ایجاد سیستم پرسش و پاسخ در ووکامرس

ايجاد سيستم پرسش و پاسخ در ووکامرس

با سلام خدمت دوستان عزيزو همراهان هميشگي وردپرس سيتي. درسته سايت فروشگاهي تفاوت زيادي با يه سايت شرکتي ، شخصي، هنري و… داره اما تو بعضي موارد شبيه همديگرن و بايد به اونا توجه ويژه اي کنين. بارها اين نکته رو گفتيم که بهتره يه راه ارتباطي براي مشتريا با خودتون و يا بقيه ي کاربران ايجاد کنين تا بتونن مشکلشونو مطرح کنن و يا درباره محصول سوال بپرسن.

اين راههاي ارتباطي مي تونن ارتباط با ما ، ايجاد ديدگاه در پايين صفحه محصول و يا ايجاد يه سيستم پرسش و پاسخ باشه. (ایجاد سیستم پرسش و پاسخ در ووکامرس).مسلما يه سيستم پرسش و پاسخ که مشتري ها رو وادار ميکنه بين خودشون فعاليت کنن خيلي موثرتر از بقيه گزينه هاست و شما مي تونيد با خيال راحت اين امکان رو به مشتري بديد تا سوالات خودشون رو مطرح کنن و منتظر جواب افرادي باشن که قبلا خريد کردن و يا تجربه اي از محصول دارن .

همينطور شما هم ميتونين وارد اين فعاليت بشين و جواب مشتري رو در صورت لزوم بدين.امروز ميخوايم يکي از سيستم هاي پر قدرتمند پرسش و پاسخ در ووکامرس بهتون معرفي کنيم (ایجاد سیستم پرسش و پاسخ در ووکامرس). پس اگه شما هم دنبال همچين سيستمي هستين تا انتهاي آموزش ما رو دنبال کنين.

افزونه WooDiscuz – WooCommerce Comments

ايجاد سيستم پرسش و پاسخ در ووکامرس

ايجاد سيستم پرسش و پاسخ در ووکامرس

اين افزونه(ایجاد سیستم پرسش و پاسخ در ووکامرس) قسمتي رو به عنوان سيستم پرسش و پاسخ ايجاد ميکنه که مشتريها مي تونن سوالات خودشون رو مطرح کنن و يا در مورد قيمت محصول با هم بحث و گفتگو داشته باشن. در واقع يه تب کنا بقيه تب ها در صفحه ي محصولات ايجاد ميشه که با انتخاب اون ميتونيم به سامانه ي پرسش و پاسخ بريم.به پيشخوان وردپرس ميريم و افزونه رو نصب مي کنيم بعد از فعالسازي گزينه اي با عنوان WooDiscuz” در منوي سمت راست افزونه ايجاد ميشه که خودش از دو زير منوي تشکيل شده که مربوط به تنظيمات افزونه ي پرسش و پاسخه.

ايجاد سيستم پرسش و پاسخ در ووکامرس

ايجاد سيستم پرسش و پاسخ در ووکامرس

WooDiscuz(ایجاد سیستم پرسش و پاسخ در ووکامرس)

