نمایش آخرین پروژه ها با Career Portfolio

نمایش آخرین پروژه ها با Career Portfolio

سلام به شما دوستان عزیز افزونه امروز ما در مورد نمایش آخرین پروژه ها با Career Portfolio دوستان گرامی حتما شما به عنوان مدیر یک سایت با قالب های یک سایت سرکار داشته اید گاهی از این قالب ها بخشی به نام نمونه کار ها دارا هستند . در واقع این بخش ها برای ارائه ی آخرین پروژه های یک شرکت، یک تیم و یا عملکرد یک سایت استفاده می شوند.
گاهی اوقات قالب هایی که از آنها استفاده میکنیم یا فاقد این قسمت هستند و یا به شیوه ای ساخته شده اند که مورد استفاده ما نیستند و ما احتیاج به این نمونه کاری داریم با استفاده از این افزونه می توانید آن را بسازید .

افزونه ی کاربردی Career portfolio

نمایش آخرین پروژه ها با Career Portfolio

عزیزان با این افزونه می توانید تمامی نمونه کارهای خود را در وبسایت به صورت کاملا واکنش گرا و آسان نمایش دهید.
مثل همیشه افزونه را نصب و فعال نمایید. پس از فعال سازی گزینه ی Career portfolio را می توانید ببینید و به سراغ آن ها بروید .

نمایش آخرین پروژه ها با Career Portfolio

در قسمت Enter portfolio title در سمت چپ عنوان مناسب را برای صفحه ی خود انتخاب نمایید. سپس بر روی گزینه ی add new project کلیک کنید!

نمایش آخرین پروژه ها با Career Portfolio

عزیزان تمامی مواردی را که مشخص شده وارد میکنیم و سپس بر روی گزینه ای که دور آن کادر قرمز رنگ کشیده شده کلیک میکنیم تا یک نمونه کار ایجاد شود. میبینید در سمت چپ نمونه کاری با عنوان “پوسته های طراحی ش…” ایجاد شده است.

دوباره بر روی گزینه ی add new project کلیک میکنیم تا بقیه نمونه کار ها را یکی یکی قرار دهیم. پس از ایجاد تمامی نمونه ها شما لیستی از آنها را خواهید دید؛

نمایش آخرین پروژه ها با Career Portfolio

عزیزان حالا می توانید این بخش را به نمایش بگذارید . برای اینکار می توانید کد کوتاه شده ای که در صفحه ی افزونه برای پروژه های شما ایجاد شده را دریافت و در برگه ای قرار دهید.

نمایش آخرین پروژه ها با Career Portfolio

همراهان عزیز هر تعداد که بخواهید می توانید نمونه کار ایجاد کنید و در کنار هم و یا در مکان های مختلف در وبسایت قرار دهید. شورت کد را در برگه ای قرار داده و نتیجه ی کار را می توانید ببینید.

نمایش آخرین پروژه ها با Career Portfolio

در ویرایشگر خود نیز می توانید گزینه ای را با عنوان پورتفولیو مشاهده کنید و از همان بخش پروژه ی خود را انتخاب کنید تا شورت کد را برای شما بگذارد.

همراهان عزیز وردپرس سیتی این هم از افزونه نمایش آخرین پروژه ها با Career Portfolio امیدوارم مورد پسند شما واقع شده باشد .

تا درودی دیگر بدرود .

[button color=”red” link=”https://wordpress.org/plugins/portfolio-wp/” size=”big” align=”center” target=”_blank” radius=”۳″ icon=”momizat-icon-box-add”]دانلود افزونه[/button]

مطالب مشابه

قوانین ارسال دیدگاه در وردپرس سیتی

  • ارسال دیدگاه نامرتبط با هر پست مجاز نیست.
  • هرگونه فعالیت تبلیغاتی در بخش دیدگاه‌ها ممنوع است.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.
  • هرگونه بی‌احترامی به کاربران، مدیران یا اشخصا حقیقی و حقوقی دیگر ممنوع است.
  • زبان اصلی وردپرس سیتی فارسی است؛ لطفا در هنگام ارسال مطالب از زبان فارسی استفاده کنید.
  • چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لینک کوتاه:
0