ورود هر کاربر تنها به وسیله یک سیستم

ورود هر کاربر تنها به وسیله یک سیستم

سلام به تمامی دوستان عزیز وردپرسی. دوستان عزیز امروز هم خدمتتون رسیدیم تا یک افزونه ی دیگر را با شما به اشتراک بذاریم. اسم این افزونه ورود هر کاربر تنها به وسیله یک سیستم است . برخی از سایت ها هستند که برای ورود به آنها تنها باید از طریق یک سیستم مشخص اقدام کرد. این امر شاید برای اکثر ما آزار دهنده باشد و چنین امری را دور از منطق بدانیم و قصد داشته باشیم با هر سیستم دیگری به سایت وارد شویم ولی با کمی تامل متوجه میشویم که این اقدام کار بسیار بزرگ ومفیدی است.

یا برای مثال فرض کنید در جای دیگری هستید و با سیستم فرد دیگری وارد وبسایت مورد نظر خود میشوید، اما پس از اتمام کارتان فراموش میکنید که از اکانت خود خارج شوید در نتیجه اطلاعات شما را هر شخصی که پس از شما به آن سیستم وارد میشود، میتواند ببیند که این امر در وهله ی اول برای خود شما وجهه ی خوبی ندارد.
این اقدامات معمولا بر روی سایت های دانشگاهی اجرا می شود که در واقعا این امر لازم الضروری است، زیرا سیستم های دانشگاهی برای هر دانشجو کاملا محرمانه است و باید تحت حفاظت قرار بگیرد.

در افزونه ی وردپرسی امروز می پردازیم به نصب راحت افزونه ورود هر کاربر تنها به وسیله یک سیستم که میتوانید به کمک این افزونه این امکان یعنی وارد شدن به سایت فقط از طریق یک سیستم را اجرا کنید.

افزونه WP Bouncer

ورود هر کاربر تنها به وسیله یک سیستم

در پیشخوان وردپرس افزونه ها، افزونه ی WP Bouncer را نصب و فعال کنید. این افزونه نیاز به هیچ گونه تنظیماتی ندارد و پس از فعال سازی خود به خود به اجرا در می آید. تنها باید با سیستم دیگری آن را تست کنید تا بتوانید نتیجه آن را ببینید.

جمع بندی نهایی

حفظ امنیت سایت از اهمیت بالایی برخوردار است که میبایست بدان توجه ویژه ای نشان داد. یکی از مواردی که امنیت در آن اهمیت دارد طریقه ورود به سایت است. در صورتی که می خواهید وبسایتتان از نظر امنیت در امان باشد به کاربران اجازه دهید که فقط با یک سیستم بتوانند در سایت لاگین کنند و به سایت وارد شوند. شما به کمک این افزونه که امروز خدمتتان ارائه کردیم به راحتی و بدون هیچ گونه تنظیماتی این کار را انجام دهید.

این هم از افزونه ی ورود هر کاربر تنها به وسیله یک سیستم که امیدوارم مورد استفاده شما عزیزان قرار گرفته باشد.

[button color=”green” link=”https://wordpress.org/plugins/wp-bouncer/” size=”big” align=”center” target=”_blank” radius=”۳″ icon=”momizat-icon-box-add”]دانلود افزونه[/button]

مطالب مشابه

قوانین ارسال دیدگاه در وردپرس سیتی

  • ارسال دیدگاه نامرتبط با هر پست مجاز نیست.
  • هرگونه فعالیت تبلیغاتی در بخش دیدگاه‌ها ممنوع است.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.
  • هرگونه بی‌احترامی به کاربران، مدیران یا اشخصا حقیقی و حقوقی دیگر ممنوع است.
  • زبان اصلی وردپرس سیتی فارسی است؛ لطفا در هنگام ارسال مطالب از زبان فارسی استفاده کنید.
  • چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لینک کوتاه:
0