رشد وب سایت های تجاری در شبکه های اجتماعی

رشد وب سایت های تجاری در شبکه های اجتماعی

امروزه تمامی تبلیغات به صورت آنلاین شده اند و کسانی که دارای کسب و کارهای کوچک هستند برای شناخته تر شدن و تعامل مستقیم با مخاطبان می توانند به سادگی و باکمترین هزینه از استراتژی رشد وب سایت تجاری در شبکه های اجتماعی  استفاده کنند،بنابراین هر کسب و کار  نیاز به یک ساخت بلاگ در وردپرس  خود دارند. کسب وکارها بلاگ خود را به عنوان پایگاه اصلی در نظرمی گیرند! در این صورت فرصت معرفی  محصولات به سایرین در ساخت بلاگ در وردپرس برای رشد وب سایت های تجاری در شبکه های اجتماعی موثر خواهد بود.

رشد وب سایت های تجاری در شبکه های اجتماعی

رشد وب سایت های تجاری در شبکه های اجتماعی

 

ساخت بلاگ در وردپرس به صورت صفحه ای بسیار ساده صورت می گیرد که  می توانید از مرکز پایگاه اطلاعات مهمی را به طور مستقیم به فیس بوک، توییتر، LinkedIn و بسیاری دیگر از رسانه های اجتماعی ارسال کنیدو بسیاری ازمشتریان شما بازدیدها و لایک و کامنت و… بکنند، بلاگ یک سیستم جامع کامنت گذاری را فراهم میکند.

با ساخت بلاگ در وردپرس، محتوای خود را اختصاصی تر میکنیدهنگامی که شما به شبکه اجتماعی شخص ثالث متکی هستید، صرفا باید مقررات خاص آنجا را رعایت می کنید و امکان اختصاصی سازی ندارید. و مهم تر از همه اینکه اگر شبکه اجتماعی با مشکل روبرو شد محتوای شما از بین نخواهد رفت. بلاگ وابسته به هیچ چیزی غیر از خودتان نیست،می توانید محتویات را ایجاد، کپی ، درج و حذف کنید. فیلم ها، تصاویر و پادکست ها را اضافه کنید، که محصولات و خدمات خود را تبلیغ می کنند. 

“بلاگ قلب مبارزات بازاریابی اجتماعی است ، “محتوای تازه” را به بخش های رسانه های اجتماعی پمپ می کند.”

مزایای یک بلاگ برای معرفی نام تجاری

تحت تاثیر قرار دادن گوگل:با فعالیت در بلاگ که در حال تغییر وکاملا پویاست در نتایج جستجوها قرار خواهید گرفت و طبیعتا تعداد بازدیدها افزایش خواهد یافت.

افزایش اعتبار :بلاگ می تواند برند و محصولات شما را با جزئیات تمام به مشتریانتان در رسانه های اجتماعی معرفی کند. و درنهایت با ساخت بلاگ در وردپرس به برندی شناخته شده و معتبر تبدیل شوید.

جمع آوری اطلاعات بازار: خوانندگان نظرات خود را در پست های بلاگ شما قرار می دهند و به شما اطلاعات هوشمندانه بازار دست می یابید و همچنین میتوانید ایده های خود را مورد سنجش بازدیدکنندگان قراردهید.

جذب مشتری: بازدیدکنندگان می توانند در ابتدا مشترک ساده بلاگ باشند، یک مخاطب پس از اشنایی با مقالات، خبرنامه ها و بررسی های برند می تواند به طور مستقیم با روند فروش محصولات و خدمات و توزیع اشنا شوند و تبدیل به مشتری واقعی گردند.

تعامل با افراد: اشخاص می توانند داستان کاملی از شرکت و تحولات جدید را به جای شخص ثالث مستقیما از خود شما دریافت کنند در غیر این صورت ممکن بود اخبار را اشتباها دریافت کنند.

دعوت از بلاگ نویسان مهمان: در کنار رشد و توسعه بلاگ میتوان به فکر جذب بلاگ نویسان به اصلاح مهمان بود. می توانید از افرادی که برای شما مهم هستند مانند مشتریان خود دعوت کنید تا پست های مهمان را بنویسند.

 فرمولی کلی  در بلاگ نویسی : محتوای جدید = ترافیک بیشتر = فروش بیشتر

جمع بندی نهایی

ساخت بلاگ در وردپرس به دلیل داشتن ویژگی های خاص اگر در کنار وب سایت قرار گیرد باعث بهبود وضعیت سایت،شناخته تر شدن و جذب بازدید کننده خواهد شد چون:

  1. ماهیت بلاگ پویا و متغیر است.
  2. بلاگ به میزان بیشتری در جستجوی کاربران قرارمیگیرد و باعث بالارفتن بازدیدها میشود.
  3. از طریق ساخت بلاگ در وردپرس میتوان بارسانه های اجتماعی تعامل داشت.
  4. محتوا را اختصاصی ترمیکند. چون قوانین خاص خودمان راداریم.
  5. منبع جامعی برای دریافت کامنت های بازدیدکنندگان و در نتیجه جمع آوری اطلاعات بازارخواهدبود.
  6. نهایتا باعث شناخته تر شدن و معرفی برند خود و جذب مشتری خواهدشد. (وسیله ای برای بازاریابی)

مطالب مشابه

قوانین ارسال دیدگاه در وردپرس سیتی

  • ارسال دیدگاه نامرتبط با هر پست مجاز نیست.
  • هرگونه فعالیت تبلیغاتی در بخش دیدگاه‌ها ممنوع است.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.
  • هرگونه بی‌احترامی به کاربران، مدیران یا اشخصا حقیقی و حقوقی دیگر ممنوع است.
  • زبان اصلی وردپرس سیتی فارسی است؛ لطفا در هنگام ارسال مطالب از زبان فارسی استفاده کنید.
  • چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لینک کوتاه:
0