هیپو (Hippoo!) اپلیکیشن برتر مدیریت فروشگاه ووکامرس برای اندروید

هیپو (Hippoo!)

Hippoo! یک اپلیکیشن استثنایی برای مدیریت و بهبود عملکرد فروشگاه‌های WooCommerce بر روی پلتفرم اندروید است. این اپلیکیشن هوشمند به فروشندگان و صاحبان کسب و کارهای کوچک و متوسط کمک می‌کند تا فرآیند پردازش سفارشات، مدیریت محصولات و کنترل موجودی را بهبود بخشیده و تجربه بهتری را برای مشتریان خود ایجاد کنند.

Hippoo

ویژگی‌های کلیدی اپلیکیشن هیپو :

سهولت در پردازش سفارشات: با رابط کاربری کارآمد هیپو! می‌توانید سفارشات را به سادگی مشاهده و پردازش کنید و از روند ارسال سفارشات مطلع شوید. این امکان را به شما می‌دهد تا سفارشات را به صورت بهینه پردازش کرده و به موقع به مشتریان تحویل دهید.

همچنین هیپو قابلیت فوق العاده برای اضافه کردن سفارش دارد.

مدیریت آسان محصولات و موجودی

مدیریت آسان محصولات و موجودی: با استفاده از هیپو! می‌توانید به راحتی محصولات خود را مدیریت کنید، اطلاعات محصولات را به‌روزرسانی کنید و از اتمام موجودی جلوگیری کنید. این امکان به شما کمک می‌کند تا موجودی محصولات خود را به‌روز نگه دارید و همواره از موجودی کافی برای ارسال سفارشات مطمئن شوید.

هیپو

اسکن سریع بارکدها: هیپو! قابلیت اسکن سریع بارکدها را دارد که به شما اجازه می‌دهد محصولات را با اسکن بارکد یا SKU به سرعت پیدا کنید. این ویژگی به شما کمک زیادی میکند که سریع محصول را پیدا کنید و تشخیص دقیق محصولات را تضمین می‌کند تا بتوانید خیلی سریع آنرا شارژ یا بروز رسانی کنید.

ردیابی سفارشات ساده‌تر: با اسکن بارکد شناسه سفارش، به سرعت جزئیات سفارش را پیدا کنید. با هیپو! به راحتی می‌توانید وضعیت سفارشات را پیگیری کنید، اطلاعات مهم را مشاهده کنید و مشتریان را درباره روند تحویل سفارشات آگاه کنید تا تجربه خرید مثبتی را برای آنها ایجاد کنید.

ایجاد کوپن‌ها: با استفاده از هیپو! می‌توانید کوپن‌های سفارشی را برای جذب مشتریان و افزایش فروش خود ایجاد کنید.

دسترسی به گالری مدیا: با استفاده از این قابلیت میتوانید به مدیاهای فروشگاه خود از طریق اپ دسترسی داشته باشید. برای مثال عکس جدیدی آپلود کنید یا عکسی را حذف کنید و یا در شبکه های اجتماعی نظیر اینستاگرام به اشتراک بگذارید.

نظرات مشتریان درباره محصولات: با دسترسی به نظرات و بررسی‌های مشتریان در هیپو!، می‌توانید بهترین راهکارها را برای بهبود تجربه خرید مشتریان پیدا کنید.

گزارش‌های فروش: با این قابلیت میتوانید عملرد فروشگاه را در هفته، ماه یا سال بررسی کنید. میزان فروش، هزینه پستی، تعداد سفارشات و … از جمله گزارشاتی هست که میتوانید در این قسمت مشاهده کنید.

دانلود پلاگین و اپ اندروید:

برای استفاده از هیپو!، نیاز است همچنین پلاگین هیپو برای ووکامرس را روی وبسایت خود نصب کنید. شما میتوانید ابتدا اپلیکیشن اندروید هیپو را بر روی گوشی خود نصب کنید سپس پلاگین را از مخزن وردپرس بروی فروشگاه خود نصب کنید.

مطالب مشابه

قوانین ارسال دیدگاه در وردپرس سیتی

  • ارسال دیدگاه نامرتبط با هر پست مجاز نیست.
  • هرگونه فعالیت تبلیغاتی در بخش دیدگاه‌ها ممنوع است.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.
  • هرگونه بی‌احترامی به کاربران، مدیران یا اشخصا حقیقی و حقوقی دیگر ممنوع است.
  • زبان اصلی وردپرس سیتی فارسی است؛ لطفا در هنگام ارسال مطالب از زبان فارسی استفاده کنید.
  • چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لینک کوتاه:
0