نظرات و دیدگاه در وردرپرس

اموزش و اهمیت نظرات و دیدگاه در وردرپرس

وردپرس یک کسب کار بسیار گستره با سیاست منبع باز است. توسعه دهندگان، طراحان، و بازاریابان با اشتراک مهارت های خود در زمینه های قالب وردپرس و افزونه وردپرس به آن کمک می کنند. به عنوان یک کاربر، راه های بسیاری وجود دارد که می توانید به آن کمک کنید. یکی از آنها بررسی محصولاتی است که شما استفاده می کنید. در این مقاله ما در مورد چگونگی، ضرورت و چرای استفاده از دیدگاه در وردرپرس را بررسی و اموزش میدیم .

دیدگاه در وردرپرس

دیدگاه در وردرپرس

چگونه دیدگاه در وردرپرس کار می کنند؟

دو پلت فرم وردپرس متفاوت وجود دارید که یکی وب سایت WordPress.com و دیگری WordPress.org میباشد .

در این مقاله ما درباره WordPress.org صحبت خواهیم کرد، که در آن پلت فرم CMS وردپرس منبع باز است که همه ما آن را دوست داریم. این وب سایت ی است که شما می توانید بیش از ۵۰،۰۰۰ افزونه وردپرس رایگان و صدها قالب وردپرس رایگان برای وب سایت خود را دریافت کنید.

درست مانند وردپرس، تمام این تم ها و پلاگین ها نرم افزار منبع باز هستند. این به این معنی است که توسعه دهندگان این افزونه ها و تم ها WordPress.org را برای به اشتراک گذاشتن محصولات خود مبلغی دریافت نمیکنن.

هنگامی که شما فهرست پلاگین یا دایرکتوری تم را در WordPress.org مرور می کنید، شما در نتایج جستجو آنها را بررسی خواهید کرد.

دیدگاه در وردرپرس

دیدگاه در وردرپرس

شما همچنین می توانید هر نظر شخصی را در برگه نظرات بررسی کنید و همچنین میتوانید بررسی خود را اضافه کنید.

نظرات در وردرپرس

نظرات در وردرپرس

چرا شما باید نظرات در WordPress.org را اضافه کنید؟

اگر از پلاگین یا قالب وردرپس استفاده می کنید و آن را مفید می دانید، بررسی شما می تواند به دیگران کمک کند که تصمیم درستی بگیرند.

کاربران معمولا کمتر تمایل به نصب و امتحان کردن پلاگین ها یا تم هایی دارند که دارای نصب کمتر و بدون رتبه بندی ستاره ای هستند. این بدان معنی است که پلاگین های جدید و تم ها ممکن است بدون توجه به آنها حتی اگر خوب و مفید باشند.

نظرات در وردرپرس

نظرات در وردرپرس

با بررسی شما می توانید آن را تغییر دهید و کاربران بیشتری از این افزونه شروع به کار خواهند کرد.

این نیز به نفع خود شماست. بررسی خوب به توسعه دهندگان کمک می کند انگیزه برای ادامه پروژه و انگیزه خود را به آن زمان و مهارت های خود را. بدون بازخورد مناسب، ممکن است احساس ناامیدی و پلاگین / تم را ترک کنند.

اگر من نقد منفی داشته باشم چه؟

بررسی های منفی بد نیست با این حال، قبل از اضافه کردن نظر منفی شما، باید سعی کنید از طریق برگه پشتیبانی به نویسنده پلاگین دسترسی پیدا کنید.

نظرات در وردپرس

نظرات در وردپرس

گاهی اوقات نویسندگان افزونه وردپرس اشتباه می کنند، و درخواست پشتیبانی شما می تواند آنها را برای کمک به شما و یا به سرعت رفع کند. در مورد نحوه درخواست رایگان پشتیبانی وردپرس بیشتر بدانید و آن را دریافت کنید.

