کسب در امد از گوگل ادسنس در وردپرس

گوگل ادسنس در وردپرس-Google AdSense

یکی از رایج ترین سؤال های مبتدیان پس از ثبت نام با گوگل ادسنس این است که بیشترین اندازه اندازه بنر Google AdSense چه باید باشد ؟ برخی از فرمت های تبلیغاتی Google AdSense بیشتر قابل توجه هستند که به این معنی است که آنها را بیشتر کلیک می کنند و درآمد بیشتری کسب می کنند. وردپرس سیتی در این مقاله به  اندازه و فرمت های بنر تبلیغاتی گوگل ادسنس را با بالاترین میزان کلیک خوردن به شما همراهان خود آموزش میدهد تا بیشترین بازدهی را برای سایت وردپرس خود داشته باشید .

گوگل ادسنس Google AdSense

گوگل ادسنس Google AdSense

نحوه تنظیم آگهی های گوگل ادسنس در وردپرس

قبل از شروع، شما باید برای یک حساب Google AdSense ثبت نام کنید. پس از اینکه در گوگل ادسنس ثبت نام کردید، راهنمای ما را در مورد چگونگی اضافه کردن گوگل AdSense در وردپرس مطالعه نمایید نمایید .

به طور پیش فرض، شما می توانید به راحتی تبلیغات AdSense را در نوار کناری وب سایت خود قرار دهید. برخی از تم های وردپرس همچنین ممکن است زمینه های اختصاصی برای نمایش تبلیغات داشته باشند.

با این حال، بهترین راه برای مدیریت تبلیغات گوگل ادسنس در وردپرس با استفاده از یک افزونه مدیریت تبلیغات است. توصیه می کنیم از AdSanity که لینک دانلود آن را در زیر پست قرار دادیم استفاده کنید، استفاده فوق العاده آسان است و به راحتی می توانید تبلیغات را در ستون های فرعی، پست محتوا و هر جای دیگری که می خواهید قرار دهید.

چرا بعضی از اندازه و فرمت های بنر تبلیغاتی Google AdSense بهتر کار می کنند؟

گوگل ادسنس با چندین اندازه بنر و فرمت های تبلیغاتی می باشد که می توانید در وب سایت وردپرس خود اضافه کنید. با این وجود، نه همه آنها نتایج مشابهی را تولید می کنند.

آگهی هایی که به محتوا نزدیک تر هستند و به راحتی قابل مشاهده بر روی بارگذاری صفحه شما یک CTR بالاتر (نرخ تبدیل به کلیک). شما باید مطمئن شوید که اندازه آگهی را انتخاب کنید که به راحتی قابل توجه است. برخی از اندازه تبلیغات Google AdSense بسیار کوچک هستند و بعضی از آنها ممکن است بیش از حد بزرگ باشد تا بتوانند بر تجربه کاربر تاثیر بگذارند.

بعد، فاکتوری که عملکرد آگهی را در وب سایت وردپرس شما تاثیر می گذارد، این است که چند تبلیغ کننده تبلیغاتی را برای این فرمت اجرا می کنند. برخی از فرمت های تبلیغاتی و آگهی ها در بین تبلیغ کنندگان محبوب تر است که بدین معنی است که با استفاده از آنها می توانید یک موجودی بزرگتر و تبلیغات بهتر را به دست آورید.

در نهایت، برخی از فرمت های تبلیغاتی برای دستگاه های تلفن همراه بهینه می شوند. اگر کاربران تلفن همراه بیشتر از ترافیک خود استفاده کنند، این تبلیغات در وب سایت شما بهتر از اندازه های دیگر انجام می شود.

محل ها، سایز و فرمت بنر های گوگل ادسنس Google AdSense

اکثر صاحبان وبسایت اندازه های بنر مختلفی را تعیین می کنند تا تعیین کنند که کدام قالب برای وب سایت هایشان مناسب تر است. مهندسان Google AdSense همچنین به طور مداوم تست های خود را انجام می دهند تا ببینند که چگونه تبلیغات در وب سایت های شرکت کننده انجام می شود.

وردپرس سیتی در طول سال ها در وب سایت خود و مشتریان چندین آزمایش با Google AdSense انجام داده و در زیر بهترین اندازه های بنر تبلیغاتی Google AdSense و فرمت های تبلیغاتی است که بهترین قیمت را برای املاک تجاری شما ارائه می دهند.

