انتخاب بهترین شرکت طراحی سایت (بخش دوم)

انتخاب بهترین شرکت طراحی سایت (بخش دوم)

انتخاب بهترین شرکت طراحی سایت

انتخاب بهترین شرکت طراحی سایت

در بخش اول به دو گام مهم در انتخاب بهترین شرکت طراحی سایت پرداختیم در این بخش به دو گام دیگر می پردازیم

انتخاب بهترین شرکت طراحی سایت (بخش دوم):

گام سوم:هزینه ی طراحی سایت را در نظر داشته باشید

مثل هرچیز دیگری که می خرید، عبارت “هرچقدر پول دهی همان قدر آش می خوری” در دنیای طراحی سایت هم صادق است. اگر قیمت پایین یک شرکت طراحی سایت شما را برای سپردن کار خود به آنها وسوسه کند ممکن است زمان و هزینه زیادی را برای این اشتباه از دست بدهید.این به معنی پرداخت هزینه های بالا نیست ولی شما باید ارزش و زحمت واقعی سایت خود را بسنجید و متناسب با همان هزینه کنید.

چگونه می توانید هزینه پروژه را تخمین بزنید؟ این واقعا یک معادله ی ساده است. به عنوان صاحب یک تجارت، اینجا همان جایی است که می بایست مکث کنید و کمی تحقیق کنید. سال گذشته چه مقدار هزینه صرف تبلیغات و بازاریابی کرده اید؟ پنج سال گذشته چطور؟ چگونه این تلاش ها باعث برگشت سرمایه تان شد؟

کاری که در مرحله دوم باید انجام دهید: از شرکت طراحی سایت درخواست کنید تا دلایلی روشن از ارزشی که در نتیجه ی کار ایجاد می شود و قیمت انجام آن به شما بدهد. به خاطر داشته باشید که در مورد ارزش و پیچیدگی کار صحبت میکنیم و نه زمان.
مردی از پیکاسو خواست تا روی دستمال کاغذی برای او نقاشی بکشد و به او بفروشد، پیکاسو در چند دقیقه طرحی برای او کشید و درخواست یک میلیون دلار کرد. مرد با تعجب پرسید که شما تنها چند دقیقه روی این نقاشی زمان گذاشتید چرا این پول را درخواست میکنید؟ پیکاسو جواب داد بله ولی ۵۰ سال زحمت کشیدم تا بتوانم در چند دقیقه این نقاشی را بکشم.

اگر شرکت طراحی سایت می تواند سایتی برای شما طراحی کند و یا سرویسی را ارائه دهد که سرمایه شما را بازمی گرداند بنابراین هزینه برآورد شده نباید باعث برهم خوردن معامله ی شما با آنها شود.اجازه ندهید که برچسب قیمت شما را از هدفی که در مرحله یک مشخص کرده اید، دور کند. یک بررسی ساده نشان میدهد که شما هزینه های بسیاری در جای نامناسب (مانند مجلات تبلیغاتی چاپی) صرف میکنید ولی به هیچ عنوان بازدهی لازم را از آن دریافت نمی کنید.

همیشه توجه کنید که شرکت ها چه امکاناتی به شما ارائه می دهند.و افرادی که هزینه های گزافی را پرداخته اند آیا از این شرکت ها راضی بوده اند یا خیر

گام چهارم:با شرکت طراحی سایت در تعامل باشید و از آنان یاد بگیرید

انتخاب بهترین شرکت طراحی سایت

انتخاب بهترین شرکت طراحی سایت

تغییرات همیشگی وب سایت ها و تکنولوژی ها همه چیز را حتی برای ما که با وب سایت نفس می کشیم و زندگی می کنیم، دشوار و چالش برانگیز کرده است. بنابراین مهم است که بدانید که شرکت مورد نظر شما درمورد چه چیزی صحبت می کند و در حال انجام چه کاری است.

هنگامی که شما با یک شرکت طراحی سایت وارد مذاکره می شوید، آنها باید درکنار شما باشند و تلاش کنند تا شما را مجاب کنند که چه کاری انجام می دهند و چگونه این کار را انجام داده اند و از همه مهم تر چرا این کار را انجام می دهند.اگر شما در بخشی از مذاکرات سردرگم شدید و یا متوجه بخشی از اصطلاحات و کلمات نشدید، این تقصیر شما نیست، مقصر شرکت طراحی سایت شما است.

کاری که شما باید انجام دهید:از شرکت طراحی سایت، درباره ی روند و روش کارشان سوال کنید و همچنین درباره ی دلیل توصیه هایشان و تصمیماتشان سوال بپرسید. اگر متوجه بخشی از پروژه نشدید حتما سوال کنید. درست است که شما وظایف و دغدغه های خودتان را دارید اما این هم درست نیست که در باره ی آنچه در آن سرمایه گذاری می کنید دیدی نداشته باشید.

هزینه های طراحی متناسب با درخواست شما انجام می گیرد.سعی کنید از شرکتی هایی که سیستم های مدیریت محتوا دارند دمو ویا نمونه مدیریت را دریافت کنید و ببینید میتونید بهتر با کدوم سیستم میتونید کار کنید

مطالب مشابه

قوانین ارسال دیدگاه در وردپرس سیتی

  • ارسال دیدگاه نامرتبط با هر پست مجاز نیست.
  • هرگونه فعالیت تبلیغاتی در بخش دیدگاه‌ها ممنوع است.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.
  • هرگونه بی‌احترامی به کاربران، مدیران یا اشخصا حقیقی و حقوقی دیگر ممنوع است.
  • زبان اصلی وردپرس سیتی فارسی است؛ لطفا در هنگام ارسال مطالب از زبان فارسی استفاده کنید.
  • چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لینک کوتاه:
0