ایجاد سیستم پرسش و پاسخ در ووکامرس

ایجاد سیستم پرسش و پاسخ در ووکامرس

با سلام خدمت دوستان عزیزو همراهان همیشگی وردپرس سیتی. درسته سایت فروشگاهی تفاوت زیادی با یه سایت شرکتی ، شخصی، هنری و… داره اما تو بعضی موارد شبیه همدیگرن و باید به اونا توجه ویژه ای کنین. بارها این نکته رو گفتیم که بهتره یه راه ارتباطی برای مشتریا با خودتون و یا بقیه ی کاربران ایجاد کنین تا بتونن مشکلشونو مطرح کنن و یا درباره محصول سوال بپرسن.

این راههای ارتباطی می تونن ارتباط با ما ، ایجاد دیدگاه در پایین صفحه محصول و یا ایجاد یه سیستم پرسش و پاسخ باشه. (ایجاد سیستم پرسش و پاسخ در ووکامرس).مسلما یه سیستم پرسش و پاسخ که مشتری ها رو وادار میکنه بین خودشون فعالیت کنن خیلی موثرتر از بقیه گزینه هاست و شما می تونید با خیال راحت این امکان رو به مشتری بدید تا سوالات خودشون رو مطرح کنن و منتظر جواب افرادی باشن که قبلا خرید کردن و یا تجربه ای از محصول دارن .

همینطور شما هم میتونین وارد این فعالیت بشین و جواب مشتری رو در صورت لزوم بدین.امروز میخوایم یکی از سیستم های پر قدرتمند پرسش و پاسخ در ووکامرس بهتون معرفی کنیم (ایجاد سیستم پرسش و پاسخ در ووکامرس). پس اگه شما هم دنبال همچین سیستمی هستین تا انتهای آموزش ما رو دنبال کنین.

افزونه WooDiscuz – WooCommerce Comments

ایجاد سیستم پرسش و پاسخ در ووکامرس

ایجاد سیستم پرسش و پاسخ در ووکامرس

این افزونه(ایجاد سیستم پرسش و پاسخ در ووکامرس) قسمتی رو به عنوان سیستم پرسش و پاسخ ایجاد میکنه که مشتریها می تونن سوالات خودشون رو مطرح کنن و یا در مورد قیمت محصول با هم بحث و گفتگو داشته باشن. در واقع یه تب کنا بقیه تب ها در صفحه ی محصولات ایجاد میشه که با انتخاب اون میتونیم به سامانه ی پرسش و پاسخ بریم.به پیشخوان وردپرس میریم و افزونه رو نصب می کنیم بعد از فعالسازی گزینه ای با عنوان WooDiscuz” در منوی سمت راست افزونه ایجاد میشه که خودش از دو زیر منوی تشکیل شده که مربوط به تنظیمات افزونه ی پرسش و پاسخه.

ایجاد سیستم پرسش و پاسخ در ووکامرس

ایجاد سیستم پرسش و پاسخ در ووکامرس

WooDiscuz(ایجاد سیستم پرسش و پاسخ در ووکامرس)