سایز های بنر تبلیغاتی Google AdSense

  • مستطیل متوسط (۳۰۰ × ۲۵۰)
  • مستطیل بزرگ (۲۸۰ × ۳۳۶)
  • بنر های هدری بزرگ (۹۰۸ × ۷۲۸)
  • نیمه صفحه aka آسمان خراش بزرگ (۳۰۰ × ۶۰۰)
  • بنر بزرگ موبایل (۳۲۰ × ۱۰۰)
  • نسخه موبایلی (۳۲۰ × ۵۰)
  • آسمان خراش گسترده (۱۶۰ × ۶۰۰)
  • پرده ای سایز (۳۰۰ × ۱۰۵۰)
  • بیلبوردی سایز (۲۵۰ × ۹۷۰)
  • میدانی (۲۵۰ × ۲۵۰)

۱ – مستطیل متوسط (۳۰۰ × ۲۵۰)

بنر گوگل ادسنس بنر گوگل ادسنس

این فرمت تبلیغات از هر دو تبلیغات صفحه نمایش / متن پشتیبانی می کند، و همچنین می تواند در طرح بندی های موبایل مورد استفاده قرار گیرد. بهترین بخش در مورد این اندازه آگهی این است که آن را آسان در نوار کناری و یا در داخل محتوا بدون کاربران مزاحم است.

به همین دلیل است که این قالب تبلیغی یک موجودی بزرگتر را تبلیغ می کند که به معنی تبلیغ بیشتر و بهتر برای سایت وردپرس شما است. از آنجایی که آن را برای تبلیغات در محتوا کاملا اندازه است، همچنین گزارش شده است که بهترین CTR برای بسیاری از وب سایت ها.

۲ – مستطیل بزرگ (۲۸۰ × ۳۳۶)

بنر Google AdSenseبنر Google AdSense

مستطیل بزرگ جایگاه دوم را در لیست ما می گیرد. این بزرگتر و قابل توجه تر از آگهی مستطیل متوسط است، اما ممکن است در تمام ستون های فرعی وب جا نباشد و بهینه سازی شده توسط تلفن همراه نیست.

اگر نوار کناری یا محتوا وب سایت شما کمی باریک باشد، آگهی می تواند محتوایی را که برای تجربه کاربر مناسب نیست، فشار دهد.

به گفته این، مستطیل بزرگ می تواند به راحتی از یک مستطیل متوسط در وب سایت شما بهتر باشد، در صورتی که در داخل محدوده محتوا بین پاراگراف قرار گیرد. این پشتیبانی از هر دو تصویر و تبلیغات متن.

با توجه به اندازه و جایگاه ایده آل آن در کنار محتوا، این اندازه آگهی همچنین دارای یک آگهی تبلیغاتی بهتر نیز می باشد.

۳ – بنر های هدری بزرگ (۹۰۸ × ۷۲۸)

گوگل ادسنس Google AdSense

گوگل ادسنس Google AdSense

بنر های هدری یک سایز بنر سنتی است که مناسب برای هدر وبسایت است. از هر دو قالب متن و تصویر پشتیبانی می کند اما از تبلیغات تلفن همراه پشتیبانی نمی کند.

از آنجا که رهبران ایده آل برای قرار دادن در بالای صفحه (در داخل و یا بلافاصله پس از هدر وب سایت)، می شود تبلیغات بیشتر که به معنی تبلیغات بهتر برای وب سایت شما. با توجه به اندازه و جایگاه برجسته آن، در اکثر وب سایت ها نسبتا خوب عمل می کند.

۴ – نیمه صفحه aka معروف آسمان خراش بزرگ (۳۰۰ × ۶۰۰)

Google AdSense

Google AdSense

آسمان خراش بزرگ یک بنر عمودی گسترده است که به دلیل اندازه آن به عنوان نیم صفحه شناخته شده است. از تبلیغاتی که می خواهند فضای تبلیغاتی بیشتری داشته باشند تا به طور موثر پیام خود را در حین بازاریابی پیام کنند، توجه می شود.

این در میان ناشران محبوب تر شده است، زیرا به نظر می رسد برای مارک های بیشتری به معنی تبلیغ بهتر است.

