ایجاد محدودیت در تعداد محصول در ووکامرس

ایجاد محدودیت در تعداد محصول در ووکامرس

سلام دوستان گرامی و همراهان وردپرس سیتی امروز با معرفی افزونه ی ایجاد محدودیت در تعداد محصول در ووکامرس در خدمت شما هستیم. بالاخره بعد از گذشت مدت زمانی از فعالیت های مثبت و تلاش های خوب شما روی فروشگاه ووکامرسی، مشتریانی که خواهان محصولات هستن جذب میشن و بعد از اندکی فکر، محصولات شما به فروش می رسه. اما بعضی از محصولات هستن که شرایط خاصی دارن یا قیمت اون ها مقداری کم است که شما ترجیح می دین مشتری به جای یه محصول ۲ یا تعداد بیشتری خریداری کنه. یا می خواید تحت شرایط ویژه ای قیمت محصولات خود رو کم کرده ولی این تخفیف رو در صورتی اعمال کنین که مشتری بیشتر از دو محصول خریداری کنه. اگر بخوایم به این موضوع با دید دیگه ای نگاه کنیم، می تونیم اینطور بگیم که ممکنه حتی شما بخواین با توجه به تعداد موجودی محصول رو در انبار خود، حداکثری برای خرید محصول تعیین کنین که مشتری بیش از اون تعداد رو سفارش نده. باید چپکار کنیم؟ در واقع با تمام این توضیحات به یه عبارت می رسیم:” ایجاد محدودیت در تعداد محصول در ووکامرس”. شما در فروشگاه اینترنتی خودتون امکان این رو دارین که حداقل و حداکثری برای تعداد محصولات تعیین کنین تا در هنگام سفارش توسط مشتری اگر بیشتر از بازه ی تعیین شده توسط ما بود به او اخطار بده که نمی تونه به این تعداد خرید کنه. اما این امکان به صورت پیش فرض در ووکامرس موجود نیست و به کمک افزونه ای از سری افزونه های yith ( ایجاد محدودیت در تعداد محصول در ووکامرس ) می تونیم اینکار رو انجام بدیم.

افزونه YITH WooCommerce Minimum Maximum Quantity

ایجاد محدودیت در تعداد محصول در ووکامرس

با کمک این افزونه (ایجاد محدودیت در تعداد محصول در ووکامرس) می تونیم بازه ای برای تعداد محصول تعیین کنیم تا دقیقا طبق نظر ما محصولات به فروش برسن.
به پیشخوان وردپرس رفته و افزونه را در محل مورد نظر خودش نصب و بعد فعال می کنیم. بعد از فعال سازی به سراغ منوی yith plugins رفته و گزینه ی “حداقل و حداکثر تعداد محصولات” رو مشاهده می کنیم. با کلیک روی اون به بخش تنظیمات افزونه منتقل می شیم.
در اینجا دو گزینه ی رایگان و غیر رایگان داریم که ما بخش رایگان اون کار داریم.

تنظیمات اصلی

ایجاد محدودیت در تعداد محصول در ووکامرس

فعال سازی افزونه ی محدودیت در تعداد محصول: با انتخاب این گزینه افزونه رو فعال می کنین و به اون اجازه ی فعالیت می دید.
حداقل محدودیت برای محصول: حداقل تعدادی که مد نظر شماست رو می تونین وارد کنین. یعنی اگه مشتری کمتر از این تعداد رو وارد کنه (مثلا در اینجا ? محصول) خطایی برای اون ظاهر می شه.
حداکثر محدودیت تعداد برای محصول: حداکثر تعداد برای فروش یک محصول رو هم می تونین وارد کنین.
نکته!!! توجه کنین که عدد ۰ رو در هیچ کدام از گزینه ها نمی تونین وارد کنین!
حالا تنظیمات رو ذخیره کرده و به سراغ خرید یه محصول می ریم.

ایجاد محدودیت در تعداد محصول در ووکامرس
همونطور که ملاحظه می کنین من ۱ محصول وارد کردم و به من اخطار داد که کمتر از ۲ محصول نمی شه خرید کرد. به همین منوال برای حداکثر تعیین شده هم مشخص می شه.

سخن پایانی !

تو زمان های مختلفی از قبیل فروش ویژه، موجودی انبار و… شما می تونین برای تعداد خرید از یه محصول محدودیت بگذارین و مشتری را مجاب کنین تو همون بازه ی مورد نظر شما خرید انجام بده. با کمک افزونه ای که امروز خدمت شما آموزش دادیم می تونین اینکار رو به راحتی انجام بدین.

با آرزوی موفقیت روزافزون

[button color=”orange” link=”https://wordpress.org/plugins/yith-woocommerce-minimum-maximum-quantity/” size=”big” align=”center” target=”_blank” radius=”۳″ icon=”momizat-icon-download”]دانلود افزونه[/button]

مطالب مشابه

قوانین ارسال دیدگاه در وردپرس سیتی

  • ارسال دیدگاه نامرتبط با هر پست مجاز نیست.
  • هرگونه فعالیت تبلیغاتی در بخش دیدگاه‌ها ممنوع است.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.
  • هرگونه بی‌احترامی به کاربران، مدیران یا اشخصا حقیقی و حقوقی دیگر ممنوع است.
  • زبان اصلی وردپرس سیتی فارسی است؛ لطفا در هنگام ارسال مطالب از زبان فارسی استفاده کنید.
  • چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لینک کوتاه:
0