ویرایش محصولات در یک زمان

ویرایش محصولات در یک زمان

سلام و درود به دوستان عزیز وردپرس سیتی ؛ امروز میخواهیم درباره ی افزونه ی ویرایش محصولات در یک زمان صحبت کنیم. تا کنون شده که زمانی تصمیم بگیرید تعداد بسیار زیادی از محصولات را از نظر قیمت، نوع، اندازه و … ویرایش کنید،اما مسلما ابتدا باید به صفحه ی ویرایشگر هر یک از آن محصولات رفته و یکی یکی آن ها را ویرایش کنید. این کار برای تعداد کمی از محصولات مشکلی ندارد اما هنگامی که تعداد زیادی از آنها نیاز به ویرایش داشته باشند این کار بسیار زمان بر و خسته کننده و وقت گیر است . پس درصورتی که محصولی وجود داشته باشد که بتوان به کمک آن در آن واحد تمامی محصولاتی را که نیاز به ویرایش دارند به صورت یکجا و همزمان به راحتی ویرایش کرد ، قطعا از آن استفاده میکنیم. بدین صورت دیگر نیازی به جستجوی هر محصول در کل محصولات و ویرایش تک به تک آنها نیست.
در آموزش ووکامرس امروز افزونه ویرایش محصولات در یک زمان را به شما عزیزان معرفی میکنیم که به کمک آن میتوان تنها با زدن یک کلیک تمامی محصولات را در یک جای مشخص ویرایش کرد.
صاحبان یک فروشگاه اینترنتی باید بسیار هوشمندانه عمل کنند . این روش نیز یکی از راه های هوشمندانه بودن است. پس در آموزش امروز با ما همراه باشید.

افزونه YITH WooCommerce Bulk Product Editing

ویرایش محصولات در یک زمان

در پیشخوان وردپرس افزونه ی YITH WooCommerce Bulk Product Editing را نصب و فعال کنید. سپس از منوی yith plugins وارد گزینه ی Bulk product editing شوید تا به بخش تنظیمات هدایت شوید که در واقع همان صفحه ای است که قرار است ویرایش محصول در آن اعمال شود.

Bulk product editing

ویرایش محصولات در یک زمان

در بخش اول دسته ی مورد نظر از محصولات را انتخاب کنید ، قیمت هایی را که برای آن در نظر دارید نیز بنویسید. در نهایت روی گزینه ی Get products کلیک کنید تا محصولاتی که آن مشخصه را دارند یافت شوند با آن مشخصه وارد شده یافت شوند.

ویرایش محصولات در یک زمان

همانطور که در تصویر میبینید محصولات به شکل بالا مشخص می شوند که می توانید با یک کلیک روی قیمت آن ها، ویرایش خود را اعمال کنید.

جمع بندی نهایی

اگر میخواهید در کار خود سرعتی بیشتر و در زمان خود حداکثر صرفه جویی را داشته باشید، برای تغییر قیمت و ویرایش محصولات میتوانید از افزونه ای که امروز خدمت شما معرفی کردیم استفاده کنید تا بتوانید به راحتی و در یک زمان تمامی محصولات را به صورت یکجا ویرایش کنید.

این بود افزونه ی ویرایش محصولات در یک زمان . ممنون از همراهیتان

[button color=”purple” link=”https://wordpress.org/plugins/yith-woocommerce-bulk-product-editing/” size=”big” align=”center” target=”_blank” radius=”۳″ icon=”momizat-icon-box-add”]دانلود افزونه[/button]

مطالب مشابه

قوانین ارسال دیدگاه در وردپرس سیتی

  • ارسال دیدگاه نامرتبط با هر پست مجاز نیست.
  • هرگونه فعالیت تبلیغاتی در بخش دیدگاه‌ها ممنوع است.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.
  • هرگونه بی‌احترامی به کاربران، مدیران یا اشخصا حقیقی و حقوقی دیگر ممنوع است.
  • زبان اصلی وردپرس سیتی فارسی است؛ لطفا در هنگام ارسال مطالب از زبان فارسی استفاده کنید.
  • چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لینک کوتاه:
0