ارسال خبرنامه در ووکامرس

ارسال خبرنامه در ووکامرس

سلام به همه وردپرس سیتی های عزیز. این هفته رو شروع میکنیم با یه افزونه کاربردی به نام ارسال خبرنامه در ووکامرس با WooCommerce MailChimp . همانطور که میدانید درباره ی آموزش ارسال خبرنامه در ووکامرس و سرویس های متفاوت ارسال خبرنامه مانند Mailchimp آموزش های بسیاری موجودند لازم به ذکر است که در ووکامرس تفاوتی وجود ندارد. اگر سایت شما یک سایت وردپرسی است اما در کنارش ووکامرس را نیز نصب کرده اید همچنان میتوانید از همان سرویس های ارسال خبرنامه در سایت وردپرستان استفاده کنید. اما در صورتی که شما یک سایت ووکامرسی دارید پیشنهاد میکنیم از سرویس های مخصوص ارسال خبرنامه در ووکامرس استفاده کنید.

ارسال خبرنامه در ووکامرس یکی از بخش های مهم در یک سایت ، مخصوصا در یک فروشگاه اینترنتی ، بشمار میرود؛ مثالا محصولی که به محصولاتتان اضافه شده است یا برای محصولی که برای مدت زمان معیینی تخفیف قرار داده اید و امثال این ها. در این صورت بهتر است به مشتریانی که به سایت مراجعه میکنند یا در سایت عضو شده اند اطلاع دهید که فروشگاهتان جدیدا محصولی جدید را ارائه داده است یا به محصولی تخفیف خورده است. با این کار مشتریان به فروشگاه آمده و حتی به سایر دوستان و آشنایان خود اطلاع می دهند که محصول جدیدیبه سایت افزوده شده یا فروشگاهتان یکی از محصولاتش را با قیمت پایین تری برای فروش گذاشته است.
به طور کلی ارسال خبرنامه در ووکامرس از سرویس های قوی برای اطلاع رسانی می باشد. البته اطلاع رسانی درباره مشتریانی ست که روزانه ایمیل خود را چک میکنند.
در این قسمت به بررسی خبرنامه ی mailchimp که یکی از قدرتمند ترین خبرنامه هاست می پردازیم.

افزونه WooCommerce MailChimp

خبرنامه ی MailChimp برای ووکامرس، خبرنامه ایست که به مشتریان این امکان را میدهد تا ضمن بازدید از فروشگاه بتوانند در خبرنامه ی فروشگاه عضو شوند. شما میتوانید بعد از جمع آوری عضویت ها و ثبت ایمیل مشتریان در سامانه ی خود،در زمان مورد نظر به تمامی مشتریان خود از طریق سایت MailChimp خبرنامه ای بفرستید.
در پیشخوان وردپرس افزونه ی WooCommerce MailChimp را در مسیر افزونه نصب و سپس فعال کنید، سپس در مسیر ووکامرس به قسمت پیکیربندی و سپس به ادغام می رویم…

 

Mailchimp

ارسال خبرنامه در ووکامرس

Enable/Disable: این گزینه افزونه را فعال و غیر فعال می کنید.در صورت فعال کردن افزونه و ذخیره ی تنظیمات در قسمت بالایی این تنظیمات به شما این اطلاع را میدهد که باید API Key را دریافت کنید.
Subscribe Event: در این قسمت شما مشخص میکنید که در چه زمانی از مشتری درخواست شود که ایمیل خود را وارد کند و به عضویت خبرنامه سایت درآید.
API Key: شما باید در سایت mailchimp عضو باشید و API Key شخصی خود را در قسمت وارد کنید.
Main List: بعد از وارد کردن API و شناسایی و تایید صحت کاربری شما ، لیستی را که در سایت mailchimp ساخته اید در این قسمت مشخص می شود. شما می توانید همان لیستی را که تعیین کردید انتخاب کنید تا کاربران در صورت عضو شدن، عضو لیست خبرنامه در mailchimp شوند.
Group Name: می توانید مشتریان خود را در یک گروه با نامی انتخابی قرار دهید.
Double Opt-In: در صورتی که مشتریان در خبرنامه عضو شوند،ایمیل تایید برای آن ها ارسال خواهد شد.
Display Opt-In Field: فیلد ایمیل تایید مشخص می شود.
اکنون در زمانی که تعیین کرده اید مثلا در حال سفارش، پس از تکمیل سفارش و … مشتری به صورت اتوماتیک به لیست mailchimp اضافه میشود.

این هم از افزونه ارسال خبرنامه در ووکامرس با WooCommerce MailChimp .

از همراهیتون سپاسگذاریم.

[button color=”blue” link=”https://wordpress.org/plugins/woocommerce-mailchimp/” size=”big” align=”center” target=”_blank” radius=”۳″ icon=”enotype-icon-download”]دانلود افزونه[/button]

مطالب مشابه

قوانین ارسال دیدگاه در وردپرس سیتی

  • ارسال دیدگاه نامرتبط با هر پست مجاز نیست.
  • هرگونه فعالیت تبلیغاتی در بخش دیدگاه‌ها ممنوع است.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.
  • هرگونه بی‌احترامی به کاربران، مدیران یا اشخصا حقیقی و حقوقی دیگر ممنوع است.
  • زبان اصلی وردپرس سیتی فارسی است؛ لطفا در هنگام ارسال مطالب از زبان فارسی استفاده کنید.
  • چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لینک کوتاه:
0