بستن حساب کاربری افراد در وردپرس

بستن حساب کاربری افراد در وردپرس

سلام خدمت شما دوستان عزیز افزونه امروزمون در مورد بستن حساب کاربری افراد در وردپرس مدیریت کاربران یک سایت مخصوصا سایت هایی که کاربران زیادی دارند بسیار حائز اهمیت است و یکی از امور مدیریت کاربران، توانایی بستن حساب کاربری افراد است . از ویژگی های بارز این افزونه ساده بودن آن است با یک کلیک عملیات را می توانید انجام دهید.

بیشتر سایت های مورد نیاز ما فارسی است و اررو که نمایش داده می شود انگلیسی است برای همین ما این افزونه را برای شما به زبان ساده تهیه کرده ایم تا شما به راحتی از آن استفاده کنید .

افزونه Account Locker Lite

مثل همیشه عزیزان پس از دانلود و نصب افزونه به بخش کاربران مراجعه نمایید و بر روی دکمه «ویرایش» یکی از کاربران کلیک نمایید تا صفحه تنظیمات کاربر برایتان نمایش داده شود. سپس به پایین صفحه بروید تا عنوان «بستن حساب کاربری» را بتوانید ببینید :
بستن حساب کاربری افراد در وردپرس

با انتخاب گزینه «بسته» همانند تصویر بالا کاربر از این به بعد پس از وارد کردن نام کاربری و رمز عبورش با پیغامی مانند تصویر زیر روبه رو می شود  و از ورودش به سایت جلوگیری می کند :

بستن حساب کاربری افراد در وردپرس

همراهان عزیز وردپرس سیتی افزونه بستن حساب کاربری افراد در وردپرس برای مدیریت کاربران و از همه مهم تر شناسایی کاربران مخرب در سایت بسیار مهم و قابل توجه است که باید هر چه سریعتر رسیدگی کرده و جلوی فعالیت این کاربران را بگیرید.

تا درودی دیگر بدرود .

[button color=”red” link=”https://wordpress.org/plugins/account-locker-lite/” size=”big” align=”center” target=”_blank” radius=”۳″ icon=”momizat-icon-box-add”]دانلود افزونه[/button]

مطالب مشابه

قوانین ارسال دیدگاه در وردپرس سیتی

  • ارسال دیدگاه نامرتبط با هر پست مجاز نیست.
  • هرگونه فعالیت تبلیغاتی در بخش دیدگاه‌ها ممنوع است.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.
  • هرگونه بی‌احترامی به کاربران، مدیران یا اشخصا حقیقی و حقوقی دیگر ممنوع است.
  • زبان اصلی وردپرس سیتی فارسی است؛ لطفا در هنگام ارسال مطالب از زبان فارسی استفاده کنید.
  • چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لینک کوتاه:
0