تخفیف هوشمندانه محصولات با WooCommerce Smart Sale Badge

تخفیف هوشمندانه محصولات با WooCommerce Smart Sale Badge

تخفیف هوشمندانه 

سلامی دوباره به دوستای وردپرس سیتی. این بار میخواهیم شما را با  افزونه ی جدیدی آشنا کنیم به نام تخفیف هوشمندانه محصولات با WooCommerce Smart Sale Badge.معمولا ما در هر فروشگاهی در ماه هایی از سال  میتوانیم برای محصولات خود تخفیفاتی قرار بدیم .کالاهایی شامل پوشاک، لواز التحریر،لوازم منزل و غیره. فروشگاهی موفق تر است که تخفیفات بهتری را شامل شود و همینطور فروشگاه هایی موفق ترند که بتوانند مشتری بیشتری به سمت خود جذب کنند و آن ها را حفظ کنند.بعضی فروشگاه ها درصد و مقدار تخفیف را فقط به کسانی نشان میدهند که  عضو یا مشتری آن سایت باشند. البته برای حفظ مشتریان از طریق اینترنت بسیار مراحل سخت تری را به نسبت حالت فیزیکی و سنتی داریم .زیرا راضی نگه داشتن مشتریان به مراتب سخت تر میباشد. چون ارتباط کلامی نداریم .یکی دیگر از امکانات ووکامرس نمایش تخفیف کالا به عموم میباشد. با استفاده از این افزونه نمایش مقدار تخفیف برای هر محصول برای همه برقرار می باشد.بدون نصب افزونه می توانیم در ووکامرس مقدار تخفیف محصول خود را متوجه شویم. معمولا نمی شود  مشتری را از مقدار تخفیف مطلع کنیم و او باید خود حساب کند که مقدار تخفیف خورده چقدر با مقدار واقعی فرق دارد! اما ما تصمیم گرفتیم در اینجا شما را با افزونه ای آشنا کنیم که مقدار تخفیف خورده ی هر محصول را برای مشتری نمایش بدهحالا میرویم سراغ آشنایی با این افزونه جدید.

تخفیف هوشمندانه محصولات با WooCommerce Smart Sale Badge

تخفیف هوشمندانه محصولات با WooCommerce Smart Sale Badge

افزونه WooCommerce Smart Sale Badge

فرض کنید ما می خواهیم مقدار ۱۰۰۰۰ تومان برای یک محصول خود تخفیف قایل شویم. قیمت اصلی محصول را ۵۰۰۰۰۰ تومان فرض کنید، حال اگر تخفیف را اعمال کنیم قیمت به ۴۰۰۰۰۰ تومان تغییر می کند. ما با کمک این افزونه به فروشنده اعلام خواهیم کرد که برای این محصول ۱۰۰۰۰ تومان تخفیف قائل شدیم. باید وارد پیشخوان وردپرس شویم و افزونه را در مسیر مشخص خود نصب و سپس آن را فعال  کنیم. منتظر نمایش هیچ تنظیماتی نباشید و مستقیما سراغ محصولاتی که حالت متغیر دارند میریم .

تخفیف هوشمندانه محصولات با WooCommerce Smart Sale Badge

در همه ی بخش های متغیر محصول متغیر خود قیمتی که میخوایم تخفیف بدیم رو وارد کنیم. برای مثال در تصویر بالا قیمت  ۱۳۰۰۰۰۰ تومان که بعد از تخفیف ۱۲۰۰۰۰۰ شده. به همین ترتیب متغیرها رو قیمت گذاری میکنیم وسپس تغییرات رو ذخیره میکنیم. (محصول دارای ویژگی های ۸،۱۶،۳۲،۶۴ گیگ هستش که برای هر کدوم قیمت گذاری میکنیم)

پس از ذخیره ی تنظیمات به صفحه ی محصول میریم تا نتیجه رو ببینیم:

 

تخفیف هوشمندانه محصولات با WooCommerce Smart Sale Badge

تخفیف هوشمندانه محصولات با WooCommerce Smart Sale Badge

همانطور که میبینید قیمت تخفیف خورده داخل بیضی سبز رنگ مشخص شده .برای هر ویژگی تخفیفی در نظر گرفته شده که در مجموع به این شکل شده.

و سخن پایانی:

اگر میخواید برای محصولاتتون مقدار تخفیف مشخص کنین تا مشتری بفهمه که تخفیف قائل شدین می تونید از افزونه WooCommerce Smart Sale Badge استفاده کنید.

با تشکر

[button color=”orange” link=”https://wordpress.org/plugins/woocommerce-smart-sale-badge/” size=”big” align=”center” target=”_blank” radius=”۳″ icon=”momizat-icon-box-remove”]دانلود افزونه[/button]

مطالب مشابه

قوانین ارسال دیدگاه در وردپرس سیتی

  • ارسال دیدگاه نامرتبط با هر پست مجاز نیست.
  • هرگونه فعالیت تبلیغاتی در بخش دیدگاه‌ها ممنوع است.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.
  • هرگونه بی‌احترامی به کاربران، مدیران یا اشخصا حقیقی و حقوقی دیگر ممنوع است.
  • زبان اصلی وردپرس سیتی فارسی است؛ لطفا در هنگام ارسال مطالب از زبان فارسی استفاده کنید.
  • چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لینک کوتاه:
0