اين بخش از سه تب براي تنظيمات تشکيل شده که هر کدوم رو با شکل توضيح ميديم.…

تنظيمات اصلي

ايجاد سيستم پرسش و پاسخ در ووکامرس

ايجاد سيستم پرسش و پاسخ در ووکامرس

  • تنظيم تب گفتگو به عنوان اولين تب بازشوند: شما مشخص مي کنين که چه تعداد گفتگو مي تونه در اين تب بازشونده جا بگيره.
  • آيا نام فيلد ضروري است؟: در صورتي که حتما مي خوايد مشتري يا کاربر اسم خودش را وارد کنه، اين گزينه رو علامت بزنين.
  • آيا فيلد ايميل ضروري است؟: اگه براي شما مهمه که مشتري ايميل خودش رو حتما وارد کنه، اين گزينه رو علامت بزنين.
  • نگه داشتن موضوعات ديدگاه براي نويسنده محصول به صورت خصوصي : در صورتي که تمايل دارين موضوعات و پرسش شما فقط براي نويسنده يا همون فروشنده محفوظ بمونه، اين گزينه رو علامت بزنين.
  • گروه کاربران براي عنوان کاربري به عنوان پشتيبان”: مشخص کنين که چه افرادي مي تونن تو بحث و پرسش و پاسخ شرکت کنند.
  • اجازه ي ويرايش ديدگاه ها براي: مشخص کنين که مشتري تا چه زماني امکان ويرايش سوال و بحث خودش رو داره.
  • منتقل شدن فردي که ديدگاه ايجاد مي کند به: بعد از ايجاد ديدگاه مي تونين مشتريان رو به صفحه ي دلخواه خودتون منتقل کنين.
  • پاسخگويي به ديدگاه خريدار محصول: با علامت زدن اين گزينه مي تونين به ديدگاهي که خريداران محصول ايجاد مي کنن فقط پاسخ بدين.
  • اجازه ي راي دادن به ديدگاه ها توسط مهمان: با علامت زدن اين گزينه به افرادي که عضو سايت نيستن مي تونين اجازه بدين تا به ديدگاه ها راي بدند.
  • استفاده از تاريخ/زمان در وردپرس: براي هر ديدگاه مي تونين تاريخ و زمان مشخص کنين.

نمايش/عدم نمايش مولفه ها

ايجاد سيستم پرسش و پاسخ در ووکامرس

ايجاد سيستم پرسش و پاسخ در ووکامرس

  • پنهان کردن تب مرور کردن: مي تونين تبي که مربوط به مرور پاسخ ها مي شه رو پنهان کنيد.
  • پنهان کردن دکمه ي راي دادن: مي تونين دکمه ي مربوط به راي دادن به ديدگاه رو پنهان کنيد.
  • پنهان کردن دکمه ي اشتراک گذاري: مي تونين دکمه هايي که مربوط به اشتراک گذاري بحث هستند رو غير فعال يا پنهان کنيد.
  • پنهان کردن فيلد کد کچپا: مي تونين کد امنيتي کپچا روپنهان کنيد.
  • پنهان کردن دکمه پاسخگويي براي مهمان: مي تونين با پنهان کردن دکمه ي پاسخگويي، مهمان سايت رو از پاسخ دادن محروم کنيد.
  • پنهان کردن دکمه ي پاسخگويي براي مشتريان: مي تونين مشتريان خودتون رو از پاسخ دادن به سوالات محروم کنيد.
  • پنهان کردن عنوان نويسنده: نام نويسنده ي بحث ها را مي تونين پنهان کنيد.
  • پنهان کردن اشتراک: مي تونين اشتراک هر شخص رو مخفي کنيد.

پس زمينه و رنگ بندي

ايجاد سيستم پرسش و پاسخ در ووکامرس

ايجاد سيستم پرسش و پاسخ در ووکامرس

  • اندازه ي متن ديدگاه به صورت پيکسل: مي تونين اندازه ي مورد نظر براي متن ديدگاه رو وارد کنيد.
  • رنگ پس زمينه ي فرم بک گراند: رنگ بندي مشخصي رو براي پس زمينه ي فرم مي تونين تعيين کنيد.
  • رنگ بک گراند ديدگاه: مي تونين رنگي براي پس زمينه ي ديدگاه مشخص کنيد.
  • رنگ بک گراند پاسخگويي: مي تونين رنگي براي پس زمينه ي بخش پاسخ به ديدگاه ها مشخص کنيد.
  • رنگ متن ديدگاه: مي تونين رنگي براي متن ديدگاه هايي که ايجاد مي شه، مشخص کنيد.

