حفاظت تصاویر محصولات با واترمارک

حفاظت تصاویر محصولات با واترمارک

دوردی دیگر به همراهان همیشگی ما در مبحث آموزشی امروز می خواهیم در مورد حفاظت تصاویر محصولات با واترمارک صحبت کنیم بنابراین به سراغ تصاویر محصولات فروشگاه اینترنتی خود بروید. به طور امر در یک فروشگاه اینترنتی تصاویر از سایر موارد مهم تر است. زیرا اولین چیزی که برای مشتریان جلب توجه میکند تا بتوانند خرید مورد نظر خود را بخرند همین تصاویری است که شما در فروشگاه قرار می دهید در غیر اینصورت فروش مجازی دیگر مفهومی ندارد و هیچ کس میلی به خرید از این طریق ندارد. پس برای شما که یک مدیر خوب برای فروشگاه اینترنتی خود هستید واجب است تصاویر با کیفیت و گیرایی خوب برای هر محصول خود انتخاب کنید و یا حتی میتوانید برای جلب اعتماد و نشان دادن صداقت خود از محصول مورد نظر عکس بگیردید و در فروشگاه اینترنتی خود بگذارید .
در این صورت اگر تصاویر منحصر به فرد خودتان است برای اینکه دیگر سایت ها از آن ها استفاده نکنند میتوانید روی عکس های خودتان آرم ولوگوی سایت خودتان را بر روی آن قرار بدهید یا به عبارتی واترمارک یا امضای سایت خود را بر روی تمامی تصاویر به صورت کمرنگ شده یا در گوشه ی تصاویر قرار دهید که هم نشان دهنده ی هویت شما باشد و هم افرادی که می خواهند از آن تصویر استفاده کنند حق کپی رایت را رعایت کنند.
در آموزش حفاظت تصاویر محصولات با واترمارک امروز به سراغ یکی دیگر از سری افزونه های yith می رویم که بر روی تصاویر ما واترمارک ایجاد می کند.

افزونه YITH WooCommerce Watermark

حفاظت تصاویر محصولات با واترمارک
دوستان عزیز با کمک این افزونه و انجام تنظیمات ساده ای که دارد می توانیم بر روی هر تصویری که در فروشگاه اینترنتی خود به عنوان تصویر محصولات قرار می دهیم، امضای خود که حال یک نوشته است یا لوگوی سایت، قرار دهیم.

در مرحله اول به پیشخوان وردپرس رفته و افزونه را در مسیر مشخص خود نصب و سپس فعال سازی می کنیم. پس از فعال سازی در منوی yith plugins گزینه ای با عنوان watermark اضافه میشود که با کلیک بر روی آن به بخش تنظیمات افزونه منتقل خواهیم شد.

مثل همیشه این افزونه دارای دو بخش رایگان و پرمیوم است که ما با بخش رایگان آن کار داریم. پس تب پرمیوم را کنار می گذاریم.

Settings

حفاظت تصاویر محصولات با واترمارک
Generate a complete backup: با این گزینه می توانید از تنظیماتی که برای افزونه انجام داده اید و واترمارک هایی که ایجاد کرده اید نسخه ی پشتیبان تهیه کنید.
Watermark Image: در قسمت می توانید تصویری که قرار است به صورت واترمارک قرار گیرد را بارگذاری نمایید. فقط توجه کنید تصویر شما از ۱۵۰ در ۱۵۰ پیکسل نباید بزرگتر باشد.
Apply Watermark: پس از انتخاب تصویر و بارگذاری آن به کمک این دکمه می توانید واترمارک خود را تایید کرده و ثبت نمایید.
Reset: در صورتی که با تنظیمات انجام شده موافق نیستید می توانید بر روی دکمه ی reset کلیک کنید تا تمامی تنظیمات بازگردانی شود.

سپس تنظیمات مورد نظر را ذخیره کرده و نتیجه را شما عزیزان میتوانید ببینید :

حفاظت تصاویر محصولات با واترمارک
به همین راحتی لوگویی که برای واترمارک انتخاب کردیم بر روی تصویر قرار گرفته است.

پس دوستان گرامی اگر برای تصاویر محصولات در فروشگاه خود اعتبار قائل میشوید حتما از این افزونه استفاده کنید زیرا تصاویر تمام آن چیزی است که مشتری میبیند پس برای آن با قرار دادن واترمارک یا همان امضای فروشگاه حق کپی رایت بگذارید.

تا درودی دیگر بدرود

[button color=”red” link=”https://wordpress.org/plugins/yith-woocommerce-watermark/” size=”big” align=”center” target=”_blank” radius=”۳″ icon=”momizat-icon-download”]دانلود افزونه[/button]

مطالب مشابه

قوانین ارسال دیدگاه در وردپرس سیتی

  • ارسال دیدگاه نامرتبط با هر پست مجاز نیست.
  • هرگونه فعالیت تبلیغاتی در بخش دیدگاه‌ها ممنوع است.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.
  • هرگونه بی‌احترامی به کاربران، مدیران یا اشخصا حقیقی و حقوقی دیگر ممنوع است.
  • زبان اصلی وردپرس سیتی فارسی است؛ لطفا در هنگام ارسال مطالب از زبان فارسی استفاده کنید.
  • چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لینک کوتاه:
0