اضافه کردن برند به محصولات در ووکامرس

اضافه کردن برند به محصولات در ووکامرس

سلام به دوستداران عزیز امروز با افزونه اضافه کردن برند به محصولات در ووکامرس در خدمتتون هستیم . اگر شما هم جز کسانی هستین که فروشگاه اینترنتی دارید و محصولات خود را در آن به فروش می رسانید باید بدانید کار شما برای جذب مشتری بسیار سخت تر از فردی است که فروشگاهی در بازار واقعی دارد. در دنیای مجازی نمیتوان مشتریان را مستقیما دید و ارتباط دیداری با آن ها داشته باشید و مسلما کار با این شرایط سخت تر است . پس باید با دقت و برنامه ریزی هدفمند تجارت الکترونیکی خود را به قله موفقیت برسانید .

یکی از مسائلی که اهمیت دارد همین محصولاتی است که برای فروش قرار می دهید . بهتر است تمامی محصولات شما برند معروف باشند تا اعتماد مشتری جلب شود و فروش خوبی به همراه داشته باشید . دوستان حالا ما این فرض میکنیم تمام این مراحل رو انجام دادین و یک محصول برند و معتبر معرفی کرده اید حتما تا حالا مشاهده کرده اید که بسیاری از فروشگاه های معروف لوگوی برند را در صفحه ی محصول اضافه می کنند. این کار چه فایده ای برای ما دارد ؟
این کار دقیقا نوعی اعتبار بخشی به فروشگاه شما هست و باعث می شود که مشتریان احساس خوبی به محصول داشته باشند و در نتیجه به مرور زمان فروشگاه شما دارای ارزش و اعتبار خواهد شد و از دید مشتری قابل اطمینان است.

افزونه YITH WooCommerce Brands Add-On

اضافه کردن برند به محصولات در ووکامرس

عزیزان این افزونه اضافه کردن برند به محصولات در ووکامرس با آن می توانید برند هایی که در فروشگاه اینترنتی وجود دارند را اضافه کنید و سپس در انتهای هر محصول آن را قرار بدهید .

همراه هم به پیشخوان وردپرس رفته و افزونه ی YITH WooCommerce Brands Add-On را نصب می کنیم. پس از فعال سازی از زیر منوی yith plugins گزینه ای با عنوان Brands می توانید ببینید.

Settings

اضافه کردن برند به محصولات در ووکامرس

در این مرحله شما می توانید نوشته ی برچسب را برای برند ها در صفحه ی محصول وارد کنید. عزیزان تنظیمات پیش فرض به زبان انگلیسی است اما شما می توانید آن را به فارسی تبدیل کنید.

در مرحله بعدی برندهای مورد نظر را اضافه می کنیم. برای این کار از منوی محصولات گزینه ای با عنوان Brands را می توانید ببینید .

اضافه کردن برند به محصولات در ووکامرس

با کلیک بر روی آن به صفحه ای جهت افزودن برند ها می روید .

Add new brand

اضافه کردن برند به محصولات در ووکامرس

عزیزان می توانید ببینید که محیط اضافه کردن برند ها مشابه محیط افزودن دسته ها می باشد. می توانید نام و نامک برند را وارد کنید و سپس در قیمت انتهایی تصویر برند یا همان لوگو را بارگذاری می کنید.
حالا به قسمت ویرایشگر محصول مورد نظرتون بروید و از آن جا برندهای دلخواه برای محصول را اضافه کنید.

Brands

اضافه کردن برند به محصولات در ووکامرس

دقیقا مانند انتخاب دسته است. با تیک زدن هر گزینه برندی را می توانید به محصول بدهید . مثل موارد بالا که ما وارد کرده ایم .

اضافه کردن برند به محصولات در ووکامرس

دوستان می توانید ببینید که برندها هم نام و هم تصویر آن ها در انتهای محصول نمایش داده می شود .

همراهان عزیز وردپرس سیتی افزونه اضافه کردن برند به محصولات در ووکامرس برای اعتبار بخشی به فروشگاه اینترنتی خود است . یکی از این اقدامات قرار دادن نام و تصویر برند های مختص به محصولات است. این روش باعث ارزش گذاری برای محصولات فروشگاه اینترنتی شما است و اعتماد مشتریان را نسبت به شما افزایش می دهد .

تا دردی دیگر بدرود

[button color=”red” link=”https://wordpress.org/plugins/yith-woocommerce-brands-add-on/” size=”big” align=”center” target=”_blank” radius=”۳″ icon=”momizat-icon-box-add”]دانلود افزونه[/button]

مطالب مشابه

قوانین ارسال دیدگاه در وردپرس سیتی

  • ارسال دیدگاه نامرتبط با هر پست مجاز نیست.
  • هرگونه فعالیت تبلیغاتی در بخش دیدگاه‌ها ممنوع است.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.
  • هرگونه بی‌احترامی به کاربران، مدیران یا اشخصا حقیقی و حقوقی دیگر ممنوع است.
  • زبان اصلی وردپرس سیتی فارسی است؛ لطفا در هنگام ارسال مطالب از زبان فارسی استفاده کنید.
  • چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لینک کوتاه:
0