طراحی فرم ثبت نام سایت

طراحی فرم ثبت نام سایت

طراحی فرم ثبت نام سایت

طراحی فرم ثبت نام سایت

سلام خدمت کابرای خوب وردپرس سیتی.امروز هم در خدمت شما هستیم با طراحی فرم ثبت نام سایت که یکی از مهم ترین بخش های بیشتر وب سایت ها هستش.که میخایم به اون بپردازیم.این مطلبا من حدودا ۲ سال پیش توی وب سایت وبسیما خوندم براهمین گفتم امروز براتون قرار بدم تا شما هم ازش استفاده کنید امیدوارم که کمکی در طراحی فرم ثبت نام سایت شما کرده باشم و بتونم در افزایش بازدید وب سایتتون و اعضای وب سایتتون مفید باشم.فرم ثبت نام نقشی اساسی در تکمیل موفقیت بازاریابی شما ایفا خواهد کرد، هر تجارتی هدف و مشتری مخصوص به خود را دارد پس اصولی را که در ادامه معرفی خواهیم کرد را در فرم ثبت نام سایت خود استفاده کنید تا بیشترین بازدهی را برای شما داشته باشد.

استاندارد مشخصی برای طول فرم ثبت نام معرفی نشده است ولی بیشتر کارشناسان بازاریابی معتقدند که نباید بیش از ۳ یا ۴ سوال را شامل شود. از یک طرف کوتاهی آن مفید خواهد بود ولی از طرف دیگر کم بودن بیش از حد سوالات فرم ثبت نام یا خرید ممکن است اسپم یا مشتریان غیرواقعی را در سایت شما افزایش دهد. زیاد شدن تعداد فیلدها تا ۷ الی ۱۰ تا مشتریان واقعی را به شما معرفی خواهد کرد ولی در مقابل ممکن است آتهایی که وقت زیادی برای پر کردن فرم ثبت نام شما ندارند را از دست بدهید. علاوه بر این که معمولا در دنیای مجازی افراد علاقه ای به گفتن اطلاعات شخصی خود ندارند و طولانی بودن فرم ثبت نام ممکن است حس سوء استفاده را در آنها ایجاد کند.

ایجاد اعتماد در کاربران

فرم ثبت نام در سایت راه ارتباط مشتریان با شما خواهد بود، پس هر بخش آن را با شناخت کافی از کاربران هدف و انتظار خود از آنها طراحی کنید، استفاده از عبارات مناسب و تشویق به ثبت نام در بخش های مختلف سایت از روش های مناسب برای افزایش مشتریانی است که فرم ثبت نام سایت را تکمیل میکنند.

  • رنگ دکمه ارجاع به فرم ثبت نام در سایت اهمیت ویژه ای دارد و معمولا از سبز، نارنجی و آبی برای آن استفاده میشود ولی بهتر است که رنگ آن در تضاد با رنگ های استفاده شده در سایت باشد.
  • متن بکار رفته در دکمه فرم ثبت نام باید برای کاربران مشخص کند که پر کردن آن چه چیزی را به آنها ارائه خواهد کرد.
  • در بالای فرم ثبت نام عنوان مناسبی قرار دهید که به خوبی هدف شما از دریافت اطلاعات مشتریان و آنچه که در اختیارشان قرار میدهید را بیان کند. بطور مثال “دریافت خبرنامه وبلاگ سایت بصورت ماهیانه” یا “برای دانلود فایل و دسترسی به لینک ها ثبت نام کنید”.
  • در بخشی از فرم ثبت نام خود صراحتا ذکر کنید که از اطلاعات شخصی افراد استفاده ای نخواهید کرد و این اطلاعات را بفروش نمیرسانید. ایجاد اعتماد در کاربران تعداد فرم ثبت نام تکمیل شده در ماه را افزایش خواهد داد.

اکثر سایتها فرم ثبت نام کوتاهی را برای عضویت سریع در کناره سایت قرار میدهند که کارایی بالایی نیز دارد، البته اگر در بخش بالایی سایت باشد (یعنی فضایی که بیننده در نگاه اول و بدون اسکرول میبیند) در چند ثانیه اول حضور در سایت بازدیدکنندگان به سرعت صفحه شما را بررسی میکنند و مطالعات انجام شده مسیر حرکت چشم آنها را مشخص کرده است

امیدوارم از این مطلب استفاده لازم را برده باشید.چون میخام مطالب زیاد نباشه براهمین به صورت خلاصه براتون قرار میدم که بتونید راحت تر مطالبا دنبال کنید

مطالب مشابه

قوانین ارسال دیدگاه در وردپرس سیتی

  • ارسال دیدگاه نامرتبط با هر پست مجاز نیست.
  • هرگونه فعالیت تبلیغاتی در بخش دیدگاه‌ها ممنوع است.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.
  • هرگونه بی‌احترامی به کاربران، مدیران یا اشخصا حقیقی و حقوقی دیگر ممنوع است.
  • زبان اصلی وردپرس سیتی فارسی است؛ لطفا در هنگام ارسال مطالب از زبان فارسی استفاده کنید.
  • چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.

  1. بازتاب هاطراحی فرم ثبت نام سایت | مطلب یاب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لینک کوتاه:
0