این بخش از سه تب برای تنظیمات تشکیل شده که هر کدوم رو با شکل توضیح میدیم.…

تنظیمات اصلی

ایجاد سیستم پرسش و پاسخ در ووکامرس

ایجاد سیستم پرسش و پاسخ در ووکامرس

  • تنظیم تب گفتگو به عنوان اولین تب بازشوند: شما مشخص می کنین که چه تعداد گفتگو می تونه در این تب بازشونده جا بگیره.
  • آیا نام فیلد ضروری است؟: در صورتی که حتما می خواید مشتری یا کاربر اسم خودش را وارد کنه، این گزینه رو علامت بزنین.
  • آیا فیلد ایمیل ضروری است؟: اگه برای شما مهمه که مشتری ایمیل خودش رو حتما وارد کنه، این گزینه رو علامت بزنین.
  • نگه داشتن موضوعات دیدگاه برای نویسنده محصول به صورت خصوصی : در صورتی که تمایل دارین موضوعات و پرسش شما فقط برای نویسنده یا همون فروشنده محفوظ بمونه، این گزینه رو علامت بزنین.
  • گروه کاربران برای عنوان کاربری به عنوان پشتیبان”: مشخص کنین که چه افرادی می تونن تو بحث و پرسش و پاسخ شرکت کنند.
  • اجازه ی ویرایش دیدگاه ها برای: مشخص کنین که مشتری تا چه زمانی امکان ویرایش سوال و بحث خودش رو داره.
  • منتقل شدن فردی که دیدگاه ایجاد می کند به: بعد از ایجاد دیدگاه می تونین مشتریان رو به صفحه ی دلخواه خودتون منتقل کنین.
  • پاسخگویی به دیدگاه خریدار محصول: با علامت زدن این گزینه می تونین به دیدگاهی که خریداران محصول ایجاد می کنن فقط پاسخ بدین.
  • اجازه ی رای دادن به دیدگاه ها توسط مهمان: با علامت زدن این گزینه به افرادی که عضو سایت نیستن می تونین اجازه بدین تا به دیدگاه ها رای بدند.
  • استفاده از تاریخ/زمان در وردپرس: برای هر دیدگاه می تونین تاریخ و زمان مشخص کنین.

نمایش/عدم نمایش مولفه ها

ایجاد سیستم پرسش و پاسخ در ووکامرس

ایجاد سیستم پرسش و پاسخ در ووکامرس

  • پنهان کردن تب مرور کردن: می تونین تبی که مربوط به مرور پاسخ ها می شه رو پنهان کنید.
  • پنهان کردن دکمه ی رای دادن: می تونین دکمه ی مربوط به رای دادن به دیدگاه رو پنهان کنید.
  • پنهان کردن دکمه ی اشتراک گذاری: می تونین دکمه هایی که مربوط به اشتراک گذاری بحث هستند رو غیر فعال یا پنهان کنید.
  • پنهان کردن فیلد کد کچپا: می تونین کد امنیتی کپچا روپنهان کنید.
  • پنهان کردن دکمه پاسخگویی برای مهمان: می تونین با پنهان کردن دکمه ی پاسخگویی، مهمان سایت رو از پاسخ دادن محروم کنید.
  • پنهان کردن دکمه ی پاسخگویی برای مشتریان: می تونین مشتریان خودتون رو از پاسخ دادن به سوالات محروم کنید.
  • پنهان کردن عنوان نویسنده: نام نویسنده ی بحث ها را می تونین پنهان کنید.
  • پنهان کردن اشتراک: می تونین اشتراک هر شخص رو مخفی کنید.

پس زمینه و رنگ بندی

ایجاد سیستم پرسش و پاسخ در ووکامرس

ایجاد سیستم پرسش و پاسخ در ووکامرس

  • اندازه ی متن دیدگاه به صورت پیکسل: می تونین اندازه ی مورد نظر برای متن دیدگاه رو وارد کنید.
  • رنگ پس زمینه ی فرم بک گراند: رنگ بندی مشخصی رو برای پس زمینه ی فرم می تونین تعیین کنید.
  • رنگ بک گراند دیدگاه: می تونین رنگی برای پس زمینه ی دیدگاه مشخص کنید.
  • رنگ بک گراند پاسخگویی: می تونین رنگی برای پس زمینه ی بخش پاسخ به دیدگاه ها مشخص کنید.
  • رنگ متن دیدگاه: می تونین رنگی برای متن دیدگاه هایی که ایجاد می شه، مشخص کنید.

Phrases

در این بخش هم چند تب موجوده که به بررسی هر کدوم می پردازیم…

اصلی

ایجاد سیستم پرسش و پاسخ در ووکامرس

ایجاد سیستم پرسش و پاسخ در ووکامرس

  • عنوان تب گفتگو: تبی که مربوط به سیستم پرسش و پاسخ می شه رو می تونین به دلخواه نام گذاری کنین.
  • سربرگ: توضیحی تو سربرگ وجود داره که از شما سوال می کنه آیا موردی برای گفتگو وجود داره؟ می تونین این عبارت رو به دلخواه تغییر بدین.
  • دکمه ی بارگذاری بیشتر: در صورتی که دیدگاه ها زیاد بشن، تمامی اونها نمایش داده نمیشن و شما می تونین با کلیک روی دکمه ی بارگذاری بیشتر، موارد بیشتری را ببینین.

