قالب شرکتی Premier

قالب شرکتی Premier

سلام خدمت هراهان وردپرس سیتی ، امروز با قالب شرکتی وردپرس دیگه ای در خدمتتونیم . قالب شرکتی Premier محصولی از شرکت templateexpress.com بوده که توسط مجموعه وردپرس سیتی به صورت فارسی و راستچین شده برای دانلود قرار گرفته شده. قالب وردپرس Premier دارای طراحی زیبا و منحصر بفری هستش که علاوه بر زیبایی، کدنویسی استاندارد داره و به راحتی میتونیم از اون استفاده کنیم .

پوسته چند منظوره وردپرس Premier دارای ویجت شبکه های اجتماعی هستش تابه راحتی بتونید با به اشراک گذاشتن مطالب برای دوستان و آشنایان محبوبیت بیشتری رو بین اونها پیدا کنین و هچنین این قالب شرکتی رایگان فونتهای زیبایی داره و همچنین منوهای ساده ای داره و به شما این امکان رو می ده تا تصاویر شاخصی رو تو اون قرار بدین.

 قالب شرکتی Premier
کاملا ریسپانسیو

دوستان همونطور که همه ما میدانیم بهترین طراحی برای قالب های وردپرس که مناسب هست طراحی پاسخگو هستش تا شما و بازدید کننده ها بتونین با انواع دستگاه های مختلف بزرگ و کوچک قابلیت ورود به سایت رو داشته باشین و دیگه نیازی به زوم صفحه و کشیدن اون به اطراف رو نداشته باشین این قالب رایگان و فارسی وردپرس کاملا واکنش گرا هستش تا بتونید به راحتی با دستگاه هایی چون گوشی همراه , تبلت و ..به اون مراجعه کنین چون به صورت خودکار به اندازه صفحه نمایش اون در میاد.

 قالب شرکتی Premier
سفارشی سازی

یکی دیگه از ویژگی های این قالب شرکتی فارسی قسمت سفارشی سازی داره که به شما این امکان رو می ده تا بتونید به راحتی بعضی از قسمتهای تم رو به سلیقه و کار خودتون بدون تغییر حتی یک خط کد به راحتی تنظیم کنین و نیازی به ویرایش و دانش برنامه نویسی نداشته باشینو این کار رو تو کمترین زمان ممکن انجام میشه.

افزونه WooCommerce

افزونه فروشگاهی ووکامرس یکی از بهترین ها هستش که میتونه به شما این امکان رو بده تا تو سایت خودتون به راحتی یه بخش فروشگاهی داشته باشین و بدون هیچ گونه مشکلی محصولات خودتون رو به صورت انلاین و بهترین شکل بفروشین.

امکانات قالب شرکتی Premier

• امکان استفاده به عنوان قالب فروشگاهی وردپرس
• حالت Lazy Load در صفحه اول
• نمایش لوگوی همکاران
• نمایش آخرین نوشته‌ها در صفحه اصلی
• سایدبار اختصاصی برای بخش فروشگاه
• اسلایدر زیبا

نکات نصب قالب شرکتی Premier

۱. برگه‌ای برای صفحه اول با قالب Custom Home Page بسازید و از قسمت تنظیمات > خواندن این صفحه رو به عنوان صفحه اول انتخاب کنین
۲. به قسمت نمایش > شخصی‌سازی برید و تمام تنظیمات قالب رو به راحتی انجام  بدین.
۳. برای تنظیم اسلایدر یه سری نوشته با تصویر شاخص ( به عنوان عکس‌های اسلایدر ) بسازین و برای همه‌ ی اونها دسته‌ی مشترکی رو انتخاب کنین. بعد تو بخش سفارشی سازی > تنظیمات صفحه اصلی > اسلایدر صفجه اصلی، تنظیمات لازم رو انجام بدین.

 قالب شرکتی Premier
تا معرفی قالبی دیگه خدانگهدارتون و ایام به کامتون 🙂

[button color=”red” size=”small” link=”https://wpcity.ir/wp-content/uploads/2016/07/premier-wpcity.zip” icon=”” target=”false” nofollow=”false”]دانلود قالب[/button]

[button color=”green” size=”small” link=”http://demos.templateexpress.com/premier/” icon=”” target=”true” nofollow=”true”]پیش نمایش قالب[/button]

مطالب مشابه

قوانین ارسال دیدگاه در وردپرس سیتی

  • ارسال دیدگاه نامرتبط با هر پست مجاز نیست.
  • هرگونه فعالیت تبلیغاتی در بخش دیدگاه‌ها ممنوع است.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.
  • هرگونه بی‌احترامی به کاربران، مدیران یا اشخصا حقیقی و حقوقی دیگر ممنوع است.
  • زبان اصلی وردپرس سیتی فارسی است؛ لطفا در هنگام ارسال مطالب از زبان فارسی استفاده کنید.
  • چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.

  1. فیزیوتراپی در منزل گفته؛
    ۱۶:۴۶ ۱۳۹۷/۰۵/۰۶

    سلام
    تشکر
    این قالب با ویژوال کامپوزر سازگاری داره ؟

    • سید وحید جاویدان گفته؛
      ۲۱:۱۸ ۱۳۹۷/۰۵/۰۷

      با سلام
      خیر سازگار نیست

  2. ماساژ در منزل گفته؛
    ۱۴:۲۰ ۱۳۹۶/۱۲/۰۵

    مهندس جاویدان خدا خیرتون بده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لینک کوتاه:
0