در صورتی که نمیتوانید برای این مسأله کمک کنید، شما میتوانید برای به اشتراک گذاشتن بررسی منفی خودتان. با این حال، لطفا در مورد بازخورد منفی خود در مورد یک محصول بی نقص احترام بگذارید.

چگونه می توانید نظرات خود را برای پلاگین و تم ها در WordPress.org

ابتدا به یک حساب کاربری WordPress.org نیاز دارید. به پلاگین WordPress.org یا صفحه دایرکتوری تم بروید و روی لینک « ثبت نام» در گوشه بالا سمت راست صفحه کلیک کنید.

پلاگین وردپرس

پلاگین وردپرس

پس از ورود به سیستم، می توانید به صفحه افزونه بروید و بر روی برگه «بررسی ها» کلیک کنید. شما دیگر بررسی های مربوط به افزونه را مشاهده خواهید کرد. به سادگی به پایین صفحه بروید و قسمت “ایجاد یک بازبینی جدید” را ببینید.

افزونه دیدگاه وردپرس

افزونه دیدگاه وردپرس

شما باید یک عنوان برای بررسی خود داشته باشید و سپس امتیاز ستاره ای که می خواهید این افزونه را انتخاب کنید را انتخاب کنید. بعدا می توانید بررسی دقیق خود را بنویسید.

برای قالب وردپرس، شما می توانید به صفحه تم بروید و سپس بر روی دکمه “اضافه کردن بررسی خود” کلیک کنید.

وردپرس

وردپرس

نکاتی درباره نوشتن نظرات مفید

اگر یک پلاگین یا تم را پیدا کنید مفید است، پس به راحتی توضیح دهید که چگونه کار کرد. شما می توانید توصیف کنید که استفاده آسان و نحوه کمک به وب سایت شما را بهبود می بخشد.

اضافه کردن هر گونه پیشنهادات شما را برای بهبودی است و به توسعه دهندگان کمک می کند تا بیشترین ویژگی های مورد نیاز کاربران خود را پیدا کنند و آنها می توانند این پیشرفت ها را اولویت بندی کنند.

از سوی دیگر، اگر شما یک پلاگین یا تم بد پیدا کنید، ابتدا می خواهید اطمینان حاصل کنید که این مسئله با افزونه یا موضوع است. به همین دلیل است که ابتدا باید انجمن پشتیبانی را امتحان کنید تا ببینید آیا یک راه حل برای آن وجود دارد.

اگر نمیتوانید کمک بگیرید، می توانید پیش بروید و بررسی خود را اضافه کنید.

بیشتر پلاگین زمان و نویسنده موضوع به بررسی منفی شما پاسخ می دهد و سعی خواهد کرد که مسئله ای را که با آن مواجه هستید حل کنید. هنگامی که مسئله حل شده است، می توانید امتیاز و بررسی خود را برای افزونه تغییر دهید.

وردپرس

وردپرس

با عضویت در کانال تلگرام میتوانید از تخفیف های ویژه، آموزش های کاربردی، اخبار روز وردپرس، قالب ویژه با اطلاع باشید. شما همچنین می توانید ما را در اینستاگرام دنبال کنید.

مطالب مشابه

قوانین ارسال دیدگاه در وردپرس سیتی

  • ارسال دیدگاه نامرتبط با هر پست مجاز نیست.
  • هرگونه فعالیت تبلیغاتی در بخش دیدگاه‌ها ممنوع است.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.
  • هرگونه بی‌احترامی به کاربران، مدیران یا اشخصا حقیقی و حقوقی دیگر ممنوع است.
  • زبان اصلی وردپرس سیتی فارسی است؛ لطفا در هنگام ارسال مطالب از زبان فارسی استفاده کنید.
  • چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.

  1. پاریس وب گفته؛
    ۱۲:۳۰ ۱۳۹۶/۱۲/۱۳

    خیلی ممنونم بابت انتشار این مقاله بسیار مفید و کاربردی موفق باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لینک کوتاه:
0