فرم

ایجاد سیستم پرسش و پاسخ در ووکامرس
در قسمت فرم، عبارتهایی که مربوط به فرم میشه رو میشه تغییر داد ..

دیدگاه

ایجاد سیستم پرسش و پاسخ در ووکامرس
موارد مربوط به ایجاد دیدگاه یا بحث رو میشه اینجا تنظیم کرد مواردی مثل رای دهی ها، اشتراک گذاری ها و…

تاریخ/زمان

ایجاد سیستم پرسش و پاسخ در ووکامرس

ایجاد سیستم پرسش و پاسخ در ووکامرس

تو این بخش می تونین تنظیمات تاریخ و زمان ثبت هر دیدگاه رو مشخص کنین.

ایمیل

ایجاد سیستم پرسش و پاسخ در ووکامرس

ایجاد سیستم پرسش و پاسخ در ووکامرس

تنظیماتی که مربوط به ارسال ایمیل به مشتریها تو زمان ایجاد یه پاسخ جدید می شه رو مشخص می کنه.

اعلانات

ایجاد سیستم پرسش و پاسخ در ووکامرس
نوتیفیکیشن هایی که در اجرای هر مرحله ای برای مشتریان و شما ارسال می شه.
توجه!!! دقت کنین که شما می تونین هر متنی رو به دلخواه خودتون تغییر بدین!

ایجاد سیستم پرسش و پاسخ در ووکامرس

ایجاد سیستم پرسش و پاسخ در ووکامرس

حالا تنظیمات رو ذخیره کرده و به صفحه ی محصول میریم و نتیجه رو بعد از ایجاد بحث میبینیم…

ایجاد سیستم پرسش و پاسخ در ووکامرس

ایجاد سیستم پرسش و پاسخ در ووکامرس

سخن پایانی ! (ایجاد سیستم پرسش و پاسخ در ووکامرس)

شما که یه فروشگاه اینترنتی دارین بهتره امکانی برای بحث بین مشتریان و همچنین با شما ایجاد کنین تا بتونن مشکلات خودشون رو مطرح کنن و به نتیجه ی مطلوب برسن. توجه داشته باشین که سیستم پرسش و پاسخ می تونه میزان رضایت مشتری رو از فروشگاه بالا میبره.(ایجاد سیستم پرسش و پاسخ در ووکامرس)

ایام به کامتون

[junkie-button url=”https://wordpress.org/plugins/woodiscuz-woocommerce-comments/” style=”grey” size=”small” type=”round” target=”_self”] دانلود افزونه [/junkie-button]

 

مطالب مشابه

قوانین ارسال دیدگاه در وردپرس سیتی

  • ارسال دیدگاه نامرتبط با هر پست مجاز نیست.
  • هرگونه فعالیت تبلیغاتی در بخش دیدگاه‌ها ممنوع است.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.
  • هرگونه بی‌احترامی به کاربران، مدیران یا اشخصا حقیقی و حقوقی دیگر ممنوع است.
  • زبان اصلی وردپرس سیتی فارسی است؛ لطفا در هنگام ارسال مطالب از زبان فارسی استفاده کنید.
  • چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.

  1. Nasim گفته؛
    ۱۴:۴۰ ۱۳۹۶/۰۸/۱۴

    ممنون دوست عزیز سایتتون عالیه

  2. قالیشویی سعادت اباد گفته؛
    ۰۰:۲۸ ۱۳۹۶/۰۸/۱۰

    سلام سپاس از سایت خوبتون

  3. قالیشویی گفته؛
    ۰۰:۴۵ ۱۳۹۶/۰۳/۱۸

    باتشکر .استفاده کردم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لینک کوتاه:
0