خطا در تعداد دیدگاه و دسته ها

خطا در تعداد دیدگاه و دسته ها

دوستان سلام. امروز هم خدمتتون رسیدیم تا خطا در تعداد دیدگاه و دسته ها را به شما عزیزان آموزش دهیم. گاهی پس از درون ریزی، در تعداد دیدگاه ها مشکل پیش می آید. در نتیجه استفاده از درون ریزی برای سایت های وردپرسی گاهی بخش دیدگاه ها را دچار مشکل میکند که این مورد بسیار از کاربران شنیده شده. در صورتی که تمامی دیدگاه ها کاملا ایمن درون ریزی شده اند و میتوان آنها را در پنل ادمین وردپرس مشاهده کرد اما در پایین پست های شما آنها را با تعداد محدود و نامنظمی نمایش میدهد. مکان دارد این ارور ممکن است برای دسته ها نیز دیده شود. آموزش امروزمان در این خصوص است که پس از درون ریزی مشکلات به وجود آمده برای دیدگاه ها و دسته ها حل کنیم. در واقع در این مقاله میخواهیم به این سوال پاسخ دهیم که چگونه محدودیت به وجود آمده پس از درون ریزی را برای دیدگاه ها و دسته ها رفع کنیم؟
معمولا پس از انجام عملیات درون ریزی در سایت، تعداد کامنت ها و دسته ها را با علامت سوال (?) نمایش می دهد در صورتی که مقدار واقعی آنها هنوز موجود اند.

در اولین قدم بایست نسخه ی پشتیبان کاملی را از وبسایت خود تهیه کنید تا در صورت بروز هر گونه مشکل نگران از بین رفتن دیتای سایت خود نباشید. لازم است بدانید که این گام ، گام بسیار مهمی است.

پس از اینکه یک بک آپ کامل از سایت خود تهیه کردید ، یک ویرایشگر متنی مثل notepad را باز و قطعه کد زیر را داخل آن وارد کنید.

خطا در تعداد دیدگاه و دسته ها

طبق قطعه کد بالا باید قسمت های DB_host که معمولا به صورت localhost وارد میشود، DB_user که همان نام کاربری پایگاه داده و DB_password که رمز دیتابیش می باشد را دقیقا مطابق مشخصات پایگاه داده ی خود وارد کنید. ( تذکر: برای دریافت این اطلاعات باید از طریق پنل هاست خود در بخش پایگاه داده ها اقدام کنید و اطلاعات را دریافت نمایید. این اطلاعات در زمان ساخت سایت ایجاد میشوند)

پس از وارد کردن این اطلاعات، فایل نوت پد خود را با عنوان comments-fix.php بر روی صفحه ی دسکتاپ خود ذخیره کنید. حال وقت آن رسیده که این فایل را در شاخه ی اصلی سایت و یا به اصطلاح روت سایت بارگذاری کنید. بدین منظور میتوانید از یک کاربری اف تی پی و یا محیط فایل منیجر هاست خود استفاده کنید.

پس از بارگذاری این فایل به آدرس http://example.com/comments-fix.php مراجعه کنید. (البته باید به جای example.com آدرس سایت خود را وارد کنید.) پس از وارد کردن آدرس صفحه ای که با آن مواجه خواهید شد درباره ی بارگذاری اسکریپت است که تمامی مشخصات اصلی در تعداد کامنت ها، دسته ها، برجسب ها و … را به شما خواهد داد.

خطا در تعداد دیدگاه و دسته ها

نکته ی مهم : پس از اینکه این عملیات را انجام دادید و مشکلات رفع شد باید فایل comments-fix.php را از سرور خود حذف کنید زیرا دیگر نیازی به آن نیست و ممکن است با ماندن در سرور فراخوانی شده وباعث بی نظمی هایی شود.

جمع بندی نهایی:

در زمان هایی که ما اطلاعات سایت خود را درون ریزی میکنیم متاسفانه با مشکلاتی از قبیل از بین رفتن تعداد کامنت ها و یا دسته بندی ها مواجه خواهیم شد که این امر یک فاجعه ی بزرگ است! اما به راحتی و با چند خط کدنویسی ساده می توانیم مشکل را حل کرد و به حالت اولیه بازگشت.فقط این امر نیازمند دقت است.

این بود مقاله ی خطا در تعداد دیدگاه و دسته ها که امیدوارم مورد توجه شما عزیزان قرار گرفته باشد.

با تشکر از همراهیتان

مطالب مشابه

قوانین ارسال دیدگاه در وردپرس سیتی

  • ارسال دیدگاه نامرتبط با هر پست مجاز نیست.
  • هرگونه فعالیت تبلیغاتی در بخش دیدگاه‌ها ممنوع است.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.
  • هرگونه بی‌احترامی به کاربران، مدیران یا اشخصا حقیقی و حقوقی دیگر ممنوع است.
  • زبان اصلی وردپرس سیتی فارسی است؛ لطفا در هنگام ارسال مطالب از زبان فارسی استفاده کنید.
  • چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لینک کوتاه:
0