شما می توانید آسمان خراش بزرگ را در نوار کناری یا کنار محتوا قرار دهید. با این حال، با توجه به اندازه آن ممکن است مناسب برای همه وب سایت ها نباشد.

۵ – بنر بزرگ موبایل (۳۲۰ × ۱۰۰)

بنر گوگل ادسنس

بنر گوگل ادسنس

بنر بزرگ موبایل یک قالب تبلیغاتی تلفن همراه است و معادل آن از فرمت تبلیغات رهبران در زمینه اثربخشی، اما برای دستگاه های تلفن همراه است. در حالت ایده آل، بهتر است زمانی که در بالای صفحه قرار می گیرد فقط در زیر هدر قرار دارد.

از آنجاییکه ترافیک تلفن همراه برای بسیاری از وبسایت ها یک بخش خوب از کاربران را تشکیل می دهد، این فرمت آگهی یک آگهی تبلیغاتی بهتر را می دهد.

این را می توان به عنوان تبلیغ آزاردهنده کمتر و به عنوان جایگزین برای فرمت تبلیغات مستطیل متوسط قرار داده است.

۶ – نسخه موبایل (۳۲۰ × ۵۰)

Google AdSense

Google AdSense

رهبران تلفن همراه در مقایسه با بزرگترین آگهی فرمت بنر متحرک نیمه ارتفاع دارند. این کمی کمتر موثر است، اما کمتر مزاحم و حتی تجربه بهتر در تبلیغات در دستگاه های کوچک تلفن همراه ارائه می دهد.

تبلیغات موبایل در بین تبلیغ کنندگان محبوب است که به معنی آن می شود موجودی قابل توجه آگهی. با قرار دادن مناسب، می تواند به خوبی با ترافیک تلفن همراه شما کار کند.

۷ – بنر های بزرگ سایز (۱۶۰ × ۶۰۰)

بنر Google AdSense

بنر Google AdSense

آسمان خراش گسترده یک آگهی بنر عمودی است که به طور خاص برای ستون های فرعی باریک طراحی شده است. این پشتیبانی از هر دو قالب تصویر و متن و محبوب در میان تبلیغ کنندگان است.

این گزینه آگهی کمتر نفوذی است و به راحتی می تواند با طراحی وب سایت شما ترکیب شود. با این حال، آن کمتر از صفحه نمایش بزرگتر صفحه نیمه صفحه ای است که تمایل دارد توجه بیشتری را به سوی تبلیغ جلب کند.

۸ – پرده ای سایز (۳۰۰ × ۱۰۵۰)

بنر Google AdSense

بنر Google AdSense

پرده ای نو بنره عمودی تر و طولانی تر است. با توجه به اندازه آن، این قالب تبلیغاتی، تبلیغ کنندگان با محوریت تبلیغاتی را جذب می کند که مایلند تبلیغ بیشتری برای پیام خود داشته باشند.

این امر در کنار محتوا یا در نوار کناری قرار می گیرد، جایی که بیشتر قابل توجه است زیرا کاربران شما محتوای صفحه خود را اسکن می کنند. بخش سخت افزاری این است که آن را بدون تاثیر بر تجربه کاربر در وب سایت خود پیاده سازی کنید.

۹ – بیلبوردی سایز (۲۵۰ × ۹۷۰)

بنر Google AdSense

بنر Google AdSense

بیلبورد یکی دیگر از فرم تبلیغاتی برند محور است. این آگهی بنر گسترده ای افقی است که می تواند در بالای صفحه یا پایین صفحات شما قرار گیرد. این موضوع به دلیل فضای ارائه شده به تبلیغ کنندگان، تبلیغات بهتر را به همراه دارد، اما دارای یک آگهی کوچکتر از تبلیغات است.

بسته به محتوا و کلمات کلیدی وب سایت شما، می تواند یک ضربه یا مفقود باشد اگر آن را نتواند به اندازه کافی تبلیغات برای وب سایت شما جذب کند.

۱۰ – میدان (۲۵۰ × ۲۵۰)

به طور کلی تبلیغات بزرگتر قابل توجه است. با این حال، تمام وب سایت ها به همان شیوه طراحی نشده اند. اگر از یک قالب وردپرس مینیمالیستی استفاده می کنید، این فرمت عریضه ای کوچک می تواند به صورت زیبایی در طرح شما مناسب باشد و همچنان قابل توجه باشد.

