بروزرسانی دستی قالب و افزونه وردپرس

بروزرسانی دستی قالب و افزونه وردپرس

سلام دوستان من امروز با افزونه بروزرسانی دستی قالب و افزونه وردپرس اومدیم سراغتون احتمال این که از نظر مدیران سایت های وردپرس ساده ترین کار همین آپدیت افزونه و قالب است. فقط با کلیک کردن بر روی دکمه بروزرسانی تا از مخزن وردپرس قالب یا افزونه‌ها آپدیت بشوند. اما به شرطی که افزونه یا قالب فارسی‌سازی نشده باشد، در غیر این صورت این ماجرا کاملا فرق می‌کند! چون با انجام این کار نسخه انگلیسی جایگزین نسخه فارسی شده و تمام فارسی‌سازی و تغییرات از بین می رود. پس ما راه حلی برای حل این مشکل برای شما آورده ایم . این روش به این صورت است که  فایل‌های قالب یا افزونه را بصورت دستی و از طریق هاست یا با بروزرسانی دستی از طریق FTP جایگزین فایل‌های قدیمی کنیم. این روش ممکن است اما باید دنبال یک روش بهتر مطمئن تر بود به نظر شما امکان پذیر است .

در وردپرس سیتی همراهان همیشگی ما می دانند که ما معمولا قالب‌های وردپرس فارسی را بروزرسانی می‌کنیم تا کاربران بتوانند، از نسخه‌های جدید قالب خود، استفاده کنند. اما مساله ای اینجا هستش که بروزرسانی از طریق هاست برای همه ممکن نیست و این روش پیچیده و سخت است. اگر قالب را هم پاک کرده و نسخه جدید را آپلود کنیم، ممکن است از نسخه جدید راضی نباشیم یا مشکلی برای ما ایجاد کند و بخواهیم به نسخه قبل برگردیم, که این کار ممکن نیست. اما افزونه Easy Theme and Plugin Upgrades تمام این مشکلات را رفع کرده و بروزرسانی دستی را نیز به‌سادگی بروزرسانی اتوماتیک انجام می‌دهد.

آموزش نصب

دوستان عزیز با نصب این افزونه هیچ گزینه یا تنظیمات مجزایی به پنل وردپرس افزوده نمی‌شود و فقط روند بروزرسانی دارای تغییراتی شده است. به این دلیل که با نصب این افزونه بروزرسانی خودکار از کار می‌افتد، دقت کنید افزونه فقط زمانی فعال باشد که می‌خواهید افزونه یا قالبی را بروزرسانی کنید و بعد از بروزرسانی و اتمام کار دوباره این افزونه را غیر فعال کنید.

آپدیت دستی قالب وردپرس با استفاده از Easy Theme and Plugin Upgrades

در نمایش > پوسته‌ها روی افزودن پوسته تازه کلیک کنید.
بالای صفحه روی بارگذاری پوسته کلیک کنید.

بروزرسانی دستی قالب و افزونه وردپرس

Upgrade existing theme را روی yes قرار دهید. وقتی بروزرسانی تمام شد روی فعال کردن کلیک کنید .

بروزرسانی دستی قالب و افزونه وردپرس

همراه هم به بخش رسانه وردپرس می رویم , فایل zip نسخه قبلی را مشاهده میکنید که می‌توانیم آن را به راحتی دانلود کنیم و اگر خواستیم، با همین روال قالب را به نسخه قبل برگردانیم!

آپدیت دستی افزونه وردپرس با استفاده از Easy Theme and Plugin Upgrades

۱- از بخش افزونه‌ها روی افزودن کلیک کنید
۲- روی بارگذاری افزونه کلیک کنید.
۳- روی choose file کلیک کرده و نسخه جدید افزونه را از داخل کامپیوتر انتخاب کنید

بروزرسانی دستی قالب و افزونه وردپرس

Upgrade existing plugin را روی yes قرار داده و دکمه نصب را بزنید . وقتی بروزرسانی کامل شد روی فعال کردن افزونه کلیک کنید.

بروزرسانی دستی قالب و افزونه وردپرس

همراه هم به بخش رسانه وردپرس می رویم , فایل zip نسخه قبلی را مشاهده میکنید که می‌توانیم آن را به راحتی دانلود کنیم و اگر خواستیم، با همین روال قالب را به نسخه قبل برگردانیم!

همراهان همیشگی وردپرس سیتی افزونه بروزرسانی دستی قالب و افزونه وردپرس امیدوارم از این افزونه نهایت استفاده رو برده باشید.

تا دوردی دیگر بدرود .

[button color=”red” link=”https://wordpress.org/plugins/easy-theme-and-plugin-upgrades/” size=”big” align=”center” target=”_blank” radius=”۳″ icon=”momizat-icon-box-add”]دانلود افزونه[/button]

مطالب مشابه

قوانین ارسال دیدگاه در وردپرس سیتی

  • ارسال دیدگاه نامرتبط با هر پست مجاز نیست.
  • هرگونه فعالیت تبلیغاتی در بخش دیدگاه‌ها ممنوع است.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.
  • هرگونه بی‌احترامی به کاربران، مدیران یا اشخصا حقیقی و حقوقی دیگر ممنوع است.
  • زبان اصلی وردپرس سیتی فارسی است؛ لطفا در هنگام ارسال مطالب از زبان فارسی استفاده کنید.
  • چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لینک کوتاه:
0