تا به راحتی نظرسنجی های آنلاین را ایجاد کنید، آنها را در هر جایی از سایت خود جاسازی کنید و نتایج را با نمودار های زیبا نمایش دهید.

شما می توانید فیلدهای فرم های مختلف را بکشید و رها کنید تا کاربران بتوانند چندین یا یک پاسخ را انتخاب کنند. WPForms به شما اجازه می دهد از تصاویر به عنوان انتخاب نظرسنجی همراه با متن استفاده کنید.

پس از گرفتن رای از کاربران، نتایج نظرسنجی می تواند به طور خودکار در همان صفحه نمایش داده شود. شما همچنین می توانید نتایج نظرسنجی در هر نقطه از سایت خود را نشان می دهد. WPForms شما را قادر می سازد تا نتایج نظرسنجی را برای تاریخ بعدی وارد کنید تا در ارائه پاورپوینت خود و دیگر حالت های آفلاین موجود باشد.

۲- افزونه YOP Poll

افزونه YOP Poll

افزونه YOP Poll

افزون نظرسنجی YOP یک افزونه وردپرس است که به شما امکان می دهد که نظرسنجی ها و نظرسنجی های آنلاین را به وب سایت خود اضافه کنید. این برنامه رایگان و آسان در وردپرس نصب می شود.

شما می توانید نظرسنجی، نمایش نظرسنجی در چند صفحه، نمایش نتایج نظرسنجی در تعداد و درصد، بازنشانی نظرسنجی در هر زمان و بیشتر. این کمک می کند تا در محدود کردن نظرسنجی به کاربران مهمان / ثبت شده و مسدود کردن کاربران توسط کوکی، IP یا نام کاربری.

نظرسنجی YOP می تواند نتایج را در سبک های مختلف نمایش دهد. ویژگی بایگانی آنها به شما امکان می دهد که نتایج نظرسنجی قبلی را که توسط تاریخ شروع و پایان نظرسنجی مرتب شده اند، نشان دهید.

۳ – افزونه WP Polls

افزونه WP Polls

افزونه WP Polls

افزونه نظر سنجی WP-Polls یک راه حل  آسان و رایگان برای سایت وردپرسی شماست. این اجازه می دهد تا شما در نظرسنجی های آنلاین خود را در صفحات، پست ها و مناطق ویجت خود را اضافه کنید.

کاربران می توانند چندین گزینه را در نظرسنجی انتخاب کنند. WP-Polls به طور خودکار نتایج را پس از انتخاب کاربران انتخاب می کند. اگر می خواهید نظر خود را سفارشی کنید و کمی کد گذاری کنید، می توانید موضوع را تغییر دهید و سبک سفارشی CSS را به نظرسنجی خود اضافه کنید.

۴ – افزونه Polldaddy Polls and Ratings

افزونه Polldaddy Polls and Ratings

افزونه Polldaddy Polls and Ratings

 

افزونه نظرسنجی و رتبه بندی Polldaddy یکی دیگر از افزونه های رایج وردپرس است.

شما می توانید یک نظرسنجی چندگانه ایجاد کنید، یک تاریخ نزدیک برای نظرسنجی، نمایش / مخفی کردن نتایج نظرسنجی در سایت خود، سفارشی کردن ظاهر نظرسنجی خود و غیره را ایجاد کنید. Polldaddy به شما اجازه می دهد تا نظرسنجی های خود را در سایر سایت های وردپرس قرار دهید.

این مانع از پاسخ چندگانه از همان کاربران با فیلتر کردن IP اصلی است. این یک افزونه رایگان است با این حال، برای ایجاد یک کلید API، به یک حساب WordPress.com نیاز خواهید داشت.

۵ – افزونه Responsive Poll

افزونه Responsive Poll

افزونه Responsive Poll

افزونه Responsive Poll  دیگر از پلاگین های نظرسنجی وردپرس است. این اجازه می دهد تا شما را به ایجاد نظرسنجی ساده در سایت خود. شما می توانید نظرسنجی های متعدد در یک صفحه اضافه کنید، نظرسنجی های چندگانه ای را ایجاد کنید، نتایج نظرسنجی را با اثرات انیمیشن نمایش دهید، تاریخ شروع و پایان نظرسنجی و غیره را تنظیم کنید.

این افزونه وردپرس به شما اجازه اضافه کردن یک تصویر برای هر گزینه در نظر سنجی خود را میدهد. همچنین به شما اجازه می دهد تا نظرسنجی را به شما پیوست کنید و نظر سنجی های تکراری ایجاد کنید. نسخه رایگان افزونه کاملا از امکانات محدود است.

مطالب مشابه

قوانین ارسال دیدگاه در وردپرس سیتی

  • ارسال دیدگاه نامرتبط با هر پست مجاز نیست.
  • هرگونه فعالیت تبلیغاتی در بخش دیدگاه‌ها ممنوع است.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.
  • هرگونه بی‌احترامی به کاربران، مدیران یا اشخصا حقیقی و حقوقی دیگر ممنوع است.
  • زبان اصلی وردپرس سیتی فارسی است؛ لطفا در هنگام ارسال مطالب از زبان فارسی استفاده کنید.
  • چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.

  1. قیمت ظرفشویی سامسونگ گفته؛
    ۱۶:۳۸ ۱۳۹۷/۰۴/۰۶

    محتوای سایت کاملا کاربردی و مفید است ..

  2. کاشی تبریز گفته؛
    ۰۹:۴۰ ۱۳۹۷/۰۳/۱۹

    سلام
    این افزونه خیلی به کارم میاد ممنون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لینک کوتاه:
0