Phrases

در اين بخش هم چند تب موجوده که به بررسي هر کدوم مي پردازيم…

اصلي

ايجاد سيستم پرسش و پاسخ در ووکامرس

ايجاد سيستم پرسش و پاسخ در ووکامرس

  • عنوان تب گفتگو: تبي که مربوط به سيستم پرسش و پاسخ مي شه رو مي تونين به دلخواه نام گذاري کنين.
  • سربرگ: توضيحي تو سربرگ وجود داره که از شما سوال مي کنه آيا موردي براي گفتگو وجود داره؟ مي تونين اين عبارت رو به دلخواه تغيير بدين.
  • دکمه ي بارگذاري بيشتر: در صورتي که ديدگاه ها زياد بشن، تمامي اونها نمايش داده نميشن و شما مي تونين با کليک روي دکمه ي بارگذاري بيشتر، موارد بيشتري را ببينين.

فرم

ايجاد سيستم پرسش و پاسخ در ووکامرس
در قسمت فرم، عبارتهايي که مربوط به فرم ميشه رو ميشه تغيير داد ..

ديدگاه

ايجاد سيستم پرسش و پاسخ در ووکامرس
موارد مربوط به ايجاد ديدگاه يا بحث رو ميشه اينجا تنظيم کرد مواردي مثل راي دهي ها، اشتراک گذاري ها و…

تاريخ/زمان

ايجاد سيستم پرسش و پاسخ در ووکامرس

ايجاد سيستم پرسش و پاسخ در ووکامرس

تو اين بخش مي تونين تنظيمات تاريخ و زمان ثبت هر ديدگاه رو مشخص کنين.

ايميل

ايجاد سيستم پرسش و پاسخ در ووکامرس

ايجاد سيستم پرسش و پاسخ در ووکامرس

تنظيماتي که مربوط به ارسال ايميل به مشتريها تو زمان ايجاد يه پاسخ جديد مي شه رو مشخص مي کنه.

اعلانات

ايجاد سيستم پرسش و پاسخ در ووکامرس
نوتيفيکيشن هايي که در اجراي هر مرحله اي براي مشتريان و شما ارسال مي شه.
توجه!!! دقت کنين که شما مي تونين هر متني رو به دلخواه خودتون تغيير بدين!

ايجاد سيستم پرسش و پاسخ در ووکامرس

ايجاد سيستم پرسش و پاسخ در ووکامرس

حالا تنظيمات رو ذخيره کرده و به صفحه ي محصول ميريم و نتيجه رو بعد از ايجاد بحث ميبينيم…

ايجاد سيستم پرسش و پاسخ در ووکامرس

ايجاد سيستم پرسش و پاسخ در ووکامرس

سخن پاياني ! (ایجاد سیستم پرسش و پاسخ در ووکامرس)

شما که يه فروشگاه اينترنتي دارين بهتره امکاني براي بحث بين مشتريان و همچنين با شما ايجاد کنين تا بتونن مشکلات خودشون رو مطرح کنن و به نتيجه ي مطلوب برسن. توجه داشته باشين که سيستم پرسش و پاسخ مي تونه ميزان رضايت مشتري رو از فروشگاه بالا ميبره.(ایجاد سیستم پرسش و پاسخ در ووکامرس)

ایام به کامتون

[junkie-button url=”https://wordpress.org/plugins/woodiscuz-woocommerce-comments/” style=”grey” size=”small” type=”round” target=”_self”] دانلود افزونه [/junkie-button]

 

مطالب مشابه

قوانین ارسال دیدگاه در وردپرس سیتی

  • ارسال دیدگاه نامرتبط با هر پست مجاز نیست.
  • هرگونه فعالیت تبلیغاتی در بخش دیدگاه‌ها ممنوع است.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.
  • هرگونه بی‌احترامی به کاربران، مدیران یا اشخصا حقیقی و حقوقی دیگر ممنوع است.
  • زبان اصلی وردپرس سیتی فارسی است؛ لطفا در هنگام ارسال مطالب از زبان فارسی استفاده کنید.
  • چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.

  1. Nasim گفته؛
    14:40 2017/11/05

    ممنون دوست عزیز سایتتون عالیه

  2. قالیشویی سعادت اباد گفته؛
    00:28 2017/11/01

    سلام سپاس از سایت خوبتون

  3. قالیشویی گفته؛
    00:45 2017/06/08

    باتشکر .استفاده کردم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لینک کوتاه: