هدایت کاربران به صفحه ای دلخواه پس از ارسال پیام

هدایت کاربران به صفحه ای دلخواه پس از ارسال پیام

سلام خدمت دوستان وهمراهان همیشگی وردپرس سیتی ، بهترین کار برای ایجاد محیطی جهت ارتباط کاربران با ما ساخت یک فرم تماس با ما هست. شاید خیلی از وبمستران ترجیح بدن که آدرس ایمیل یا شماره تماس خودشون رو برای ارتباط کاربران قرار بدن اما این کار کمی غیر حرفه ای به نظر می رسه. البته بعضی از سایت ها واقعا احتیاجی به ساخت فرم تماس ندارن و قرار دادن مشخصات تماس برای اون ها کافیه.
ولی افرادی که مایل به ساخت فرم های تماس هستن باید خدمت اون ها عرض کنیم که افزونه های فراوانی برای ساختن فرم های تماس با ما در وردپرس موجوده که در وردپرس سیتی هم خیلی از معروف ترین های اون ها رو معرفی کردیم.
یکی از بهترین و معروف ترین افزونه های فرم ساز، افزونه ی فرم تماس ۷ یا contact form 7 هست (هدایت کاربران به صفحه ای دلخواه پس از ارسال پیام). این فرم تماس در ابتدا بسیار ساده بود اما روز به روز پیشرفت کرد به طوری که حالا خودش دارای افزونه های کوچک بسیاریه که با اضافه کردن اون ها به فرم تماس ۷ می تونیم به امکانات خوبی دست پیدا کنیم.
امروز تو آموزش وردپرس تصمیم داریم فکری به حال انتقال موفق کاربران به صفحه ای مورد دلخواه شما تو سایت، بعد از ارسال پیام توسط فرم تماس ۷ کنیم. اگر شما هم دوست دارین این امکان رو به فرم خودتون اضافه کنین، پس آموزش ما رو دنبال کنین.

افزونه Contact Form 7 – Success Page Redirects

هدایت کاربران به صفحه ای دلخواه پس از ارسال پیام

افزونه ای که می تونه کاربران شما رو بعد از ارسال پیامشون به صفحه ای دلخواه منتقل کنه “Success Page Redirects” نام داره. (هدایت کاربران به صفحه ای دلخواه پس از ارسال پیام)
افزونه رو تو مسیر پلاگین ها نصب و بعد اون رو فعال میکنیم. نیاز به هیچ گونه تنظیماتی نداریم. حالا اگه به پنل فرم تماس ۷ مراجعه کنیم و روی فرم های موجود گزینه ی “ویرایش” رو بزنیم، می بینیم که بخشی با عنوان “Redirect Setting” اضافه شده .

هدایت کاربران به صفحه ای دلخواه پس از ارسال پیام

شما از قسمت منوی کشویی می تونید صفحه ای که مورد نظره رو انتخاب کنین تا کاربران بعد از اینکه پیامشان با موفقیت ارسال شد به اون صفحه منتقل بشن.

نکته!!! این افزونه فقط با فرم تماس ۷ کار میکنه و برای اینکه عملکرد اون فعال بشه باید حتما  روی وردپرس خودتون افزونه ی فرم تماس ۷ رو داشته باشین.

سخن پایانی!

بسیاری از دوستان می خوان کاربراشون بعد از ارسال پیامی تو وبسایت، دیگه در صفحه ی ارسال پیام نمونن و به صفحه ی مورد نظر اون ها منتقل بشن. برای اینکه به این قابلیت دست پیدا کنین می تونین یکی از افزونه های فرم تماس ۷ رو به کار ببرین.

ایام به کامتون

[button color=”orange” link=”https://wordpress.org/plugins/contact-form-7-success-page-redirects/” size=”big” align=”center” target=”_blank” radius=”۳″ icon=”momizat-icon-box-add”]دانلود افزونه[/button]

مطالب مشابه

قوانین ارسال دیدگاه در وردپرس سیتی

  • ارسال دیدگاه نامرتبط با هر پست مجاز نیست.
  • هرگونه فعالیت تبلیغاتی در بخش دیدگاه‌ها ممنوع است.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.
  • هرگونه بی‌احترامی به کاربران، مدیران یا اشخصا حقیقی و حقوقی دیگر ممنوع است.
  • زبان اصلی وردپرس سیتی فارسی است؛ لطفا در هنگام ارسال مطالب از زبان فارسی استفاده کنید.
  • چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لینک کوتاه:
0