پیگیری سفارشات در ووکامرس

پیگیری سفارشات در ووکامرس

با سلامی دیگر خدمت شما دوست داران وردپرس سیتی امروز هم با مبحثی در مورد پیگیری سفارشات در ووکامرس در خدمتتون هستیم. عزیزان یک فروشگاه اینترنتی به قدری از اهمیت بسیاری برخوردار است که باید با دقت و بررسی های زیاد گزینه های مناسبی را به آن اضافه کنید تا مشتریان بیشتری جذب کنید و در بین رقیبان خود حرف اول را بزنید.
بعضی اوقات فاصله ی بین سفارش کالا توسط مشتری و ارسال آن طولانی می شود یا مشتریان پس از خرید حق دارند که از فرآیند خرید خود اینکه موفق بوده و در سیستم شما ثبت شده یا خیر باخبر شوند و در واقع بهتر است بگویم نیاز به نوعی اطمینان از سمت شما دارند که می توانید در اختیار آنها قرار دهید. مثلا یکی از بهترین راه ها این است که پس از خرید محصولی توسط مشتری کد پیگیری به او داده شود تا با وارد کردن آن از وضعیت خرید خود مطلع شود.با این روش مشتریان بیشتری به سمت فروشگاه شما می آید زیرا متوجه می شوند که فروشگاهی وجود دارد که کد پیگیری بابت هر خریدی به مشتری خود میدهد تا او را از خرید خود مطمئن سازد .

افزونه YITH WooCommerce Order Tracking

پیگیری سفارشات در ووکامرس

با کمک این افزونه می توانید مشتریان خود را از کالای سفارش داده شده با خبر کنید .اینکه محصولشان در جز موارد تحویلی قرار گرفته است یا خیر ؟ یا توسط چه کسی در چه زمانی تحویل داده میشود .

مثل همیشه با همراهی هم به پیشخوان وردپرس می رویم و آن را نصب سپس آن را فعال کنید. حال به منوی yith plugin مراجعه کرده و نام افزونه “order tracking” را میبینید. با کلیک بر روی آن به بخش تنظیمات افزونه منتقل خواهید شد.

تنظیمات افزونه

پیگیری سفارشات در ووکامرس
Default carrier name: نامی برای بخش حمل کننده ی محصول در نظر بگیرید و در اینجا وارد کنید. حال این عنوان می تواند نام مشخصی برای پیک شما باشد یا نام بخشی که کالا را حمل میکند.
Text in the Orders page: این متن در صفحه ی سفارش نمایان می شود که مربوط به شماره ی سفارش و شماره پیگیری محصول است.
Position of the text in the Orders page: موقعیت قرار گیری متن در صفحه ی سفارش

عزیزان تنظیمات مورد نظر را ذخیره می کنیم. به منوی ووکامرس رفته و بر روی گزینه ی سفارشات کلیک می کنیم. در صورتی که مشتری شما سفارشی را ثبت کرده باشد با کلیک بر روی آن می توانید به قسمت ویرایش اطلاعات پیگیری و وارد کردن کد پیگیری رفته و تنظیمات را انجام دهید.

پیگیری سفارشات در ووکامرس

در اینجا شما عزیزان باید اطلاعاتی برای ستون سمت چپ که مربوط به کد پیگیری، نام حمل کننده ی محصول و تاریخ دریافت سفارش را تعیین کنید و سپس تاریخ سفارش را نیز با دقت وارد کنید سپس سفارش را ذخیره کنید. به صفحه ی سفارشات در پیشخوان وردپرس بروید و تغییرات خود را مشاهده کنید.

پیگیری سفارشات در ووکامرس

مشاهده میکنید تصویر کامیون که نشانه ی زمان حمل می باشد در بخش سفارشات مشخص شده و اطلاع داده که کد پیگیری این سفارش چیست و در چه زمانی تحویل داده می شود. حاال این پیگیری توسط مشتری چگونه است؟
مشتری سایت شما پس از پرداخت کد پیگیری را دریافت می کند:

پیگیری سفارشات در ووکامرس
همراهان همیشگی وردپرس سیتی مثل همیشه با همراهی هم افزونه پیگیری سفارشات در ووکامرس به پایان رسید پس نتیجه میگیریم که یکی دیگر از امکاناتی که می شود به مشتریان خود داد همین کد پیگیری به آن ها پس از خرید محصول است .گاهی اوقات در ارسال سفارش وقفه می آید به مشتری باید کد پیگیری داد تا بتواند ثابت کند خریدی داشته برای همین از افزونه پیگیری سفارشات در ووکامرس استفاده کنید .

تا درودی دیگر بدرود

[button color=”red” link=”https://wordpress.org/plugins/yith-woocommerce-order-tracking/” size=”big” align=”center” target=”_blank” radius=”۳″ icon=”momizat-icon-download”]دانلود افزونه[/button]

مطالب مشابه

قوانین ارسال دیدگاه در وردپرس سیتی

  • ارسال دیدگاه نامرتبط با هر پست مجاز نیست.
  • هرگونه فعالیت تبلیغاتی در بخش دیدگاه‌ها ممنوع است.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.
  • هرگونه بی‌احترامی به کاربران، مدیران یا اشخصا حقیقی و حقوقی دیگر ممنوع است.
  • زبان اصلی وردپرس سیتی فارسی است؛ لطفا در هنگام ارسال مطالب از زبان فارسی استفاده کنید.
  • چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لینک کوتاه:
0