ناکامی این موضوع این است که موجودی کوچکتری دارد که می تواند به تبلیغات کم پرداخت منجر شود. با این حال، اگر وب سایت شما در صنعت رقابتی است، پس از آن می تواند واقعا کار خوبی بدون تاثیر بر تجربه کاربر کار کند.

نکات بیشتر برای استفاده بیشتر از فضای تبلیغاتی خود

اما اغلب از کاربران خواسته می شود چگونه می توانند با Google AdSense پول بیشتری کسب کنند؟ از آنجا که هر وبسایتی متفاوت است، هیچ پاسخ کامل به این سوال وجود ندارد.

در اینجا چند نکته برای اطمینان از استفاده کامل از پتانسیل وب سایت شما در هنگام استفاده از Google AdSense برای درآمد استفاده می شود.

  • تست های مکان های تبلیغاتی مختلف – سعی کنید از فرمت های مختلف تبلیغاتی برای تشخیص اینکه کدام یک از فرمت های CTR شما بهتر است و چه فرمت هایی به شما تبلیغات بهتر می دهد.
  • نمایش چندین تبلیغاتگوگل AdSense اجازه می دهد تا شما را به استفاده از تا ۳ واحد تبلیغات در یک صفحه. برای تست اینکه کدام ترکیبات برای شما بهترین است، سعی کنید مکانهای مختلف و فرمت های تبلیغاتی مختلف را امتحان کنید.
  • ابتدا از کاربران بپرسید – در حالی که درآمد آگهی برای بقای بسیاری از وب سایت ها اهمیت دارد، همچنین باید به کاربران خود فکر کنید. قرار دادن آگهی ها به طریقی که بر تجربه کاربر تاثیر می گذارد بر تعامل کاربر وبسایت شما و همچنین جستجوگر وردپرس شما تاثیر می گذارد.
  • بهینه سازی عملکرد وب سایت – تحقیقات نشان می دهد که وب سایت های سریع تر معمولا مخاطبان بیشتری را جذب می کنند که به معنی افزایش CTR برای تبلیغات شما است. ببینید که چگونه سرعت وردپرس را افزایش دهید و عملکرد را افزایش دهید.

ما امیدواریم که این مقاله به شما در پیدا کردن بالاترین اندازه و اندازه فرمت های بنر Google AdSense کمک کند. [junkie-button url=”https://www.google.com/adsense/start/?utm_source=www.wpbeginner.com&utm_medium=partnerships&utm_campaign=WPBeginnerPartner#/?modal_active=none” style=”orange” size=”medium” type=”round” target=”_blank”] صحفه اصلی Google AdSense [/junkie-button][junkie-button url=”https://adsanityplugin.com/” style=”orange” size=”medium” type=”round” target=”_blank”] صحفه اصلی افزونه AdSanity [/junkie-button]

مطالب مشابه

قوانین ارسال دیدگاه در وردپرس سیتی

  • ارسال دیدگاه نامرتبط با هر پست مجاز نیست.
  • هرگونه فعالیت تبلیغاتی در بخش دیدگاه‌ها ممنوع است.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.
  • هرگونه بی‌احترامی به کاربران، مدیران یا اشخصا حقیقی و حقوقی دیگر ممنوع است.
  • زبان اصلی وردپرس سیتی فارسی است؛ لطفا در هنگام ارسال مطالب از زبان فارسی استفاده کنید.
  • چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.

  1. مهرداد گفته؛
    ۱۹:۱۲ ۱۳۹۶/۱۲/۰۴

    با سلام،ایا تبلیغات و لینک هانتیجه منفی بر روی سیو سایت نداره؟

    • سید وحید جاویدان گفته؛
      ۲۰:۰۴ ۱۳۹۶/۱۲/۰۴

      سلام
      خیر

  2. goli گفته؛
    ۲۱:۲۶ ۱۳۹۶/۱۱/۲۷

    آخه مگه از ایران میشه ثبت نام کرد؟تحریم نیست مگه؟

    • سید وحید جاویدان گفته؛
      ۱۹:۰۳ ۱۳۹۶/۱۱/۲۸

      با سلام
      مقاله اموزشی هست
      خیلی از موارد تحریم هستیم و بنا به شرایط و سیاست تحریم ها تغییر میکند
      مخاطب های وب سایت از کشور های دیگه هم هستن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لینک کوتاه:
0