ارسال انواع ایمیل خبرنامه

ارسال انواع ایمیل خبرنامه

سلام به شما دوست داران عزیز افزونه امروز ما در مورد ارسال انواع ایمیل خبرنامه ارسال انواع آگاهی مردم از فعالیت سایت شما و در پی آن بازدید از سایت بسیار مهم و حیاتی است که این امر تنها با روش های مختلف اطلاع رسانی به بازدیدکنندگان امکان پذیر است. یکی از راه های اطلاع رسانی ارسال ایمیل خبرنامه به بازدیدکنندگان است که در آن لینک ها، متن ها، عکس ها و … قرار میگیرد تا در نهایت بازدیدکننده را به سمت سایت وردپرسی شما بکشاند و او را وادار کند که بر روی یکی از لینک های خبرنامه کلیک نماید.

ارسال ایمیل و ساخت محتوای آن و همینطور زمان ارسال ایمیل قوانینی دارد که برای هر موضوع و هر وبسایتی مختلف است و مشخص نیست. برای پیداکردن این قوانین باید متن ها و ایمیل های مختلفی را بسازید و ارسال کنید و با دریافت بازخوردها بهترین شرایط ارسال خبرنامه را پیدا و از آن استفاده کنید.
امروز برای این کار افزونه MailPoet Newsletters را برایتان در نظر گرفتیم که کاملا فارسی شده است و تمامی فیلدها در این افزونه کاملا واضح و روشن است.

روش اصلی ساخت ایمیل خبرنامه در این افزونه هم با متد درگ اند دراپ (Drag and Drop) است که کار را بسیار آسان و راحت کرده است.

افزونه MailPoet Newsletters

ارسال انواع ایمیل خبرنامه

پس از نصب افزونه ارسال انواع ایمیل خبرنامه منوی MailPoet در منوی سمت راست پنل وردپرس ظاهر می شود که دارای زیر منوهای خبرنامه ها، مشترکین، تنظیمات، نسخه پولی می باشد. حالا باهم تنظیمات افزونه را بررسی میکنیم :

ارسال انواع ایمیل خبرنامه

عزیزان گرامی در این بخش تنظیمات با ۶ زبانه در بالای صفحه رو به رو می شویم:

پایه: در این بخش تنظیمات اولیه را انجام می دهید.
فرم ها: در این بخش فرم های مختلفی را برای گرفتن ایمیل از کاربران می توانید بسازید.
تاییدیه ثبت نام: در این بخش می توانید تنظیمات ایمیل ارسالی برای تایید ایمیل کاربران پس از ثبت نام را انجام دهید.
ارسال با…: در این بخش تنظیمات سرور ایمیل را می توانید انجام دهید. (پیشنهاد ما این است که تا زمانی که احتیاج به تغییر تنظیمات پیش فرض در این بخش پیدا نکردید، به تنظیمات دست نزنید.)
پیشرفته: تنظیمات پیشرفته تری از جمله تعیین دسترسی نقش های کاربری به خبرنامه ها را می توانید در این بخش انجام دهید.
افزونه ها: و در نهایت در این زبانه می توانید افزونه های سازگار با MailPoet Newsletter را مشاهده نمایید.

ساخت خبرنامه

ارسال انواع ایمیل خبرنامه

عزیزان وقتی به بخش خبرنامه ها بروید خبرنامه ای با عنوان «راهنمای ۵ دقیقه ای کاربر» را میتوانید ببینید اگر بر روی پیش نمایش بروید می توانید ظاهر کلی خبرنامه را میتوان ببینید و با کلیک بر روی ویرایش به بخش ساخت و ویرایش خبرنامه بروید که تمامی توضیحات هم در این بخش داده شده است.

همراهان همیشگی وردپرس سیتی امیدوارم از افزونه ارسال انواع ایمیل خبرنامه استفاده کامل را برده باشید . عزیزان پس ارزش یک سایت به تعداد ایمیل مخاطبان در آن سایت است.

تا درودی دیگر بدرود

[button color=”red” link=”https://wordpress.org/plugins/wysija-newsletters/” size=”big” align=”center” target=”_blank” radius=”۳″ icon=”momizat-icon-box-add”]دانلود افزونه[/button]

مطالب مشابه

قوانین ارسال دیدگاه در وردپرس سیتی

  • ارسال دیدگاه نامرتبط با هر پست مجاز نیست.
  • هرگونه فعالیت تبلیغاتی در بخش دیدگاه‌ها ممنوع است.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.
  • هرگونه بی‌احترامی به کاربران، مدیران یا اشخصا حقیقی و حقوقی دیگر ممنوع است.
  • زبان اصلی وردپرس سیتی فارسی است؛ لطفا در هنگام ارسال مطالب از زبان فارسی استفاده کنید.
  • چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لینک کوتاه:
0