پیمایش نامحدود صفحه ی محصولات ووکامرس

پیمایش نامحدود صفحه ی محصولات ووکامرس

سلام خدمت همیشه همراهان وردپرس سیتی ، حتما تاحالا پیش اومده که تو وبسایتهایی دیده باشین که اسکرول های جالب و زیبایی روی سایتشون کار کرده ان. مثلا مطالب و محصولات خیلی زیادی تو یه صفحه وجود داره اما تعداد کمی از اونها به نمایش گذاشته میشن و با پیمایش کردن شما به پایین صفحه بقیه ی محصولات یا مطالب هم لود میشن . در واقع می تونیم بگیم با این کار حجم صفحه ی مورد نظر رو کمتر می کنن و در صورت تمایل مشتری موارد دیگه ای رو نمایش می دن . این خودش یه امکان جالب و جذاب برای فروشگاه ووکامرسی به حساب میاد . همونطور که گذاشتن اسلایدری از محصولات جذابیت و زیبایی خاصی به فروشگاه میده !  همونطور که قبلا هم گفته بودیم، باید به صورت همه جانبه فکر کنیم و عمل کنیم. هم به کیفیت بپردازیم و هم به ظاهر! ظاهر یک وبسایت و امکانات اون برای مشتریان بسیار مهمه و در واقع می تونیم بگیم براساس اون تصمیم گیری های زیادی صورت می گیره . پس توجه خودتون رو به همه ی جوانب تو فروشگاه اینترنتی خودتون معطوف کنین. امروز میخوایم با یکی دیگه از افزونه های خوب و کاربردیه yith که اسمش YITH Infinite Scrolling (پیمایش نامحدود صفحه ی محصولات ووکامرس) هست و امکان پیمایش ایجکسی رو تو صفحه محصولات می ده رو معرفی کنیم و نصب و کار باهاش رو آموزشش بدیم.

افزونه YITH Infinite Scrolling

پیمایش نامحدود صفحه ی محصولات ووکامرس1

به پیشخوان وردپرس میریم و افزونه ی YITH Infinite Scrolling (پیمایش نامحدود صفحه ی محصولات ووکامرس) رو نصب و بعد فعال می کنیم. بعد از فعال سازی افزونه، گزینه ی Infinite Scrolling تو منوی yith plugins دیده میشه . با کلیک روی اون به بخش تنظیمات افزونه انتقال پیدا می کنیم …

Settings

پیمایش نامحدود صفحه ی محصولات ووکامرس2

Enable Infinite Scrolling: با کمک این گزینه می تونید افزونه رو فعال یا غیر فعال کنین .
بقیه گزینه ها مربوط به کدهای پیمایشیه که به صورت پیش فرض انتخاب میشن و احتیاجی به تغییر نداره . تو قسمت …
Loading Image: می تونید تصویر مربوط به حالت بارگذاری رو تعیین کنین که به صورت پیش فرض هم مشخص شده اما اگه مورد دیگری مد نظرتونه ، تصویر مربوطه رو بارگذاری کنین . بعد تنظیمات رو ذخیره کنین تا اعمال بشه .

سخن پایانی !

اگه می خواید صفحه ی محصولات به صورت ایجکسی و زیبا اسکرول بشه می تونید از افزونه ی YITH Infinite Scrolling (پیمایش نامحدود صفحه ی محصولات ووکامرس) که امروز خدمت شما معرفی کردیم و آموزش دادیم  حالت پیمایش جالبی رو برای اون در نظر بگیرین .

ایام به کامتون وردپرس سیتی های عزیز 🙂

[button color=”orange” link=”https://wordpress.org/plugins/yith-infinite-scrolling/” size=”big” align=”right” target=”_blank” radius=”۳″ icon=”steady-icon-download”]دانلود افزونه[/button]

مطالب مشابه

قوانین ارسال دیدگاه در وردپرس سیتی

  • ارسال دیدگاه نامرتبط با هر پست مجاز نیست.
  • هرگونه فعالیت تبلیغاتی در بخش دیدگاه‌ها ممنوع است.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.
  • هرگونه بی‌احترامی به کاربران، مدیران یا اشخصا حقیقی و حقوقی دیگر ممنوع است.
  • زبان اصلی وردپرس سیتی فارسی است؛ لطفا در هنگام ارسال مطالب از زبان فارسی استفاده کنید.
  • چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لینک کوتاه:
0