بهترین جراح شانه در تهران

دسته بندی :ریپورتاژ 23 دی 1398 سید وحید جاویدان 1051

بهترین جراح شانه در تهران

اگر به دنبال بهترین جراح شانه در تهران در تهران میگردید مقاله ما را دنبال کنید .جراحی شانه یا آرتروسکوپی یکی از جراحی های بسیار طرفدار در سال های اخیر شناخته شده است که افراد با شکایت درد کتف و شانه به پزشک مراجعه کرده و پزشک متخصص با بررسی های دقیق خود به این نتیجه می رسد که بایستی اقدام به جراحی آرتروسکوپی داشته باشند چرا که این روش یکی از بهترین و موثرترین راه های درمان دردهای شانه می باشد.

جراحی شانه

آیا شما نیز از درد شانه و کتف خود در رنج هستید؟ آیا می دانید که برای جراحی شانه خود بایستی نزد کدام پزشک متخصص در این زمینه بایستی مراجعه کرد؟

امروزه بسیاری از پزشکان جراحی شانه را با نام علمی آن یعنی جراحی آرتروسکوپی می شناسند که می تواند آسیب های ناشی از کتف را درمان کرده و زندگی بدون دردی را برای شما به ارمغان آورد. آرتروسکوپری برای اولین بار در سال ۱۹۷۰ ابداع و مورد استفاده قرار گرفت که از این روش برای تشخیص و درمان بسیاری از مشکلات مفصلی استفاده شده و در سال های اخیر نیز در میان بسیاری از جوامع پزشکی پیشرفت کرده است. توجه داشته باشید که آترو به معنای مفصل بوده و اسکوپیت نیز همان ملاحظه یا نگاه کردن می باشد. اگر شما نیز از درد شانه خود خسته شده اید و هیچ روش درمانی نیز برای بهبودی کافی نبوده، می توانید این روش را برای درمان خود استفاده کنید.

بهترین جراح شانه در تهران

بهترین جراح شانه در تهران

علت جراحی آرتروسکوپی

حال سوال است که چرا شانه بسیاری از افراد با درد، تورم و التهاب مواجه می باشد؟ در پاسخ به این سوال می توان گفت که عوامل بسیار زیادی ممکن است در این عامل دخیل باشد و افراد را به سوی جراحی آرتروسکوپی سوق دهد. از مهمترین عواملی که باعث درد در قسمت کتف و شانه می توان به مواردی از جمله زیر اشاره کرد:

  • داشتن هرگونه مشکل در رفتگی یا جا به جایی در شانه
  • پارگی تانون روتاتور کاف
  •  پارگی های لابروم شانه
  • التهاب یا تضعیف تاندون دو سر بازو

سینوویت و بروسیت، آرستیت مفصل، التهاب تاندون شانه و گیر افتادن شانه و غیره نیز می تواند سبب درد در قسمت شانه شده و نیاز به جراحی را به دنبال خواهد داشت. پزشک متخصص در این زمینه می تواند با ترمیم رباط ها، برداشتن لابروم، برداشتن خارهای استخوانی، ترمیم روتاتور کاف و عمل ترمیمی برای درمان در رفتگی درمان لازم را برای بیماران خود انجام داده و از این طریق سلامتی بیماران خود را به آن ببخشند.

بهترین جراح شانه در تهران

امروزه کلینیک ها و پزشکان بسیار زیادی در حوزه جراحی آرتروسکوپی مشغول هستند و اگر شما نیز به دنبال پزشکی هستید که بتواند این جراحی را با موفقیت بسیار بالایی انجام دهد می توانید دکتر امیر سبحانی فوق تخصص جراحی شانه را در اولویت های خود قرار داده و برای ویزیت شدن، مراجعه کنید. دکتر امیر سبحانی در زمینه از تجربه و دانش بسیار بالایی برخوردار می باشد و شما می توانید با خیال راحت برای درمان دردهای مزمن شانه ی خود، این فرصت بی نظیر را از دست ندهید. همچنین می توانید قبل از عمل جراحی نیز در مورد هزینه های مربوط به عمل اطلاعات لازم را از سوی پزشک مذکور جویا شده و با تامین هزینه ممکن، در کوتاه ترین زمان ممکن به سلامت خود دست پیدا کنید و از دست دردهای بسیار اذیت کننده و مزمن کتف و شانه رهایی بیایید.

مطالب مشابه

قوانین ارسال دیدگاه در وردپرس سیتی

  • ارسال دیدگاه نامرتبط با هر پست مجاز نیست.
  • هرگونه فعالیت تبلیغاتی در بخش دیدگاه‌ها ممنوع است.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.
  • هرگونه بی‌احترامی به کاربران، مدیران یا اشخصا حقیقی و حقوقی دیگر ممنوع است.
  • زبان اصلی وردپرس سیتی فارسی است؛ لطفا در هنگام ارسال مطالب از زبان فارسی استفاده کنید.
  • چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لینک کوتاه:
0